יום שלישי, 27 בדצמבר 2016

לוח הערכות לקראת עונת 2017-2016 (2): רשת ABC



הסדרות שבוטלו: (בפועל)

Notorious
Conviction

הסדרה שתבוטל:

Secrets & Lies

סדרות שיחודשו:

Grey's Anatomy
Modern Family
Black-Ish
The Goldbergs
Speechlees
American Houswife
The Middle
Fresh Off The Boat
How To Get Away With Murder
Once Upon A Time
Last Man Standing (בכפוף להסדר כספי כמדי שנה, שבסופו של דבר יגיע)

סדרות שעדיין לא התקבלה החלטה לגביהן: 

Designated Survivor - נכון לעכשיו הדרמה במצב סביר, אבל לאור העובדה שהיא מאבדת גובה באיטיות, לא ברור באם המגמה תמשך. במידה וזה יקרה, והיא תרד לנתונים של 0.9-0.8 נק' מדד, ועד כמה שזה יישמע מגוחך, הסיכויים לכך לא נמוכים מאד, הסדרה תבוטל בתום העונה. הסיכוי לחידוש (נכון לעכשיו): 70%. 

Quantico -  קשה לראות את הרשת מעניקה לה עונה נוספת, במיוחד לאור העובדה שהעונה השנייה שלה היא קטסטרופה מבחינה קריאטיבית, במיוחד לאור העונה הראשונה ועושה רושם שהרעיון שלה מוצה לאחר עונה אחת. הניסיון להעביר אותה ליום שני הוא הסיכוי האחרון שלה לשרוד, במידה ונתוני הרייטינג שלה לא יעלו לאזור 1.1-1.0 נק' מדד היא תבוטל. הסיכויים לכך ? גבוהים. הסיכוי לחידוש: 40%. 

Dr..Ken - נתוני הרייטינג שלה לא מספיק טובים, ברשת יצטרכו לקבל החלטה באם יש להם משהו טוב יותר בעונת הפיילוטים הקרובה. כמובן, שבמידה והסדרה תאבד מעט יותר מנתוני הרייטינג שלה, כבר לא תהיה לרשת ברירה. הסיכויים לכך ? גבוהים, במיוחד לאחר ששעון הקיץ יופעל בארה"ב. הסיכוי לחידוש: 40%. 

"ש.י.ל.ד." -  עושה רושם שהסדרה הגיעה לסוף דרכה. הנתונים שלה ממש מגוחכים וגם בעונת הפיילוטים הבאה יש לה כבר ממלאי מקום מאותו ז'אנר, אשר סביר להניח שימצאו את הדרך ללוח השידורים. היא כבר הגיע ל 88 פרקים הנחוצים, כך שאולי היא תרוויח עונה מקוצרת נוספת, אבל גם הסיכויים לכך לא גבוהים. הסיכוי לחידוש: 30%. 

The Reak O'Neals - נכון לעכשיו, מצבה לא טוב. היא תצטרך לשפר את הנתונים שלה בכדי לשרוד. במיוחד לאור הצלחת הקומדיות החדשות שלה. הסיכוי לחידוש: 30%. 

אין תגובות: