יום ראשון, 16 ביולי 2017

פרסום: מבזק: 19 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 10 עד ה 16 ביולי 2017


העונה הרביעית של הסדרה Black-Ish תעלה ברשת ABC ב 3 באוקטובר 2017. יכול מאד להיות שכל הערב החדש של רשת ABC יעלה בתאריך זה, אך אין לכך אישור רשמי.

בסדרה Chicago P.D, השחקן ג'ון סדרה, אשר גילם את דמותו של אנטוניו דוסון ועזב בכדי לקבל סדרה משלו ב Chicago Justice, חוזר בעונה הבאה להיות חלק מהקאסט הראשי, לאחר שהסדרה שבה כיכב בוטלה.

בסדרה Jessica Jones, השחקנית ליאה גיבסון מצטרפת לעונה השנייה כחלק מהקאסט הראשי. גיבסון תגלם את דמותה של אינגריד, אישה בעלת חכמת רחוב, אך היא עברה הכשרה כאחות.

בסדרה The Excorcist, השחקנית בריאנה הילברנד ("דדפול"), מצטרפת לעונה השנייה כחלק מהקאסט הראשי. הילברנד תגלם את דמותה של וריטי, אחת מהילדות המאומצות של קים (ג'ון צ'ו). מאחר והיא קרובה להיות בת 18, השהות שלה בבית האמנה מתקרבת לסיומה. ההתנהגות שלה מראה שאולי זה לא משנה לה, אך היא תעשה הכל עבור יושבי הבית.

הסדרה Claws חודשה לעונה שנייה על ידי רשת TNT.

בסדרה Ghosted, השחקנית אמבר סטיבנס ווסט מצטרפת לקאסט הראשי של הסדרה החדשה. ווסט תגלם את דמותה של אנני, מומחית לנשק, אשר מאמינה במשימה שלה: מציאת אירועים על טבעיים.

בסדרה Six, אוליביה מון (בתמונה) מגיעה לעונה השנייה כחלק מהקאסט הראשי בתור ג'ינה, סוכנת C.I.A חסרת רחמים וחכמה, אשר עלתה בסולם הדרגות.

בסדרה Westworld, השחקנית קטיה הרברז מגיעה לעונה השנייה בתפקיד אורחת. שחקן נוסף שמצטרף הינו זאהן מקלרנון (Longmire). 

העונה השנייה של Wet Hot American Summer תעלה ב"נטפליקס" ב 4 באוגוסט 2017.

בדרמה Good Girls, שרשת NBC תעלה בחצי השני של העונה, השחקנית כריסטינה הנדריקס ("מד מן") תככב כחלק מהקאסט הראשי. היא אמורה להחליף את השחקנית קתלין רוז פרקינס, אשר גילמה את הדמות בפיילוט.

העונה התשיעית של Crub Your Enthusiasm תעלה ב 1 באוקטובר 2017.

העונה הרביעית של BoJack Horseman תעלה ב"נטפליקס" ב 8 בספטמבר 2017.


בסדרה Arrow, מאנו בנט יחזור לגלם את דמותו של סלייד ווילסון בעונה השישית של הסדרה.

העונה השלישית של Outlander תעלה ברשת Starz בעשירי בספטמבר 2017. 

העונה השנייה של Starnger Things תעלה ב"נטפליקס" ב 27 באוקטובר 2017. 

בסדרה Riverdale, השחקנית בריט מורגן תןפיע כשחקנית אורחת מתמשכת בעונה השנייה של הסדרה בתור פני פיבודי, עורכת דין, ש"הנחשים" מחזיקים למקרה הצורך. ג'אגהד פונה אליה בכדי שתסייע לאביו. 

בסדרה Designated Surivor, השחקן בן לוסון מצטרף לעונה השנייה כחלק מהקאסט הראשי. הוא יגלם את דמותו של דמיאן רנט, סוכן של MI6, אשר פוגש בהאנה, בשעה שהוא מתחזה להולנדי באמסטרדאם. בתחילה הם משתפים פעולה לצרכי עבודה, אולם לאחר מכן מערכת היחסים שלהם משתנה ומסתבכת בשל המשיכה ביניהם. 

בסדרה The Expense, השחקן דיוויד סטראטן מצטרף לעונה השלישית. אין מידע נוסף על התפקיד (שאמור להיות משמעותי) שהוא אמור לגלם. 

בסדרה "12 הקופים", השחקן קולט היל (Game Of Thrones) מצטרף לעונה הרביעית לשני פרקים. הוא אמור לגלם את דמותו של בנהאם, סוכן לאכיפת חוק בינלאומי, לקראת הימים האחרונים של האנושות. אבותיו הקדמונים קיבלו חפץ חשוב מאד. בשעה שמגיפה גורמת למותם של מיליונים, בנהאם מטיל ספק באמיתות החפץ. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

THX