יום שלישי, 18 ביולי 2017

פרסום: 11 פרויקטים חדשים ברשתות השידור האמריקאיות (18 ביולי 2017)



רשת "נטפליקס" הזמינה עשרה פרקים סדרת קומיקס נוספת: The Umbrella Academy. הדרמה, אשר אמורה לעלות בשנת 2018 תעסוק במשפחה לא מתפקדת של גיבורי על. הם מתאחדים בכדי לפתור את תעלומת מות אביהם, אך האופי השונה שלהם גורם להם להתרחק אחד מהשני.

רשת "נטפליקס" הזמינה דרמה חדשה בשם Safe בכיכובו של מייקל סי הול. מדובר על הזמנה לשמונה פרקים לדרמה אשר תעקוב אחר אלמנה, אשר מגדלת שני ילדים בקהילה סגורה, אשר עולמם מזדעזע בעקבות רצח, היעלמות וסודות שמתחילים לצוץ.




"אמאזון" מפתחת דרמה חדשה בשם The Dangerous Books For Boys. ארין הייז וכריס דימאנטופולוס מצטרפים לפרויקט. 




רשת HBO מפתחת דרמת פנטזיה חשה מאת היוצר של "משחקי הכס". שמה של הדרמה אמור להיות: Who Fears Death. הסדרה אמורה להתרחש בעתיד פוסט אפוקליפטי ואשר תסוב סביב אויסונוו, שהיא בת של אישה אוקקית, שנאנסה על ידי גבר נורו. כאשר היא מגיעה לבגרות, היא משתמשת בכוחות הקסם שלה בכדי להביס את אביה.




רשת Showtime מפתחת סדרת המשך ללהיט The L Word. ג'ניפר בילס אמורה לחזור, כמו גם שאר הקאסט המקורי.


רשת Showtime אישרה דרמה חדשה בשם Guantanamo. ההזמנה היא לעשרה פרקים. אוליבר סטון יביים את שני פרקי הפתיחה של הסדרה, אשר יעסקו באסירים מהכלא הידוע ביותר בהיסטוריה של ארה"ב, מי שהגן ומי שהכניס אותם לשם. 


רשת CBS מפתחת דרמה חדשה על פי הספר The Fourth Monkey. במשך חמש שנים רוצח רוצח ארבע הקופים הטיל מורא על תושבי שיקאגו. כאשר נמצאת גופה במשטרה מבינים שהוא היה בדרך להעביר את המסר האחרון שלו, בו הוא חטף מישהו שיכול להיות שעדיין בחיים. הבלש המוביל, סאם פורטר. אפילו לאחר מותו, הרוצח עדיין לא סיים. כאשר הוא מגלה בז'קט שלו יומן, סאם מוצא את עצמו נכנס למוחו של פסיכופת בכדי למצוא את הקרבן האחרון שלו, בשעה שהוא נאבק בשדים פנימיים.



שמועות גורסות כי רשת NBC מפתחת ריבוט לדרמה Miami Vice. אין מידע נוסף על הפרויקט או אפילו אישור רשמי לכך. 




בסדרה New Warriors שרשת FreeForm מפתחת, השחקנית מילניה ויינטרוב (This Is Us) מצטרפת לקאסט הראשי. שחקן נוסף שמצטרף לסדרה הינו דרק טלר (Baby Daddy). 


רשת Syfy מפתחת סדרה חדשה בשם Rage Is Back. הסדרה תתרחש בניו יורק בשנת 1987 בעת "מלחמות הגראפיטי". בעולם הזה, אחת מהכנופיות המרססות נאלצת להתמודד עם רצח אחד מחבריה, נאלץ למצוא קשרים עם שאמנים מהעבר, הופכים למאסטרים של המחתרת, שמשתמשת בשפת סתרים וסמלים בעלי משמעות רוחנית. 




רשת FX מפתחת דרמה חדשה בשם The Mastermind, אשר תסוב סיב פול לה רוקס, מתכנת לשעבר וראש של קרטל, אשר הופך למודיע עבור הסוכנות למלחמה בסמים. 

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

בקשר לHBO, אתה טועה.
הסדרה החדשה היא של הסופרת Nnedi Okorafor והיוצר של הספרים a song of ice and fire שעליהם מבוססת הסדרה משחקי הכס יהיה כותב התסריט.

אנונימי אמר/ה...

הסדרה עם הגיבורי על של נטפליקס נשמעת כמו קומדיה
נקווה לטוב...