יום שלישי, 31 באוקטובר 2017

פרסום: 32 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (31 באוקטובר 2017)


בימים אלו עובדים על הפקת סדרת ספין אוף לסרטי Bad Boys. הדמות שתעמוד במרכז הסדרה תהיה זו של הסוכנת סידני ברנט (אחותו של מייקל ברנט אותו גילאם מרכוס לורנס, והחברה של הבלש מייקל לאורי אותו גילם וויל סמית). את הדמות גילמה בסרטים השחקנית גבריאל יוניון. הרעיון מוצע כרגע לרשתות ונמסר שחלקן כבר הביעו התעניינות.



קלי קוקו (The Big Bang Theory) עומדת לככב במיני סדרה בשם The Flight Attending אותה היא גם אמורה להפיק באמצעות חברת ההפקות החדשה שהקימה. הדרמה תעסוק בדיילת (קוקו), אשר מתעוררת בחדר הלא נכון במלון בדובאי לצד גופה של גבר, ללא מידע כלשהו כיצד זה קרה. לאט לאט וכאשר האלכוהול בדמה מתחיל להתפוגג היא מתחילה להיזכר ומבינה כיצד הגבר לצידה נרצח.

אידן גילן יככב בתפקיד הראשי בדרמה Blue Book שערוץ ההיסטוריה מפתח אודות מבצע ממשלתי אשר חקרו בשנות החמישים והשישים את תופעת העב"מים. גילן יגלם את דמותו של ד"א אלן היינק, אסטרופיזיקאי וספקן לגבי התופעה הנ"ל, אשר מגויס על ידי חיל האוויר בכדי לעמוד בראש המבצע ולפצח מקרים שלא נפתרו עד כה.



רשת NBC העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה Winners. הקומדיה תתמקד בקבוצה של אנשים, אשר נאבקים עם הצורך להתבגר ולהפוך לעצמאיים. כאשר להוריהם נגמרים האפשרויות, הם שולחים אותם למתקן שיסייע להם להשתנות.

רשת NBC מפתחת דרמה בשם Life After. הדרמה תתמקד בשישה חברים, אשר בכל עונה חוברים יחד. חייהם קשורים זה בהזה בשל אירוע משנה חיים שקרה להם ביחד בעבר.

רשת NBC מפתחת דרמה בשם Local Counsel. הדרמה מתמקדת בעורכת דין מצליחה מאד בניו יורק, אשר נשלחת לניו אורלינס  בשל מקרה סטנדרטי. בסופו של דבר היא מאבדת הכל: את מקום עבודתה, את המוניטין שלה ואת הארוס שלה. היא מוצאת את עצמה חוברת לעורך דין צעיר ומתוסבך בשעה שהם מקימים משרד עורכי דין, אשר יטפל במקרים של הנזקקים ביותר.

רשת NBC מפתחת קומדיה מבית היוצר של איימי פולר אודות אם חד הורית חדשה, אשר צריכה לסמוך על האנשים האחרונים שעליהם היא רצתה לסמוך - המשפחה שלה.



רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה Hard Knocks. הדרמה תתמקד בפושע לשעבר, אשר הופך לפרופסור לקרימינולוגיה באוניברסיטה וטכנאית משטרה חוברים לפתור פרשיות סבוכות בדרכים שונות.

רשת FOX מפתחת דרמה בשם Cordelia. הדרמה תהווה גרסה לטינית של המחזה "המלך ליר". הדרמה תתמקד במשפחה קובנית שבה יש שלש בנות ותסופר דרך עינה של הבת אשר אוהבת את אביה. בקיצור, אופרת סבון.

רשת FOX מפתחת דרמה-קומית חדשה בשם Mix Tape אודות קבוצה של אנשים שונים בלוס אנג'לס דרך העיניים של המוזיקה, אשר מגדירה מי הם באמת.

