יום שני, 16 באוקטובר 2017

מבזק: 19 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 8 עד ה 14 באוקטובר 2017



הסדרה Mr. Mercedes חודשה לעונה שנייה על ידי Audience Network.

הסדרה Raven's Home חודשה על ידי "ערוץ דיסני" לעונה שנייה.

עכשיו יש לכך אישור רשמי: רשת CBS חידשה את הסדרה Ransom לעונה שנייה בת 13 פרקים. אין בכך סיכון עבור הרשת, משום שהיא לא עומדת לשלם על ההפקה.

העונה השישית והאחרונה של Longmire תעלה ברשת "נטפליקס" בתאריך 17 בנובמבר 2017.

העונה השלישית של Chiacgo Med תעלה ברשת NBC בתאריך 21 בנובמבר 2017.

הסדרה Marvelous Mrs. Maisel תעלה ברשת "אמזון"  29 בנובמבר 2017.

העונה החדשה של Strike Back תעלה ברשת Cinemax ב 2 בפברואר 2018.

הסדרה Siren של רשת FreeForm תעלה ב 29 במרץ 2018 בפרק כפול.

העונה השנייה של הסדרה Star ברשת FOX הורחבה מ 13 ל 18 פרקים.

בספין אוף של "האנטומיה של גריי" ניתן לצרף שחקן נוסף לקאסט הראשי: מיגל סאנדובל, אשר יגלם את דמותו של קפטן פרואיט.

בסדרה "האנטומיה של גריי" מצרפים שישה מתמחים חדשים. את הראשון כבר ניתן היה לראות בפרקים הראשונים: ג'ייק בורלי, אשר גילם את דמותו של לוי (או בכינוי "משקפיים"). מצטרפים נוספים: רושי קוטה יגלם את דמותו של ויק, ג'ייסי אליוט יגלם את דמותו של טריאן, אלכס בלו דיוויד יגלם את דמותו של קייסי, ג'נין מייסון תגלם את דמותה של סאם, סופי טיילור אלי תגלם את דמותה של דליה.

בסדרה Legends Of Tomorrow, השחקן ויקטור גראבר, אשר מגלם את דמותו של מרטין שטיין עוזב את הסדרה. השחקן אמור לעבור לברודווי להתכונן להופיע במחזה Hello Dolly. כמו כן, הדמות של קונסטנטין תופיע בעונה השלישית בשני פרקים.

בסדרה Stargate Origins, השחקנית אלי גאל (בתמונה) קיבלה את התפקיד הראשי בסדרה החדשה מהמותג בתפקיד קתרין לנגפורד. הסדרה תציג את קתרין תחילת דרכה בשעה שהיא מנסה לפענח את סודות השער. שחקן נוסף שיחזור למותג הינו קונור טרינר יגלם את דמותו של פרופוסור לנגפורד, אביה של קתרין.

בסדרה Outlander, השחקנים מריה דויל קנדי ואד ספילרס מצטרפים לעונה הרביעית של הסדרה. קנדי תגלם את דמותה של ג'וקאסטה, הדודה של ג'יימי וספילרס יגלם אירי בשם סטפן בונט, פיראט ומבריח.

בסדרה Rise, השחקן דיאלו רידל ("מרלון") מגיע לסדרה החדשה של רשת NBC בתפקיד אורח מתמשך בתור אנדי קארנפול, מורה למדעים שדלוק על טרייסי.

בסדרה Imposters, השחקנית רייצ'ל סקארסטן מגיעה לעונה השנייה של הסדרה בתפקיד אורחת מתמשך בתור פופי לאנגמור, אחות לג'ולס, אך שונה ממנה בכל מובן. היא סיימה לימודים באוניברסיטה יוקרתית.

בסדרה The Expence, השחקנית אנה הופקינס (Difance) מצטרפת לעונה השלישית של הסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כמוניקה, עיתונאית סקסית, אשר מצליחה לשכנע את נושאי החקירת שלה לבטוח בה ולמסור לה מידע.

בסדרה Criminal Minds, השחקן שאמר מור יחזור להופעת אורח בסדרה כמורגן בפרק החמישי של העונה (הפרק ישודר ב 25 באוקטובר 2017). הוא חוזר בכדי לסייע לגרסיה בעקבות מקרה שמשפיע עליה מבחינה רגשית.

בסדרה Black Lightning, השחקנית אדווינה פינדלי מגיעה לסדרה החדשה של רשת ה CW בתפקיד אורחת מתמשך כטורי, האחות היפה והתחמנית של טוביאס. כמו שהיא יפה כך היא יכולה להיות גם קטלנית ולהוות איום לתושבים בפרילנד.

בסדרה Supernatural, הדמות של קווין (אוזריק צ'או) חוזרת בהמשך העונה, אך הפעם הוא לא יהיה הנביא אותו הכירו הצופים במהלך הסדרה. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

תודה על החדשות.

גם אתה אוהב את strike back העיבוד של הבלש של ג'יי קיי רולינג?

יש תאריך לעלייה של העונה השלישית לסדרה, המצויינת לדעתי, the expanse?