יום ראשון, 30 ביולי 2017

מבזק: 29 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 22 עד ה 30 ביולי 2017



מספר הפרקים בעונה השנייה של Shooter קוצר מעשרה לשמונה פרקים בלבד וזאת בשל פציעתו של השחקן הראשי, ראיין פליפה.

בסדרה Six, ג'יילן מור קודם להיות חלק מהקאסט הראשי. כמו כן, ניקולאי ניקולף מצטרף כחלק מהקאסט הראשי כטאמרלין שישוני, איש ג'יהאד כריזמטי. מצטרפת נוספת הינה קתרין אבנס, אשר מגיעה בתפקיד אורחת מתמשכת בתור מריסה, אישה צעירה, אשר מוצאת את עצמה במאבק אל מול צוות "אריות הים".

בסדרה Siren שרשת FreeForm מפתחת והזמינה לה עשרה פרקים, השחקנית סיבונגלי מלאמבו תככב כחלק מהקאסט הראשי בתור דונה, בתולת ים תחמנית ובעלת כוח רב.

בריט רוברטסון (Under The Doom) תככב בתפקיד הראשי בדרמה For The People מבית היוצר של שונדה ריימס. רוברטסון תגלם את דמותה של סנדרה, סנגורית חכמה, אשר נדחפה ללימודי משפטים בשל אי צדק במשפחתה כאשר הייתה ילדה. היא מחליפה את השחקנית בריטני אולפרוד, אשר גילמה את הדמות בפיילוט.

בסדרה The Exorcist, השחקנית לי ג'ון לי מצטרפת לסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור רוז, עובדת סוציאלית אשר מקושרת לבית האומנה אותו מנהל אנדרו קים (ג'ון צ'ו). היא מגיעה לחקור באם אנדי יכול להמשיך ולדאוג לילדים בלי דמות נשית. למרות שיא קשוחה ופועלת על פי הכללים, אפשר לזהות שיש היסטוריה בינה לבין אנדי והיא מצליחה לראות מבעד לחזות אותה אנדי מנסה להראות והיא גם מתחברת אליו שוב.

בסדרה Legends Of Tomorrow, השחקנית טרייסי איפחור תגלם את דמותה של קוסה, אחותה של מארי מאקבי (ויקסן). כמו כן, ניל מקדונהיו, ארתור דארוויל ווונוורת' מילר יחזרו לעונה השלישית של הסדרה כדמיין דארק, ריק הנטר וקפטן קולד. השניים האחרונים בתפקידי אורח מתמשכים ואילו ניל כחלק מהקאסט הראשי.

ג'מה לי אורטיז ("רוזווד") תככב בתפקיד הראשי בספין אוף החדש של "האנטומיה של גריי", אשר תתבסס על כבאים. הנושא מוכר, לא ?

בסדרה The Night Shift, השחקניות רייצ'ל להפרב (Under The Dome) ומיסי פרגרים (Rookie Blue) מגיעות כשחקניות אורחות לפרק סיום העונה הרביעית של הסדרה. להפרב תגלם את דמותה של מייג'ור נטאשה אנטוני, רופאה צבאית חדשה אשר מגיעה לבית החולים בסאן אנטוניו. פרגרים תגלם את דמותה של ריגן, ריינג'ר אשר הפכה לפארמדיק ודרכה מתנגשת עם זו של דרו. במידה והסדרה תשוב לעונה חמישית קיימת אפשרות שהן יחזרו.

בסדרה Taken, השחקנית ג'סיקה קמאצ'ו מצטרפת כחלק מהקאסט הראשי בתור בתור סנטאנה, קפטנית לשעבר בצבא.

בסדרה Chicago P.D., השחקנית טרייסי ספירדאקוס הפכה להיות חלק מהקאסט הראשי של הסדרה.

בסדרה "נשק קטלני", השחקן אנדרו קריר יופיע כשחקן אורח מתמשך בתור זאק באומן, בלש יפה תואר אשר מצורף לבלשית ביילי. במשטרה משתמשים ביופיו בכדי לקדם את דעת הציבור לטובתם.

בסדרה You're The Worst, השחקן קולין פרגוסון מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כבון, חבר של טי שגרטשן יוצאת איתו. הוא מנהל עמותה ללא כוונת רווח

The Walking Dead תחזור בעונה חדשה ב 22 באוקטובר 2017. זו תהיה העונה השמינית שלה.

בסדרה Wayward Sisters, השחקניות בריאנה בוקמאסטר, קתרין ניוטון וקתרין ראמדן , אשר הופיעו בסדרה Supernatural יהיו גם חלק מהספין אוף שלה.

בסדרה The Expense, השחקנית אליזבת מיטשל תפציע כשחקנית אורחת מתמשכת. הספקולציות גורסות שהיא תגלם את דמות הכומר אנה וולוודוב, אך זה לא אושר.

בסדרה Arrow, השחקן מייקל אמרסון ("מבוקש לחקירה", "אבודים") מצטרף לקאסט בעונה השישית של הסדרה. אין מידע נוסף על הדמות אותו הוא אמור לגלם.

