יום שישי, 7 ביולי 2017

ניתוח: לוח הערכות לקראת עונת 2018-2017: רשת NBC



יום שני הופך להיות עקב אכילס של הרשת. עברו כמעט שלש עונות מאז ש The Blacklist זרחה בערב זה, אבל עד עתה הרשת לא הצליחה לשחזר את ההצלחה. גם השנה זה לא עומד לקרות. קשה לי לראות את הסדרה The Brave זוכה אפילו לעונה מלאה בת 22 פרקים. שאלת חידושה צפויה להיות רלוונטית מאד. כמו כן, גם The Voice צפויה להמשיך ולשקוע. הסדרה צפויה להישאר סביב 2.0 נק' מדד לאחר התחלה שבה הנתונים ינועו סביב
2.7-2.5 נק' מדד.

ימי שלישי ימשיכו להיות סולידיים. The Voice צפויה לנוע סביב 1.8 נק' מדד ואולי קצת למטה מכך, אולם
This Is Us צפויה להמשיך וללהוט. הסדרה לא צפויה להמשיך ולנסוק מעל 3.0 נק' מדד, כפי שקרה בסוף העונה שעברה, אבל אין ספק שהיא תנוע מעל 2.0 נק' מדד. את הערב Law & Order: True Crime תסגור עם נתונים שצפויים לנוע סביב 1.4-1.3 נק' מדד, נתונים שהרשת יכולה "לחיות איתם" וסביר להניח שבשנה הבאה נצפה לעונה נוספת עם מקרה אחר. גם Chicago Med שתחליף אותה צפויה להניב נתונים דומים ולקבל עונה נוספת.

שאלת חידושה של The Blacklist תהיה רלוונטית מתמיד ובפעם הראשונה מזה זמן רב הסיכויים שלה לקבל עונה נוספת, שישית במספר, קטנים יותר מאשר שהיא תבוטל. שתי הסדרות הנוספות של הרשת בערב זה,
Law & Order: SVU (בכפוף להסדר כספי) ו Chicago P.D צפויות לשוב לעונה נוספת, אם כי הנתונים לא צפויים לעלות על 1.7 נק' מדד ומצד שני לא לצנוח מתחת ל 1.3 נק' מדד.

ערב חמישי החלש של הרשת צפוי לעבור שינוי כללי לקראת עונת 2019-2018. לאחר ש"וויל וגרייס" חודשה לעונה שנייה. מכל הקומדיות אולי רק Superstore צפויה לשרוד, הכוונה היא ל Great News ו The Good Place, אשר צפויות להתבטל. היחידה שנראית בטוחה, לפחות בשלב הזה, היא Chicago Fire, אשר לא צפויה לאבד יותר מדי גובה ולנוע סביב 1.5-1.4 נק' מדד.

במידה ו Blindspot תקבל עונה מלאה בת 22 פרקים ולא חלקית, היא צפויה לקבל עונה רביעית. בכל מקרה, הסיכויים לכך טובים מאד. Taken, מצד שני, לא צפויה לקבל עונה שלישית. זו הייתה הפתעה שהיא בכלל קיבלה עונה שנייה, בדיוק כמו Timeless, אשר צפויה "להשתחל" לערב זה, במידה ולא תדחה אל עונת האביב-קיץ, צפויה וגם היא להתבטל בתום העונה השנייה.

מבין הסדרות החדשות של הרשת, אשר מחכות לתאריך עלייה לאוויר רק ל Rise סיכוי טוב להצליח. יהיה מעניין לראות היכן תשובץ, במידה וזה יקרה ביום שני הסיכוי שלה להצליח יהיה גבוה יותר, במיוחד אחרי The Voice. בימי שלישי הסיכוי שלה יקטן. ל Reverie יש סיכוי קטן להצליח רק אם הסדרה תשודר בקיץ (אפילו לא אם תעלה באביב). ל Good Girls סיכויים קטנים להצליח בכל מקרה.

בקרב הקומדיות החדשות, A.P Bio ו Champions, אשר ממתינות לתאריך עלייה לאוויר קשה למצוא אחת שצפויה לזרוח, כאשר הראשונה עושה סימנים של באז גבוה יותר, אבל לא מספיק.

הסדרות הבאות, אשר חוזרות לעונה נוספת ועדיין לא נקבע להן תאריך, Shades Of Blue ו Trail & Error, הסיכויים שלהן לשרוד שואפים לאפס והן לא צפויות לשוב לעונה נוספת.

אין תגובות: