יום שני, 26 בדצמבר 2016

לוח הערכות לקראת עונת 2017-2016 (2): רשת FOX


הסדרות שחודשו:

The Simpsons
Bob's Burgers

הסדרות שיחודשו: 

Empire
Family Guy
Lethal Weapon
Gotham
Lucifer

הסדרות שיבוטלו:

Scream Queens
Rosewood
The Excorcist
Pitch

הסדרות שעדיין לא התקבלה לגביהן החלטה: 

לרשת יש ארבע קומדיות בקטגוריה הזאת: New Girl, Brooklyn Nine Nine, Last Man On Earth ו Son Of Zorn. מבין הארבע, עושה רושם שדרכה של New Girl מגיע לסיום. גם אם זה לא יקרה השנה והסדרה תזכה לעונה נוספת, קשה לראות את הסדרה זוכה לעונה מלאה, אלא לעונה אחרונה מקוצרת. הסיכוי לחידוש: 40%.

המקרה של Brooklyn מסובך יותר. מבחינת נתוני רייטינג אין ספק שהקומדיה מאכזבת, אולם במידה ושאר הקומדיות של הרשת, אשר נמצאות במצב גרוע משלה. בשל כך, הסיכוי לחידוש: 65%.

The Last Man On Earth תקבל, ככל הנראה, עונה נוספת משום שברשת מעניקים לסדרות, ובעיקר לקומדיות שלהן, הזדמנות נוספת, במיוחד לאור ההצלחה בעונה הראשונה. הסיכוי לחידוש: 60%.

לגבי Son Of Zorn, ברשת יעניקו לה עונה נוספת בשל העובדה שהנתונים שלה לא גרועים. כן, זו סיבה מספיק טובה עבור הרשת במצבה. הסיכוי לחידוש: 70%. 

תגובה 1:

MORE4ME אמר/ה...

הביטול של PITCH קצת מאכזב. אומנם מדובר בסידרה בינונית ולא חסרות בה בעיות אבל זו סידרה מהנה שטיפלה בנושאים פמיניסיטים מבלי להכות בראש עם נבוט. כמו כן, לא ברור מדוע אין אף סידרה מוצלחת על ספורט (לפחות אני לא מכירה כזו). לכאורה זה מתכון להצלחה אבל כאילו האמריקאים אומרים "אל תערבבו בין סוגי הבידור שלנו"