יום שלישי, 3 באוקטובר 2017

פרסום: 34 פרויקטים חדשים ברשתות הטלוויזיה (3 באוקטובר 2017)


רשת NBC העניקה התחייבות לפיילוט ל Bellevue. רק לבית חולים אחד יש את האפשרות לטפל בחולי אבולה, אסירים מבית הכלא רייקר ונשיא ארה"ב, "בלוויו".הדרמה תעקוב אחר המנהל הרפואי האניגמטי של בית החולים, אשר צריך לטפל בכולם בשעה שהוא נלחם במלחמה אישית משלו, המלחמה בסרטן. 

רשת NBC מפתחת סיטקום בשם Too Close To Home. הקומדיה תתמקד בשתי אחיות. אחת מהן הצליחה לבסס לעצמה חיים טובים באמצעות לימודים ועבודה קשה, השנייה זוכה ב"לוטו" והיא גם עצלה מאד, אך היא נכנסת אל חייה של אחותה ומשנה אותם. 



רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה משפטית בשם One Call That's All. הדרמה תעסוק בעורך דין באטלנטה ובמשפחתו, אשר כולם עובדים איתו. כולם, כולל אשתו לשעבר ואחד מבניו החורגים לשעבר. 

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט ל Silicon Beach. הדרמה תתמקד במאיה קרטר בת ה 26, אשר חיה עם משפחתה ואף אחד לא יכול לדעת שיש לה פוטנציאל לשנות את העולם. הביליונר אלכס סילבה מוציא אותה מחייה השלווים בכדי לעשות את זה בדיוק. לאט לאט היא מתחילה לעשות זאת תחת השמש הקופחת של קליפורניה. 

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט ל Take It From The Top. הסדרה תתרחש בשנות התשעים, כאשר תעשיית ההיפ הופ החלה לצבור תאוצה. היא תתמקד בפאטימה והצוות שלה בשעה שהיא מתחילה לזרוח בשעה שהיא צריכה להתמודד עם המחויבות למשפחתה ולחייה הפרטיים. 

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לגרסה נשית של הסרט TheNice Guys. כזכור, בסרט שני בלשים פרטיים, אשר שונים לחלוטין בגישה שלהם, נאלצים לשתף פעולה בשנת 1977 בכדי לפענח תיק קשה.

רשת FOX העניקה התחייבות לפיילוט לרימייק של סדרת אמנות הלחימה Kung Fu משנות השבעים, כאשר הפעם דמות נשית תהיה בתפקיד הראשי ושמה יהיה לוסי צ'אנג, נזירה בעלת שליטה באמנויות לחימה, אשר תרה ברחבי ארה"C בשנות החמישים בכדי למצוא את מי שחטף את הילד שלה. 

רשת FOX מפתחת דרמה חדשה בשם Two Nights אודות שוטרת לשעבר בשם סנדיי נייט, אשר רוצה שיעזבו אותה לנפשה עם הסנאי שלה. אך, כאשר אביה המאמץ מבקש את עזרתה במקרה של חטיפה של נערה צעירה היא חוזרת מביתה המבודד היא חוזרת לעבוד עבור ה F.B.I ולפענח תיקים קשים. 



רשת ABC העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה Broken Record. הדרמה תסוב אחר פליטות מלהקת בנות מצליחה מאד. תשע שנים לאחר הפרידה אירועים טרגיים גורמים ללהקה להיפגש שוב להדרן. הסדרה תתמקד בארבע הבנות, אשר מנסות שוב להתניע את הקריירה שלהם בשלב שבו חייהם שונים לגמרי ממה שהיו תשע שנים קודם לכן. 

רשת ABC העניקה התחייבות לדרמה בשם Get Christie Love. הסדרה תתמקד בקריסטי לאב, סוכנת C.I.A ממוצא אפרו אמריקאי, אשר מובילה יחידת מיוחדת של מבצעים. היא תהפוך לכל מי שתצטרך בכדי לבצע את המשימה. המשימה הגדולה של חייה תהיה לפענח את המיסתורין סביב האהבה הראשונה של כריסטי.

רשת ABC העניקה התחייבות לדמה בשם The Heiresses בכיכובה של שיי מיטשל. למשפחת סייברוק יש הון רב, אך רבים מתייחסים אליו כמקולל. האירועים שהתרחשו שנה קודם לכן ובמיוחד תאונת הדרכים הפרידו בין חברי המשפחה, אשר עשו את הונם מתעשיית היהלומים. אך כאשר טרגדיה פוקדת את המשפחה, בני הדודים מתאחדים שוב בכדי לפענח מי מעוניין ברצח של חברי המשפחה, משום שעושה רושם שהם הבאים בתור. מי שתהיה אחראית לפרויקט הינה מרלן קינג. 