בסדרה The Flash, מצטרפים מספר שחקנים לעונה הרביעית. דני טריגו יגלם את דמותו של בריצ'ר, צייד ראשים מכדור הארץ 19 ואביה של ג'יפסי. תפקידו הוא לא לאפשר מעבר בין מימדים אשר יאיימו על כדור הארץ שלו ובמיוחד על בתו. ניל סאנדילאנדס יגלם את דמות הנבל קליפורד דוו, אשר ידוע גם בשם The Thinker, בעל כוח מוחי, אשר יאבק במאבק ארוך עם הפלאש. קים איגלברחט תגלם את דמותה של Mechanic, מהנדסת מוכשרת אשר מייצרת מכשירים עבור דוו והיא גם יד ימינו בשעה שהוא רוצה לתקן את המין האנושי. כמו כן, השחקן טום פלטון לא יחזור כחלק מהקאסט הראשי לעונה הרביעית של הסדרה.

בסדרה Black Ligntning, השחקן ג'יימס רמאר ודיימון גופטון מצטרפים לסדרה. רמאר יגלם את דמותו של פיטר גאמבי, החבר הוותיק ביותר של ג'פרסון פירס. הוא מעין דמות אב עבורו ולמעשה ההיסטוריה ביניהם עמוקה אפילו ממה שפירס חושב. גופטון יגלם את דמות המפקח הנדרסון, עתה בעל הדרגה הגבוהה ביותר במשטרה. תפקידו שם אותו כמתנגד לדמותו של הגיבור אך במהרה הם הופכים לחברים.

בסדרה Gotham, השחקנית קריסטל ריד (Teen Wolf) מגיעה אל העונה הרביעית של הסדרה בתור סופיה פאלקון, הבת של דון פאלקון. היא מנהלת את עסקיו בדרום בעשר השנים האחרונות והיא חוזרת לגותהאם בכדי לסייע לגורדון לחסל את פינגווין. כמו כן, מועד עליית העונה הרביעית של הסדרה Gotham הוקדם והסדרה תשוב ב 21 ספטמבר 2017. התאריך המקורי היה ה 28 בספטמבר 2018.

בסדרה Supergirl, מצטרפים מספר שחקנים לעונה השלישית של הסדרה. מדובר באדריאן פסדר, קארל לומבלי, יעל גרובלס (בתמונה) ואמה טרימבלי. פסדר יגלם את דמותו של קפטן מורגן אדג', יזם נדל"ן חסר רחמים אשר לא יצור עד שישיג את מטרותיו. יש לו תוכניות לגבי נאשיונל סיטי, אשר ישימו אותו במאבק אל מול סופרגירל. קארל לומבלי יגלם את דמותו של מרין ג'ונז, אביו של ג'ון ג'ונס. מנהיג פצפיסטי דתי של מאדים והוא דוחף את בנו לכיוונים מעניינים. גרובלס תגלם את דמות הרשעה סיי, אשר משתמשת במחשבות של אנשים נגדם. כאשר היא תאבק בסופרגירל, זה ישפיע על הגיבורה בצורה מפתיעה מאד. טרימבלי תגלם את דמותה של רובי, ילדה חכמה ועצמאית אשר מוקסמת על ידי סופרגירל ובשל כך גם נמצאת בסכנה בסופו של דבר. כמו כן, השחקנית קליסטה פלוקהארט תחזור להופיע בתפקיד אורחת מתמשכת כקאט גרהם.

בסדרה Lucifer, השחקן טום וולינג ("סמולוויל") מצטרף בתור מרקוס פירס, לוטנט במשטרה שהוא ההפך של לוציפר: מתכנן דברים ומכובד מאד על ידי אנשים. אך מצד שני, שניהם בעל חן, כריזמטיים ונאים. כאשר פירס מתחיל לפתח קשר עם דקר לוציפר מתחיל לקנא.

בסדרה Once Upon A Time, השחקנית אמילי דה רווין תחזור לפחות לפרק אחד לעונה השביעית של הסדרה, מדובר בפרק הרביעי אשר יעניק עדכון לגבי הדמות של בל.

הסדרה Queen Sugar חודשה לעונה שלישית.

העונה השנייה של Good Behavior תעלה ב 15 באוקטובר 2017.

רשת TNT חידשה את הסדרה Animal Kingdom לעונה שלישית, אשר תעלה בקיץ 2018.

בסדרה NCIS, השחקנית מריה בלו מצטרפת לסדרה כחלק מהקאסט הראשי החל מהפרק הרביעי של העונה. הדמות שלה היא של לוטננט שני בצבא, אשר ביצעה שני סיבובים באפגניסטן. לאחר שהצטרפה ל NCIS היא בנתה את המוניטין שלה כפסיכולוגית.

בסדרה The Mindy Project, השחקן כריס מסינה חוזר למספר רב של פרקים בעונה השישית של הסדרה.

בסדרה Elementary, השחקן דזמונד הארינגטון ("דקסטר") מצטרף כחלק מהקאסט הראשי לעונה השישית של הסדרה. דזמונד יגלם את דמות של מייקל, מכור לשעבר, אשר מצא את הכוח להפסיק להיות מכור בדבריו של שרלוק בעת מפגש. עתה הוא מציע עזרה לשרלוק בכדי להחזיר לו טובה, משום שרואים בסוף העונה החמישית ששרלוק זקוק לתמיכה שכזאת.

בסדרה Law & Order True Crime: The Mendez Brotheres מצטרפים השחקנים מארק מוזס ("עקרות בית נואשות", "מד מן") כתובע המחוזי של לוס אנג'לס, גיל גארסטי, וקייט ביהן (Mistresess) תגלם את דמותה של דיאן סוייר.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

THX