יום שלישי, 13 בדצמבר 2016

פרסום: 24 פרויקטים חדשים ברשתות השידור האמריקאיות (9 בדצמבר 2016)



דניאל ברוהל (Rush) ולוק אוונס לוהקו לתפקידים ראשיים בסדרה החדשה The Alienist שרשת TNT אישרה. מדובר במותחן פסיכולוגי אשר מתרחש בשנת 1896 בניו יורק. בזמן שמתבצעים רציחות מזעזעות של נערים שעובדים בזנות. הקומישנר החדש, תאודור רוזוולט, מתייעץ עם פסיכלוג קליני בשם לנזו קרייזלר (ברוהל) והכתב ג'ון מור (אוונס) בכדי שיחקרו את המקרה בחשאי. אליהם מצטרפים קבוצה של אנשים, בינהם שרה האוורד, אחת מהמזכירות של רוזוולט, ואשר רוצה להיות הבלשית הראשונה בניו יורק על ידי שימוש בכלי ניתוח פסיכולוגים ועדויות מעבדה הם רודפים אחר הרוצח הסדרתי הראשון של ניו יורק.

רשת TNT הזמינה פיילוט בשם The Deep Man Dark. הסדרה נפתחת כאשר מנתחת ראש בשם פולי לואיס מנסה לבצע מחקר לא קונבנציונלי בשדה של טראומה וזיכרון. חברתה המבריקה מהעבר, טאש הולנדר, חוזרת הבייתה לאחר שחייה רחוק ממנה במשך שנים רבות וכמעט לא מעה ממנ. כאשר היא חוזרת, טש מכניסה את עצמה לחייה של פולי בכל הדרכים האפשריות, אשר גם יכולות להשפיע על כל מה שפולי השיגה. השאלה היא: למה היא עושה את זה ?



רשת HBO מפתחת דרמת חלל חדשה מבית היוצר של ג' ג' אברהמס בשם Glare.



רשת Cinemax אישרה מיני סדרה בת 6 פרקים בשם Rellik אודות רוצח סדרתי, אשר יסופר מבחינה כרונולוגית מהסוף להתחלה.



רשת Syfy מפתחת דרמה בשם The Woods המבוססת על קומיקס. הסדרה תתרחש בויסקונסין בה כל בית הספר, כולל 300 תלמידים, מורים ועובדים, נעלמים בו זמנית לירח בכוכב אחר. עתה, עליהם להשתנות בצורה דרמטית בכדי לשרוד בסביבה מסוכנת ובכדי לנסות לשרוד את הדרך הביתה.

רשת Syfy העניקה הזמנה ישירות לסדרה ל Superstition, אשר תתמקד בבעלים של בית הלוויות היחיד בעיירה מיסתורית מחוץ לניו אורלינס ואשר שומר את הסודות הכמוסים ביותר בעיירה.



רשת Lifetime מפתחת דרמה חדשה בכיכובה של כריסטינה אפלגייט, אודות פסיכולוגית, אשר נאבקת לאסוף את חייה מחדש, לאחר שטרגדיה פוקדת את משפחתה.




רשת NBC העניקה הזמנה לפיילוט לדרמה Good Girls, אודות שלש נשים שהן גם רעיות בפרברים של דטרויט, כאשר הן נופלות ביחד אל עולם הפשע.

רשת NBC מפתחת דרמה אשר תעסוק בשוטרת לשעבר ואם אשר חוזרת למשטרה  בכדי לפתור את רצח בעלה.

רשת NBC מפתחת דרמה משפטית בכיכובו של ווילי נלסון (White Collar). הדרמה תעסוק בגבר שבילדותו היה במשפחת אומנה, אשר עובד כעוזר משפטי, אשר עוזר לכל מי שצריך.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה Basket Case. הסדרה תעסוק בעיתונאי חוקר בשם ג'ק טאגר, אשר הפך לסופר, אשר מוטרד מכך שהוא בן תמותה. ומצטרפים אליו במסע האישי שלו קבוצת חברים. מדובר בדרמת פשע.