רשת ABC מפתחת דרמה חדשה המבוססת על ספרו של צ'ארלס דיקנס, "בין שתי ערים". הדרמה תתרחש בימינו בחברה הנמצאת על סף מהפכה, כאשר המתח בין המעמדות רק מצטבר ככל שהזמן עובר ומגיע לנקודת רתיחה. במרכז הסיפור נמצאת לוסי מאנטה, אשר נמצאת באמצע בין שני גברים אותם היא אוהבת משתי סיבות שונות. 

רשת ABC מפתחת קומדיה בשם Valley Girls. הקומדיה תתמקד בארבע נשים בסיליקון וואלי, אשר מנסה להצליח בעולם אשר נשלט על ידי גברים. 



רשת CBS העניקה התחייבות לפיילוט לקומדיה Here Comes The Nieghborhood. הקומדיה תתמקד באדם הנחמד ביותר, אשר מעביר את משפחתו אל שכונה קשה בלוס אנג'לס, מקום בו אף אחד לא מחשיב את הנחמדות שלו. 

רשת CBS מפתחת דרמה משפטי בשם Main Justice המבוססת על חיי אריק הולדר. הסדרה תתמקד בתובע של ארה"ב, הוא לוקח את המקרים הכי קשים בשעה שהוא האדם הצעיר ביותר שעשה זאת מעולם בתפקיד הנ"ל. 



רשת HBO אישרה הפקת פיילוט לקומדיה בשם Avnue 5. הקומדיה תתרחש בעתיד ובעיקר בחלל. הפיילוט יצולם בשנת 2018 בלונדון. 



רשת "אמזון" מפתחת דרמה בשם Ringworld. הדרמה תספר את סיפורו של לואיס גרידלי וו, אדם משועמם החוגג את יום הולדתו ה 200 בעתיד הרחוק. כאשר מציעים לו לצאת למסע הוא מצטרף לאישה צעירה ושני חייזרים בכדי לחקור את "רינגוורלד", אשר נמצאת מעבר לחלל החיצון המוכר. 

רשת "אמזון" מפתחת דרמה בשם Lazarus. הדרמה תתרחש בעתיד אלטרנטיבי בו 16 משפחות יריבות שולטות ואשר מנהלות את השטחים שלהם בצורה פאודלית. לכל משפחה יש אויבים וידידים בקרב המשפחות השונות. למרבית המשפחות יש גם יחידת חיסול הנקראת "לאזרוס". 

רשת "אמזון" מפתחת דרמה בשם Snow Crush. הדרמה תתרחש בארה"ב וגם היא תתרחש בעתיד. במציאות, הירו פרוטגוניסט מחלק פיצה עבור "הפיצה של הדוד אנזו", אך בעולם הוירטואלי הוא נסיך. וירוס מחשבים חדש מהוהה סכנה עבור ההאקרים בכל העולם והירו ינסה, תוך כדי מסע נרחב בשני העולמות, למצוא את האחראי לכך.



רשת Syfy העניקה הזמנה ל Deadly Class. הסדרה תתמקד בגבר, אשר נכנס לבית ספר למתנקשים. הוא צריך לשמור על הקוד המוסרי שלו בשעה שיש לו לוח שעות "רצחני". 



רשת BBC One הזמינה סדרה שעונתה הראשונה בת שמונה פרקים בשם The Bublin Murders. העונה הראשונה תתמקד בצמד בלשים, אשר חוקרים את הרצח של ילדה בת 12. בלשית צעירה נכנסת במסווה בכדי לפתור את הרצח. 

בימים אלו עובדים על ריבוט הסדרה Party Of Five. מה שונה הפעם ? מדובר במשפחה לטינית. 

בימים אלו עובדים על עיבוד סרטי Underworld לסדרת טלוויזיה. כזכור, הסדרה עוסקת בערפדית בשם סלינה (קייט בקינסייל), אשר עושה הכל בכדי לנקום ביצורים, אשר רצחו את הוריה. 

נטשה מקלהון תככב לצד שון פן בסדרה The First, שרשת Hulu תעלה בשנת 2018. אין מידע נוסף על התפקיד אותו תגלם. 

אין תגובות: