יום שני, 19 בנובמבר 2018

פרסום: 21 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בתאריכים 13 עד ה 19 בנובמבר 2018



העונה השנייה של Counterpart תעלה ברשת Starz ב 9 בדצמבר 2018.

העונה השלישית של הסדרה Travalers תעלה ב"נטפליקס" ב 14 בדצמבר 2018.

העונה השלישית של הסדרה Young Justice תעלה ב 4 בינואר 2019.

ערוץ קומדי סנטרל הודיע כי הסדרות Drunk History בעונתה השישית Corporate בעונתה השנייה יעלו ב 15 בינואר 2019.

הסדרה SMILF תעלה בעונה שנייה ברשת Showtime ב 20 בינואר 2019.

"נטפליקס" ביטלה את הסדרה The Good Cop  לאחר עונה אחת.

"דיסני" חידשה את הסדרה Bunk לעונה רביעית.

"אמזון" חידשה את הסדרה Bosch לעונה שישית עוד לפני שהעונה החמישית עלתה לאוויר.

ב"נטפליקס" עומדים לשדר ב 14 בדצמבר 2018 פרק ספיישל חג המולד של הסדרה Chilling Christmas Aventure of Sabrina.

בסדרה Veronica Mars, השחקנים איזבלה וידוביק וקליפטון קולינס ג'וניור מגיעים לסדרה בתפקיד אורח מתמשך. קולינס יגלם את דמותו של אלונסו, מתנקש עבור הקאטל המקסיקני. בגלל שהאנגלית שלו היא לל דופי הוא נבחר ליסוע לנפטון בכדי לרצוח את מי שרצח את אחיינה של אשתו. ככל שהוא מעביר יותר ויותר זמן בעיירה הוא מתחיל לחשוב מחדש על הקריירה שלו, במיוחד לאחר שהוא מתאהב בנערה מקומית. וידוביק תגלם את דמותה של מאטי רוס. לאחר שהיא מאבדת את האדם היקר לה מכל היא לא מוכנה לחכות לצדק ופועלת לשם כך. היא מזכירה לורוניקה את עצמה כשהייתה צעירה. שחקן נוסף שמצטרף בתפקיד אורח מתמשך הינו ג'יי קיי סימונס בתור קלייד פריקט, פושע לשעבר אשר ישב בכלא במשך 10 שנים. הוא סיפק הגנה בכלא למפתח גדול בנפטון, דיק קאזבלנקה. עתה הוא מסדר דברים עבורו בחוץ. הוא חכם ומסוכן, כאשר יש פושעים לשעבר שעובדים עבורו והוא לא צריך ללכלך את הידיים.

בסדרה Supergirl, השחקנית האנה ג'יימס מצטרפת בתפקיד אורחת מתמשך כמב, אחותה הגדולה של ניה נאל. כמו כן, קייט ברטון מצטרפת בתור איזבל, אמה של ניה. (בתמונות). כמו כן, השחקן ג'ון קרייר לוהק לתפקיד לקס לות'ור.

בסדרה Swamp Thing, השחקן קווין דורנד מצטרף בתור ג'ייסון וודרו, המדען המבריק  אשר גם ידוע בקומיקס בכינוי "פלורוניק מן". הוא מגיע לחקור את הביצה ונחוש מאד לפתור את המיסתורין סביבה, אך יש לכך תוצאות טרגיות.

בסדרה Black Lightning, השחקן אר ג'יי סיילר מגיע בתפקיד אורח מתמשך בתור טוד גרין, מומחה מחשבים עבור כנופיה, אשר לא מקבל מעבק למחקר. הוא לא מקבל זאת בצורה טובה, עד אשר הוא מקבל הצעה להצטרף לטוביאס וייל.

בסדרה SEAL Team, השחקן אנטוניו ג'ארמילו מגיע בתפקיד אורח מתמשך בתור לאזו, הלוטננט של דוזה והאיש היחיד שהוא בוטח בו. לשעבר בכוחות המיוחדים של מקסיקו, הוא אדם מסוכן ואלים מאד, אך גם מתודי עם אינסטיקטים טובים.

בסדרה Pretty Little Liars: The Perfectionists, השחקנית קליאה סקוט מצטרפת בתפקיד אורחת מתמשך בתור דנה, ראש מערכת האבטחה החדשה של אוניברסיטת ביקון הייטס.

בסדרה Designated Survicor, השחקנים לורן הולי ובנג'מין ווטסון מצטרפים כשחקנים אורחים מתמשכים. הולי תגלם את דמותה של לין הארפר, הבת של סנאטורית מיורג'יניה ונשואה למארס הארפר, ראש הסגל של הנשיא. היא רוצה שבעלה יבלה יותר בבית. לאחר פציעה בברך, היא סובלת מהתמכרות לכדורים. ווטסון יגלם את דמותו של דונט אבנס, עובד במחלקה הדיגיטלית של הבית הלבן, הומוסקסואל שאין לו קשר טוב עם המשפחה מאז יצא מהארון. אדם ישר שלא פחד להודות שהוא לא תמיד תמך בקירקמן.

בסדרה Manifest, השחקן מאט לונג מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור זיק, דמות מיסתורית אשר הגעתה יוצרת משולש אהבים ולגלות חלק מהמיסתורין של הסדרה.

בסדרה Empire, השחקנית אלישיה קופולה מצטרפת בתפקיד אורחת מתמשך כעורכת דין חכמה, אשר חוקרת את לושיוס ודיימון ליון. היא תעשה הכל בכדי להשיג את המידע שלה, משום שהיא מאמינה שזה ייקח אותה לבית המושל ומשם לבית הלבן.

בסדרה Star, השחקנית תמי מאק מגיעה בתפקיד אורחת מתמשך כדודה ג'יני, הדודה של ג'יג'י ניקסון. בעברה היא הייתה זמרת, אך הפסיקה בכך בשל בעיית סמים.

בסדרה The Village, השחקנית נאדין ניקול מגיעה בתפקיד אורחת מתמשך כאלמנת מלחמה, אשר הופכת למושא אהבה עבור ניק.

בסדרה Instinct, השחקנית רשמה שטי מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כמאיה, אהבה ישנה של ג'וליאן, אשר חוזרת לחייו עם הצעה שהוא לא יכול לסרב לה. 

אין תגובות: