יום שלישי, 10 באוקטובר 2017

פרסום: 24 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (10 באוקטובר 2017)



רשת NBC מפתחת דרמה חדשה בשם בשם Find The Good. הדרמה תעקוב אחר סופרת ואם לארבעה באלסקה וכיצד כתיבה אודות מוות בכל שבוע מלמדת אותה כיצד לחיות.

רשת NBC קנתה את הזכויות לדרמה חדשה מבית היוצר מאיה דנבר. הדרמה תעסוק בפעיל המוכר ביותר למען זכויות האפרו-אמריקאים ומשפחתו, אשר מנהלים משרד עורכי דין. כאשר מתרחשת טרגדיה זה גורם להם לנבור בעבר האפל שלהם והם נאבקים לעבוד על הגבול הדק שבין החוק והעבירה עליו בכדי לשמר את המשרד והמורשת שלהם.

רשת NBC מפתחת קומדיה חדשה בשם Step Dave. הקומדיה תתמקד בברמן בן 24 ואם חד הורית בת 36 והאפקט שנוצר בשל מערכת היחסים שלהם.



רשת FOX קנתה את הזכויות לדרמה חדשה בשם Midnight Lawyer. הדרמה תעסוק בעורך דין, אשר צסייע ללקוחות שלו לאחר שהם מסתבכים בשעות הערב. בשל השעות המאוחרות בהם הוא עובד גם הלקוחות שלו הם ססגוניים מאד. הוא מגיע למסקנה ששום דבר טוב לא מתחיל אחרי השעה שתיים לפנות בוקר.

רשת FOX קנתה את הזכויות לדרמה Being Judged. הדרמה תעסוק בז'וז'פין גרייבס. אף אחד לא אוהב ששופטים אותו, במיוחד לא ז'וז'פין, אשר מתקשה להבין את חייה, בשעה שהיא מתקשה לתמרן בין עבודתה, לחייה החברתיים והמחויבות שלה למשפחתה. לצערה היא חייבת לעשות זאת באור הזרקורים, משום שבגיל 27 היא השופטת הצעירה ביותר בהיסטוריה של ארה"ב.

רשת FOX קנתה את הזכויות לדרמה Shine. הסדרה תסופר דרך עיניהן של שלש נשים שונות, אשר נמצאות בצומת דרכים בכל הנוגע לחלומות וליחסים שלהן. בעבר הם היוו  חלק ממשפחה מיוחסת בלאס וגאס, אשר קרסה בשל סקנדל וירדה מגדולתה. עתה הם מנסים להתאחד מחדש בכדי להחזיר לעצמם את מה שהיה שלהם ולאחד את הקרעים ביניהן.

רשת FOX התחייבה להפקת פיילוט לדרמה רפואית בשם Strange Condition. הסדרה מתרחשת בעתיד הקרוב במוסד לניסויים רפואיים. כל אחד מומחה בתחומו (רפואה, ביו טכנולוגיה, חוק ופסיכולוגיה) ועם אגו גדול החבורה מתכנסת בכדי לרפא את המצבים הכי קשים שיש, כאשר הם מותחים את החבל שהטבע מעניק להם.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה בשם Adam & Eva. סיפור מודרני של אדם וחווה. הסדרה תעסוק באדם וחווה המתגוררים בני יורק ומוצאים את עצמם נמשכים אחד אל השני. שניהם גם מתמודדים עם תחושת הבדידות בעיר הגדולה.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה Headshot. הדרמה תעסוק בסוכן F.B.I, אשר מקפיד על הפרטים. הוא מסכן את הקריירה שלו, כאשר הוא שוכר שחקנית לתפקיד של חייה: עבודה במסווה. השניים יעבדו ביחד בכדי לתפוס את הפושעים המבוקשים ביותר על ידי הסוכנות.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה The Dime. הדרמה תעסוק בשוטרת מברוקלין בשם בטי רייזק, אשר עוברת לגור ביחד עם החברה שלה לחיים לדאלאס, בכדי להוביל קבוצה של בלשים. בכדי לשרוד על שני הצדדים (הבלשים שמרנים הרבה יותר) יהיה להניח את חילוקי הדעות שלהם בצד. הם גם יגלו שהם דומים יותר ממה שהם חשבו.



רשת ABC העניקה התחייבות לתסריט ל Heartland. הדרמה תיסוב אחר זוג, אשר מאמץ תינוק, אך גם את האם בת העשרה של התינוק.

רשת ABC מפתחת דרמת פשע חדשה בשם Suspects המבוססת על פי דרמה בריטית. הדרמה תציב בלשית במרכז, אשר חוברת לבלש בכדי לפתור מקרים ישנים כגון היעלמויות ורציחות.