רשת FOX מפתחת דרמה אשר תעסוק בניקול מורה, אישה בת 26 אשר לאחר שאיבדה את הוריה מצטרפת לקרקס. היא מתחילה מלמטה כאמנית טרפז ובסוף מנהלת אותו לחלוטין.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט עם קנס לקומדיה חדשה בכיכובו של טרייד קראודר. הסדרה תעקוב אחר חייו של קראודר כאשר הוא חוזר לטנסי בכדי לקבל משרה של חוקר אנרגיה ביחד אשתו שנולדה בקליפורניה.



רשת ABC קנתה את הזכויות לקומדיית-אקשן בשם The Trstee, אשר תתמקד בבלשית ממחלקת הסמים חסר מנוח, שמגלה שהנאמן של מפקת המשטרה בה היא עובדת הוא פושע לא לים, אשר עוזרת למפקדה שלה לתפוס פושעים ועתה מכניסה את עצמה לחקירה שלה ושתיהן ינסו לפצח את הפרשה.

רשת ABC מפתחת דרמה בשם בשם Down In The Valley. מדובר בדרמה קומית שחורה בשילוב עם אופרת סבון, מנקודת מבטה של שוטרת, אשר חוזרת אל עמק נאפה בכדי לתמוך במשפחתה לאחר שאחותה נעלמת וכאשר היא משאירה את בתה הזועקת לעזרה. היא מצטרפת למשרד השריף של העיירה והיא מגלה שגם לעיירה קטנה יש בעיות גדולות.

רשת ABC אישרה פיילוט לקומדיה בשם Libby & Malcolm. הקומדיה תתמקד בשני אנשים שהם יריבים בעבודה אך הם גם בעל ואישה ומגדלים את ילדיהם. אה כן, יש להם השקפה פוליטית שונה לחלוטין.

רשת ABC מפתחת קומדיה בשם Holy Sheet. הקומדיה תתמקד בצוות של כנסייה לא מתפקדת והכומר שלהם (ניק ת'ון) בשעה שהם מתקשים לתפקד בעולם המודרני החדש.


רשת CBS מפתחת קומדיה בשם Tony Take The Wheel בכיבובו של סדריק הבדרן, אשר יהיה אמון גם על יצירת הסדרה. הקומדיה תעסוק בשני אחים שונים לחלוטין, אשר הדינמיקה שלהם נבחנת, כאשר אחד מהם (סדריק) שוכר את אחיינו בן העשרה לעבוד איתו בחנות לממכר מכוניות.

רשת CBS מפתחת סיטקום חדש בכיכובה של בואנה נובצ'יץ (Rake). הקומדיה תעסוק באישה שאוהבת לרצות אנשים והיא נמצאת במרכזה של משפחה שמתפרקת. כמו כן, הסדרה תנסנ לברר איך זה להיות רווקים ולנסות לחפש אהבה וחיבה בעולם ב 3 גילאים שונים.




רשת ה CW מפתחת דרמה חדשה מבית היוצר של אליזבת בנקס בשם Feral. הדרמה תעסוק בטרידנט מארוון, בת עשרים פלוס אשר יצאה מבידוד לאחר תקופה ארוכה ביער, כאשר היא נושאת סוד ונכנסת למצב של קונספירציה.

רשת ה CW קנתה את הזכויות לדרמה רומנטית בשם Real Love. הסדרה תעסוק במתכנתת, אשר כותבת את הקוד לבחור המושלם. כאשר לפתע הוא מתעורר לחיים היא מתאהבת בו.

רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Hellmart אודות קבוצה של אנשים, אשר עובדים ב"הלמרט", חדר ההמתנה לגיהנום. בכל פרק הקבוצה תעזור למת אחר לתקן את השגיאות שלו\שלה בכדי שישלחו לגיהנום.

רשת ה CW מפתחת דרמה מבית היוצר של איאן סומרהלדר וניקי ריד בשם Transcience. כאשר העברת תודעה הופכת לאפשרית, מוזיקאי צעיר ומוכשר מקבלת את הגוף והחיים שכה רצה, אך לתהליך יש תופעות לוואי, אשר יוליך אותו אל עבר עתיד אפל.



כריס נות' (The Good Wife) יככב בתפקיד הראשי בדרמה Gone, אשר תגיע ככל הנראה לרשת NBC. הסדרה כבר קיבלה אישור מהאולפנים. הדרמה תעסוק במי שנחטפה כנערה וניצלה ועתה בלש מה F.B.I מגייס אותו למחלקה שלו. 

אין תגובות: