יום ראשון, 23 ביולי 2017

מבזק: 23 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 17 עד 23 ביולי 2017



העונה השביעית של Once Upon A Time תעלה ברשת ABC ב 6 באוקטובר 2017. בין הדמויות שנראה בעונה זו הם: ליידי טרימיין (גבריאל אנואר), טיאנה (מקאיה קוקס), דריזלה - אחותה החורגת -  (אדילייד קיין) ואליס (רוז ריינולדס). דניאלה רמירז תגלם גרסה נוספת של סינדרלה, היא תהיה אמה של לוסי ואשתו של הנרי. כמו כן, בעונה זו יהיה סיפור שקשור לקהילה הגאה. 

בסדרה The X Files, השחקן מיץ' פליגי יחזור לעונה ה 11 של הסדרה בתור וולטר סקינר.

בסדרה Damntion, השחקן זאק מקגאוון יפציע כשחקן אורח מתמשך בתור טניסון דוביוס, יורש בעל כריזמה לתעשיית דוביוס, והוא רוצה להוכיח את עצמו כיורש עצר ראוי.

בסדרה Empire, פורסט ויטיקר יפציע למספר רב של פרקים בתור הדוד אדי, אייקון מוזיקלי ויוצר להיטים, אשר העניק ללוציוס בשעה שההיה כלום ושום דבר את הפריצה הראשונה שלו. עשורים לאחר מכן הוא שוב עומד לצידו בשעה שהוא צריך אותו בשעה שהוא עובר חינוך מחדש וקוקי מזמינה אותו להפיק שיר את חגיגות העשרים של האימפריה.

בסדרה Chicago Fire, השחקנית אלואיז ממפורד (בתמונה) לוהקה לתפקיד אורחת מתמשכת בתור הופ ג'קוינט, חברה ותיקה של ברט.

בסדרה Chicago P.D, השחקן וונדל פירס מצטרף לסדרה בתור שחקן אורח בתור נבחר הציבור ריי פירס, פוליטיקאי ממולח. כמו כן, מקלטי ווליאמסון יפציע כשחקן אורח מתמשך דני וודס. הוא כבר הופיע בפרק העשרים של העונה הרביעית ווייט הביא לחיסול הקריירה שלו.

בסדרה Hawaii Five-O, השחקנית מייגן ראת' והשחקן בולה קול מצטרפים לסדרה כחלק מהקאסט הראשי. כמו כן, השחקן יאן אנטוני דייל (אדם נושימורי) הופך להיות חלק מהקאסט הראשי. ראת' תגלם את דמותה של טאניריי, אותה מגארת' מגייס לאחר שהוא מוצא אותה עובדת כמצילה במלון לאחר שהועפה מהאקדמיה לשוטרים למרות שהצטיינה. קול יגלם דמות שיוצא "אריות ים" אשר חזר משירות והוא מבקש משרה ממגארת'. הדמות אותה יגלם תקרא מיילס טלר

בסדרה Code Black, השחקנית מלאני צ'אנדרה (מלאיה פינדה) עוזבת את הסדרה ולא תחזור לעונה השלישית. מצד שני, טיילר פרז יפציע כשחקן אורח כדייגו, גבר עשיר אשר הכסף מביא לו הכל, כולל את משרת ההתמחות בבית החולים. ולבסוף, שיילי רוז (נאשוויל) תגיע כשחקנית אורחת לפרק הפתיחה של העונה השלישית כפפר, מתמחה חדשה וחכמה, אך המשרה תהיה קשה לה, במיוחד בחדר המיון. והיא עושה שגיאות רבות למרות שזה הדבר שהיא פוחדת ממנו הכי הרבה. השגיאה הראשונה מגיעה כבר ביום הראשון והיא כמעט גורמת למותה. 

בסדרה The Originals, השחקנית קנדיס קינג (קרוליין) תפציע בפרק הפתיחה של העונה החמישית. כמו כן, השחקנית דניאל רוז תגלם את דמותה של הופ מייקלסון בת ה 7 לאחר הקפיצה בזמן בין העונות. השחקנית בת 17 והופ אמורה להיות בגיל העשרה. 

בסדרה Young Sheldon, השחקנית אנניפוטס מצטרפת לקאסט הראשי בתור מימו, סבתו של שלדון.

בסדרה Designated Survivor, השחקנית זו מקאלן (NCIS:NO) מצטרפת לסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור קנדרה דיינס, עורכת דין מבריקה אשר משיגה את עבודת חלומותיה כיועצת לבית הלבן. עם השנים היא פתחה קרבה עם אנשי הלבן ועתה היא מגויסת.

בסדרה Shades Of Blue, השחקן ניק ווצסלר יפציע כשחקן אורח מתמשך בתור הבלש קול.

בסדרה "נשק קטלני", השחקנית מישל הרד תפציע כשחקנית אורחת מתמשכת בתור ג'ינה סנטוס, אשר מובאת מעל ראשו של אייברי והיא עומדת להיות הצ'יף החדש. יש לה עבר עם מרטוק ויהיו ביניהם מתח מיני, או אולי זה ק בראשה. הרד הייתה חלק מהקאסט הראשי של העונה השנייה של Blindspot, היא לא תחזור לסדרה כחלק מהקאסט הראשי.

בסדרה The Excorcist, השחקנית זוליקה רובינסון מצטרפת כחלק מהקאסט הראשי לעונה השנייה של הסדרה בתור מאוס, דמות מיסתורית, אשר יש לה מלחמה פרטית נגד הכמרים הקתולים. היא נאמנה רק לעצמה.

בסדרה Leigon, השחקן סעיד טאגאמוי לוהק בתור אמאל פארוק. כמו כן, מספר הפרקים יעמוד בעונה השנייה על עשרה פרקים לאחר שמספר הפרקים בעונה הראשונה עמד על שמונה פרקים בלבד. 

בסדרה How To Get Away With Murder, השחקן ג'ימי סמיתס (NYPD) מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בעונה הרביעית של הסדרה. אין מידע נוסף על התפקיד אותו יגלם. 

בסדרה The 100, השחקן ישעיה וושינגטון יחזור לעונה החמישית של הסדרה. 

בסדרה The Orville, שרליז ת'רון תגיע כשחקנית אורחת לפרק אחד. 

בסדרה iZombie, השחקן רוברט קניפר קודם להיות חלק מהקאסט הראשי. 

בסדרה Westworld, השחקן ניל ג'קסון לוהק כחלק מהקאסט הראשי בתור ניקולאס, אדם כריזמטי, אשר מוצא את עצמו בטריטוריה לא ברורה. השחקן ג'ונתן טאקר (Kingdom) יפציע כשחקן אורח מתמשך בתור מייג'ור קארדוק, מפקד צבא. 

בסדרה Riverdale, הדמות של טוני טופאז, חברה ב"נחשים", ארגון הפשע, תגולם על ידי השחקנית ונסה מורגן. הדמות אמורה להיות ביסקסואלית. 

הסדרה Wynonna Earp חודשה לעונה שלישית על ידי רשת Syfy. 

העונה החמישית של הסדרה Vikings תעלה בפרק כפול ב 29 בנובמבר 2017. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

THX