רשת ABC העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה בכיכובו של הקומיקאי טרייד קראודר. הקומדיה תושפע מחייו ותעסוק בקראודר, אשר חוזר לעיירה קטנה בטנסי עבור משרה חדשה, שם הוא נאלץ להתמודד עם הצרכים של אשתו ובנו ומשפחתו הכאוטית והמורשת הדרומית שלו.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה בשם Bright Futures מבית היוצר של קניה באריס (Black-Ish). הקומדיה תעסוק בקבוצה של בני עשרים פלוס, אשר עושים את השינוי שבמעבר ממצב של גילאי עשרים פלוס שבו הם חסרי הבנה למצב שבו הם מנצלים את הפוטנציאל שלהם.

ויולה דיוויס ולארי וילמור חברו יחד בכדי לייצר קומדיה חדשה בשם Black Don't Crack עבור רשת ABC. הקומדיה תעסוק בשל נשים מאותה אחווה המתאחדות מחדש בנקודה משמעותית לכל אחת מהן בחייהן והן מבינות שאפשר מדי פעם להתפרק ושהן יכולות לסמוך אחת על השנייה.

רשת CBS מפתחת קומדיה חדשה בשם Perfect 10. הקומדיה תעסוק בקבוצה של אנשים, שהיו תלמידים באותה כיתה בתיכון, אשר הופכים לחלק מהחיים אחד של השני לאחר איחוד שמבצע 10 שנים לאחר שנפרדו דרכם.




"נטפליקס" הזמינה עשרה פרקים לסדרת גיבורים חדשה בשם Raising Dion, אודות אם חד הורית אפרו-אמריקאית, בשם ניקול ריס, אשר מגדלת את בנה דיון לבדה לאחר שבעלה מארק מת. היא מגלה שלבנה יש כוחות ולא מעט מהם ובמהלך הסדרה היא תנסה לגלות מהיכן מגיעים הכוחות בשעה שהיא תסייע לו להבינם ולהתמודד עימם. מייקל בי ג'ורדן יככב בסדרה בתפקיד מסייע.



Starz הזמינה סדרה בת שישה פרקים בשם Sweetbitter המבוססת על ספרה של דפני דנלר. הדרמה תעסוק בטס בת ה 22, זמן קצר לאחר שהיא מגיעה לעיר ניו יורק היא מוצאת עבודה במסעדה של סלבריטאים. היא נכנסת לעולם של אלכוהול, סמים, אהבה, תאווה והיא מתחילה לנווט את חייה בעולם זה. אלה פארנל תככב בתפקיד הראשי.



Hulu מפתחת קומדיה בשם L A Woman, אשר תתבסס על זיכרונותיה של איב באביטס. אחת מהנשים בעלות שם בלוס אנג'לס של שנות השישים של המאה הקודמת ותחילת השבעים. היא ביססה לעצמה שם של סופרת בעלת נפש חופשיה ואשת מסיבות. כאשר הייתה בת עשרים תמונה שלה משחקת בעירום הפכה למיצג של מרסל דושאמפ ולסמל סקס.



"אמזון" קנתה את הזכויות לאופרת סבון מבית היוצר של ג'ון סטאמוס. אופרת הסבון תעסוק באנשים שעובדים בסדרת אופרת סבון בשנות השמונים ותתחיל כאשר נער בן 18 נזרק אל תוך הסדרה בתפקיד הראשון של חייו.



אליסה מילאנו מפתחת קומדיה בשם Alyssa Milano For Mayor עבור רשת LifeTime. הקומדיה תעסוק באליסה מילאנו, אשר הופכת לראש עיר בעיירת פרברים של לוס אנג'לס, והיא צריכה להתמודד עם הפוליטיקה של המקום.



סדרת פנטזיה חדשה עומדת להיות מופקת ושמה הוא The Outpost. ההזמנה היא לשישה פרקים. הסדרה היא אודות גיבורה בשם טאלון, הניצולה של גזע בשם בלאקבלודז, בשעה שהיא רודפת אחרי רוצחי משפחתה לקצוות הציביליזציה. לאורך הדרך היא מגלה שיש לה כוחות, שהיא חייבת לשלוט בהם בכדי להגן על העולם מפני קבוצה דתית דיקטטורית.

בימים אלו מפתחים דרמה חדשה אודות נטלי קוואם, עורכת דין ממשלתית, אשר יצרה משרד עורכי דין עבור משלינים של מקרי שחיתות והיא הגנה עליהם. בשנת 2012 היא הגנה על אחותה התאומה ג'יל קלי, חברה של הדירקטור של סוכנות ה C.I.A, דיוויד פטראוס. המאהבת שלו, פאולה ברודוול, לה הוא מסר מסמכים מסווגים, החלה לשלוח אימיילים מאיימים. בסופו של דבר פטראוס נאלץ להתפטר לאחר שהוכח שהוא טיפל במסמכים מסווגים בצורה לא נאותה ואף נפסקו לו שנתיים של קצין מבחן.

Universial Cable Production ו Shut! Factory חוברים יחדיו בכדי להפיק סדרה על פי הספר של ביל קארטר בשם Desperate Networks. הסדרה תסוב על מאחורי הקלעים של תעשיית הטלוויזיה ומלחמות הרייטינג של שנות האלפיים. 

אין תגובות: