יום שלישי, 4 ביולי 2017

מבזק: 23 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 25 ביוני עד ה 3 ביולי 2017



הסדרה GirlBoss בוטלה על ידי "נטפליקס" ולא תשוב לעונה נוספת.

הסדרה Sense8 תשוב לשני פרקי סיום סדרה. העבודה על הפרקים החלה. החדשות מגיעות שבועות ספורים לאחר ההודעה על סיום הסדרה.

הסדרה Ozark, אודות משפחה שנראית רגילה לחלוטין, אך היא מלבינת הכספים הגדולה ביותר של קרטל הסמים השני בגודלו במקסיקו, תעלה ב"נטפליקס" ב 21 ביולי 2017.

הסדרה She's Gotta Have You של ספייק לי תעלה ב"נטפליקס" ב"חג ההודיה" 2017.

"נטפליקס" מפתחת מחדש את Tales Of The City של רשת Showtime משנות 1990. הסדרה סיפרה את סיפורם של יושבי הבית בברבלי ליין 28 אותו ניהלה אנה מדריגל (אולימפיה דוקאקיס). החידוש יתרחש בהווה ותתמקד בדמות של אן סינגלטון (לין מארי) בשעה שהיא חוזרת לבית מסאן פרנסיסקו 25 שנים לאחר מכן.

החלק הראשון של העונה השלישית של הסדרה Fuller House יעלה ב 22 בספטמבר 2017.

הסדרה The Inhumans תעלה בשני פרקיה הראשונים בשעה שמונה של ה 29 בספטמבר 2017. שני הפרקים יוקרנו ב Imax ב 1 בספטמבר 2017.

העונה הרביעית והאחרונה של Halt And Catch Fire תעלה ב AMC ב 19 באוגוסט 2017.

העונה החדשה של הסדרה You're The Worst תעלה ב 6 בספטמבר 2017 ושל Better Things תעלה ב 14 בספטמבר 2017.

עושה רושם שהסדרה Ransom חוזרת לעונה שנייה. הסדרה, אשר ההפקה שלה התבצעה על ידי מספר רשתות טלוויזיה בוטלה לפני מספר שבועות על ידי רשת CBS, אשר הייתה אחת המפיקות. עושה רושם ש Golbal TV הקנדית, שגם היא הייתה בין המפיקות של העונה הראשונה, תשדר את העונה השנייה אצלה. ההפקה אמורה להתחיל בעוד כחודש.

בסדרה American Horror Story, ליידי גאגא לא חוזרת לעונה השביעית. מצד שני, השחקנית אליסון פיל מצטרפת לקאסט.

בסדרה The Blacklist, השחקן הנריקו מארקינו לא חוזר לעונה החמישית בתור הסוכן המיוחד ג'וליאן גייל.

בסדרה This Is Us, השחקנים ג'ון הוארטס (מיגל) ואלכסנדרה ברקנברידג' (סופי) קודמו להיות חלק מהקאסט הראשי של הסדרה.

בסדרה Designated Survivor, השחקן פאולו קוטסטאנזו (Royal Pains) מצטרף לעונה השנייה כחלק מהקאסט הראשי בתור ליור בון, ראש המנהל הפוליטי של הבית הלבן. הוא מובא על ידי אמילי בכדי להעביר את המסרים שהנשיא רוצה להעביר.

עושה רושם שרשת HBO מפתחת גרסה אמריקאית לסדרה הבריטית "אוטופיה". בשנת 2014 הרשת ניסתה "להרים" את ההפקה, אך ביטלה אותה ברגע האחרון בשל בעיות תקציב. עושה רושם שברשת מניעים מחדש את הפרויקט.

בסדרה Code Black, השחקנית מון בלודגוד (Falling Skies, בתמונה) מצטרפת לעונה השלישית של הסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כפארמדיקית סקסית ונחושה, והיא ניצבת לצד הפרטנר שלה ד"ר וויליס.

בסדרה Killing Eve, השחקנית ג'ודי קומר (The White Prinsess) מצטרפת לקאסט לצד סנדרה הו. הסדרה עוקבת אחר מתנקשת מטורפת (קומר) והאישה אשר מופקת על עצירתה (הו).

בסדרה Riverdale, השחקנית מולי רינגוולד חוזרת לעונה השנייה בתור אימו של ארצ'י.

בסדרה Law & Order: The Mendez Brothers, השחקן ג'וש צ'ארלס (The Good Wife) מצטרף לסדרה בתור ד"ר ג'רמו אוזייל, הפסיכיאטר של האחים מנדז, אשר יש לו תפקיד גדול.

רשת Syfy מפתחת גרסה טלוויזיונית לסרט Tremors אודות תולעים רצחניות, אשר נעות מתחת לאדמה. קווין בייקון, אשר שיחק בסרט, אמור לחזור לגלם את התפקיד אותו שיחק בסרט.

Sony TV עמדת לאשר את הפרויקט Doomsday של קלייר הולט, ג'ק דוונפורט, רייצ'ל להפרב, דן בירד, טיי דיגס ורושל אייטס. ככל הנראה הסדרה תקבל 13 פרקים. הסדרה מתרחשת לאחר אירועי ה 11 בספטמבר 2001, כאשר הממשלה מקבצת קבוצה של אנשים בכדי למצוא תסריטים לאסונות שיקרו והמענה שהם יכולים לתת להם.

ITV אישרה הפקה של סדרה בשם Vanity Fair בכיכובה של אליביה קוק. ההזמנה היא לשבעה פרקים. הסדרה מתרחשת בתקופת מלחמות נפוליאון ומתמקדת בבקי שארפ (קוק) בשעה שהיא מנסה לצאת ממצבה הכספי הירוד אל החברה הגבוהה.

בסדרה Castle Rock ש Hulu מפתחת, השחקנית מלני לינסקי תככב בסדרה מבית היוצר של סטיבן קינג וג' ג' אברהמס. הסדרה תתרחש בעיירה במיין ותציג מספר דמויות מספריו של קינג. לינסקי תגלם את דמותה של מולי סטראנד, אישה עם בעיית דם נדירה, אשר בקושי מצליחה לשרוד כאשת נדל"ן בעיירה בו כל דירה שלישית היא מקום שבו מתרחשים סיוטים של בני אדם. 

4 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

בוקר טוב
Better Things תעלה רק ב14 בספטמבר
תבדוק שוב

D1D1 אמר/ה...

תוקן.

שד משחת אמר/ה...

אתה מצחיק
You're The Worst אכן ישודר ב6 בספטמבר

Better Things תעלה רק ב14 בספטמבר

אנונימי אמר/ה...

העבודה על אוטופיה הינו צעד נכון מאוד מצד hbo.
הגרסה הבריטית מדהימה ונגמרה בטרם עת , אני מאמין שאפדטציה אמריקאית עם הכותבים המתאימים תוכל להמשיך את מורשת הסדרה.
D1d1 - אשמח לשמוע דעתך על צעד זה ועל הסדרה הבריטית