יום שני, 24 ביולי 2017

פרסום: אז, מה קורה עם המותג Teen Wolf ?



לפני פחות משבוע צצה ידיעה במספר אתרים בחו"ל, כי ב MTV שוקלים לבצע ריבוט למותג Teen Wolf וזאת למרות שעשרת הפרקים האחרונים של הסדרה עדיין לא עלו לאוויר וצפויים לעשות זאת רק בעוד מספר ימים. אז, מה קורה בדיוק ברשת המשדרת ובהפקה שלא ערערה על הידיעה ?

ראשית, הגיע הזמן להרחיב את הנתונים, אשר הופיעו בידיעה. גם בידיעה נטען שהמחשבה היא עתידית ובוודאי שלא נטען שברגע שהסדרה הנוכחית תגיע לסיומה יחלו בעבודה על הסדרה הבאה. כל מה שצוין היא העובדה, שמתבצעים דיבורים בין ההפקה עם הרשת לגבי מחשבה עתידית על ריבוט המותג.

בשל כך, גם במקרה הטוב ובמידה והמותג יעבור ריבוט, כל השחקנים שבסדרה צפויים להיות מוחלפים. כולם, כולל הכוכבים הראשיים. כמו כן, מתוך הידיעה מובן שגם המיקום של הרעיון אמור להיות שונה ובשל כך גם החלפת השחקנים נראית כרעיון מובן.

ועכשיו לחדשות הרעות. קשה להאמין שזו באמת המחשבה שעומדת מאחורי פרסום הידיעה, במיוחד בשל העיתוי של הפרסום שלה. אין ספק, שהסדרה Teen Wolf איבדה קהל רב בעונות האחרונות ושהיא נמתחה הרבה מעבר לשיא שלה. העובדה שהידיעה על רעיון הריבוט הגיעה בסמוך לעליית עשרת הפרקים האחרונים של הסדרה עשויים לתמוך ברעיון של הרשת המשדרת וההפקה לנסות ולהציל את הקהל שימשיך לצפות בסדרה מתוך מטרה שיש לה עתיד.

גם הנוסח הערפילי של ההודעה תומך בכך. ההודעה הרשמית הייתה שברשת "עובדים עם ההפקה" על הפקת ריבוט של הרעיון. אין שום מידע ספציפי על הפרויקט, אין שחקן או שחקנית המקושרים לפרויקט ואין התחייבות מצד הרשת לתאריכים כלשהם כלפיו.

בין הסרטים (הנהדרים) לסדרת הטלוויזיה עברו למעלה מעשרים שנה, קשה להאמין שיעברו שנים בודדות עד להצגת ריבוט אפשרי, במיוחד לאחר שעל פי הסדרה הרעיון מוצה כבר לפני יותר משתי עונות.

לסיכום, גם ריבוט של סדרות לוקח זמן, ל Hawaii Five-O לקח כמעט 30 שנה לעשות זאת, הדיבורים על ריבוט עבור Charmed, אשר נפחה את נשמתה לפני כעשור עדיין נמשכים. בשל כך, בשל סמיכות ההודעה לעליית הפרקים הנותרים ובשל הניסוח הערפילי שלה קשה להאמין שפרויקט שכזה אכן יקרום עור וגידים. אם זה אכן יקרה צפויים לעבור מספר שנים עד שזה יקרה אם בכלל. גם אם אתם מעוניינים בכך, אל תצפו לכך בכיליון עיניים. הסיכויים לכך קלושים. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

THX