רשת FOX מפתחת קומדיה חדשה בשם The Ever After Part. הקומדיה תתמקד בזוג, אשר מתקשה לגדל את בתם ועתה נאלץ לעבור לגור אצל אמו העשירה של הבעל, אשר חיה באחוזה ביחד עם המשרת שלה.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה The Great Unknown. הקומדיה תתמקד באחים טומי ודבי סטפאנו, אשר הוריהם גורמים לילדיהם לעזוב את הבית ולחיות על חשבונם ולבנות בעצמם את חייהם, הקריירה והקשרים שלהם.

רשת FOX העניקה התחייבות לקומדיה חדשה מבית היוצר של מורגן מרפי. הקומדיה תתרחש בבר במקסיקו, כאשר גבר חוזר לעיירת ילדותו ופותח את העסק בו חשק כל כך הרבה זמן. הבן שלו נצמד אליו והוא מבין שימי ההורות שלו לא הסתיימו.

רשת FOX גם מפתחת קומדיה בשם The End אודות זוג בשם ג'ואי ומרלה, שלא אמור להיות ביחד ואשר יש להם ילדים בעלי אופי פגום. כמו כן, הוריה הגרושים של מרלה חיים איתם. מדובר במשפחה הגרועה ביותר בעולם, אך בסופו של היום ג'ואי מרלה מגלים שאולי הם באמת אוהבים אחד את השנייה. ואולי זה מספיק בכדי לשרוד.



רשת ABC קנתה את הזכויות לדרמה The Rookie עם הזמנה ישירות לסדרה. ניית'ן פילון ("קאסל") יגלם את דמותו של ג'ון נולן, הרוקי המבוגר ביותר של משטרת לוס אנג'לס. בגיל שבו אנשים מתרגלים לנוחות, ג'ון עובר מהעיירה הקטנה שלו אל העיר הגדולה בכדי להצטרף למשטרה. עתה הוא מוקף בשוטרים צעירים בני עשרים פלוס, ג'ון מנסה להתחיל בקריירה שנייה אותה הוא כל כך אוהב.

רשת ABC העניקה התחייבות לתסריט לדרמה Trouble Finds Me. הדרמה תעקוב אחר איש פעלולים, אשר עוזר לאם חד הורית לרשת את משרד החקירות הפרטיות של אביה המת. השניים יהוו צוות חדש של פתרון פרשיות.

רשת ABC מפתחת דרמה-קומית חדשה בשם Whiskey Cavalier. הדרמה תעקוב אחר הרפתקאות סוכן ה F.B.I (אשר שם הקוד שלו הוא וויסקי קאבליר), כאשר את הדמות יגלם סקוט פולי ("סקנדל"). , אשר לאחר פרידה קשה נאלץ לעבוד ביחד עם סוכנת C.I.A בשם פרנצ'סקה "פרנקי" טרובריד'ג (שם הקוד שלה פירי טריבון). הם מובילים שיתוף בין סוכניות אשר מציל את העולם ואת עצמם בשעה שהם נווטים בין סוגיות כגון חבריות, רומנטיקה ופוליטיקה משרדית.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה אודות גיבורי על. הקומדיה תתמקד במשפחת שאריף, משפחה אמריקאית רגילה ששני הוריה הם גיבורי על והם מצילים את העולם. הקומדיה תבחן נושאים כגון מה שמשפחות של מהגרים צריכים לעבור כאשר הם מנסים להתערות בחברה וסובלים מהצקות, דעות קדומות ואפילו מתייחסים אליהם כאויבים.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה אשר בה תככב הקומיקאית טיילור טומילסון. הקומדיה תעסוק באישה מודרנית (טומילסון), אשר מנסה להישאר קרובה להוריה הדתיים מאד, בשעה שהיא צריכה להבין כיצד היא רוצה לחיות את שארית חייה, בשעה שהיא גם משמשת כאם חורגת לשתי האחיות הקטנות שלה שגרות איתה.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה בשם Man Of The House מבית היוצר של קרי וושינגטון. הקומדיה תעסוק בקווטרבק, אשר מוצא את עצמו לבדו בבית שבו שוכנות רק נשים, לאחר שאמו שזה עתה התגרשה ואחותו שגם היא זה עתה התגרשה מגיעות לגור בבית, האחרונה מביאה גם את הבנות שלה.

