יום שלישי, 25 ביולי 2017

פרסום: 8 פרויקטים חדשים ברשתות הטלוויזיה האמריקאיות (25 ביולי 2017)



רשת HBO הודיעה על הפקת סדרה חדשה בשם Confedence, אשר תציג את האירועים שהובילו למחמת האזרחים האמריקאית השלישית. הסדרה מתרחשת בקו זמן אלטרנטיבי, לאחר שמדיונות הדרוםפרשו בהצלחה מהאיחוד. הסדרה תעקוב אחר דמויות משני עברי המתרס ומכל מיני עיסוקים (עיתונאים, פוליטיקאים, בעלי אחוזות ועוד...)



רשת "אמאזון" הזמינה צמד עונות לסדרה בשם Homecoming בה אמורה לככב ג'וליה רוברטס. מדובר בדרמה בת חצי  שעה, המתוארת כמותחן פסיכולוגי אשר מתמקדת בעובדת במתקן ממשלתי סודי ובחייל אשר להוט לחזור לאזרחות.




רשת Starz מפיקה דרמה חדשה אשר תתבסס על עלייתה לגדולה ופרסום של הזמרת מריה קרי, אשר תשמש גם חלק מההפקה.




רשת "נטפליקס" מפיקה דרמה חדשה בשם The Hunting Of Hill House על פי ספרה של שירלי ג'קסון משנת 1959. קרלה גוג'ינו תככב בתפקיד הראשי. 

רשת "נטפליקס" רכשה גם את הזכויות עבור Bird Box מבית היוצר של סנדרה בולוק. מדובר באישה ושני ילדים, אשר מוצאים את דרכם באזור פוסט אפוקליפטי. 



רשת Syfy מפתחת דרמה חדשה בשם The Raven Cycle בעקבות ספר בעל אותו שם. הסדרה תספר את סיפורו של בלו סאג'נט, אשר הופכת להיות מעורבת עם ארבע ילדים מיוחסים ויוצאת עמם למסע בכדי למצוא מקור של כוח מיתי ומיסתורי, אשר נמצא עמוק בתוך וירג'יניה. ככל שהם מתקרבים בכדי לתפוס פיקוד על היעוד שלהם, המסע שלהם הופך מאיים יותר, מבחינה פיזית ורגשית. בלו מגלה זאת על בשרה כשהיא מבינה שהיא תצטרך להרוג את אחד הילדים. 


רשת AMC מפתחת דרמה חדשה בשם Consumed. הדרמה מתוארת כמותחן פסיכולוגי אודות זוג עיתונאים, אשר נשלחים בכדי לפתור רצח קניבלי של פילוסוף פרסי.


ב Hulu מפתחת דרמה חדשה בשם The Act, אשר תתבסס על מקרה פשע אמיתי. בכל עונה יציגו מקרה שונה. 

3 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

בוקר טוב
מה עם מועד עליית הסדרות של ABC ??

D1D1 אמר/ה...

אפרסם מאוחר יותר היום את מועדי עליית הסדרות של ABC, אל דאגה.

JamesCrow אמר/ה...

מת על STARZ אבל איך יקראו לסדרה?
עלייתה ונפילתה של מריה? חח