רשת ABC העניקה התחייבות לתסריט ל Neighbors Of North Sycamore. הקומדיה תעסוק בזוג צעיר אשר קונה את הבית הראשון שלו רק בכדי לגלות שבשכונה אין דבר כזה שנקרא פרטיות וכל דבר שקורה בשכונה נכנס ישר לדף הפייסבוק של השכונה.



ברשת CBS, מארק גופמן מכר דרמה חדשה עבור הרשת. הדרמה תתמקד בטראביס קאנון, חוקר אשר טוען שבכדי להבין את העובדות המדויקות בכל הנוגע לפשע צריך לצעוד בנעליהם של הקרבנות, החשודים והעדים.

רשת CBS מפתחת דרמה חדשה בשם Chasers. הדרמה תעסוק ביחידה של שוטרים לשעבר שמכריחים אותה לצאת לפנסיה, אשר חוברים שוב יחד בכדי לתפוס את הפושעים הקשים ביותר של ניו יורק.

רשת CBS מפתחת קומדיה חדשה בשם Need To Know. מדובר בקומדיה המתרחשת במקום העבודה במתקן אימוני וידאו של ה C.I.A.

רשת CBS מפתחת קומדיה בשם Dads & Daughters. הקומדיה תעסוק במורה למתמטיקה בעל ערכים של מערב ארה"ב ומאמן אישי, אשר חייבים לעבור לגור ביחד, כאשר אשתם לשעבר נכנסת לכלא בשל הונאת כרטיסי אשראי.



רשת ה CW מפתחת את הדרמה Near Death Experience. הדרמה תתמקד בקומיקאית צעירה וצינית, אשר שורדת חוויה של כמעט מוות. עתה, היא מתחילה לשמוע את התפילות של אנשים, אשר נמצאים לקראתם מותם והיא מתחילה לעזור להם.

רשת ה CW מפתחת דרמה בשם After On. הדרמה תתמקד ביזם, אשר במדיה חברתית להתעורר לחיים. היא אינטליגנטית מאד וללא החסרונות של בני האנוש, היא לוקחת את הפרסונה של Mean Girl. הגיבור שלנו וחבריו צריכים לעצב אותה לסייע להם לפני שהיא או אויביה הרבים ישמידו את האנושות.

רשת ה CW מפתחת דרמה בשם The End Of The World. כאשר ספינת חלל שהיא גם ספינת כלא, אשר מובילה את הפושעים החוצניים הקשים ביותר בעולם מתרסקת בדרום קרוליינה, שתי נשים אשר חולמות על חיים מעבר לפרברים עם ילדים מגויסים על ידי שוטר חלל בכדי לצוד פושעים שברחו ואשר מסווים את עצמם.

רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Make Divya Great Again. הדרמה תעקוב אחר אישה אינדיאנית-אמריקאית, אשר לאחר לחץ עצום מצד הוריה בורחת מהנישואים המשודכים שלה. היא פוצחת במספר אירועים אשר ידרדרו את מצבה, כאשר היא גם מנסה לנקות את שמה מאשמת מותו של הארוס לשעבר שלה.

רשת ה CW קנתה את הזכויות לדרמה חדשה בשם Bestseller. הדרמה תעקוב אחר סופרת אשר מפרסמת ספר איוטי תחת שם בדוי. כאשר הוא הופך לרב מכר הוא מסבך את קשריה בעבודה ובחייה הפרטיים וגורם לה להיות נועזת יותר בשעה שהיא מנווטת בין חייה הכפולים.



איסה רה מפתחת דרמה חדשה עבור רשת HBO, אשר תתרחש בשנות התשעים ותתמקד במשפחה אפרו-אמריקאית והתגובה שלה לאירועים של אותה תקופה.



רשת FX אישרה פיילוט לקומדיה Compliances אודות מנהל השקעות פרטי.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

תתקן בבקשה שגיאות כתיב