יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

לוח הערכות לקראת עונת 2017-2016 (2): רשת CBS


סדרה שחודשה:

NCIS

סדרה שבוטלה (בפועל) 

Pure Genius

סדרות שיבוטלו:

Code Black (אלא אם ברגע האחרון ישנו את דעתם ויחליטו להשאיר סדרה רפואית אחת, הסיכוי לכך לא גבוה)
The Odd Couple

סדרות שיחודשו: 

The Big Bang Theory
Scorpion
NCIS:LA
NCIS: New Orleans
Madam Secretary
Bull
Blue Bloods
Hawaii Five-O
Criminal Minds (בכפוף להסדר כספי מדי שנה ולאור העובדה שנעשו שינויים בקאסט, קשה לראות מצב שזה לא יקרה)
Kevin Can Wait (בעיקר משום שהיא במצב הטוב ביותר מבין הקומדיות של הרשת, חוץ מהמפץ)

סדרות שעדיין לא התקבלה החלטה לגביהן: 

MacGyver - מדהים לראות שרק דרמה אחת נמצאת בקטגוריה הזאת, במיוחד לאור מצב נתוני הרייטינג של מרבית הדרמות של הרשת, אבל זה המצב. הבעיה שלה, שדווקא כשנדמה היה שהיא התייצבה בפרקים האחרונים היא נפלה מ 1.1 נק' מדד שהיו מקנים לה חידוש ללא בעיה. עתה המעריצים צריכים לקוות שהיא לא תמשיך לאבד גובה והסיכויים לכך טובים, במיוחד בסוף העונה. נכון לעכשיו, הסיכוי לחידוש: 55%.

Mom - יציבה, מאד ולכן קשה להאמין שלא תחודש. הסיכוי לחידוש: 70%.

2Broke Girls - גם היא שומרת על יציבות, אך פחות מרשימה. עדיין נראה שיש לה כוח, במיוחד לאור העובדה שמדובר בקומדיה וותיקה. קשה לראות את הרשת מבטלת אותה, במיוחד לאור מצב הקומדיות החדשות שלה. הסיכוי לחידוש: 60%.

Life In Pieces - הידיעות שמגיעות מהרשת הן שהם רוצים אותה לעוד שתי עונות נוספות ולכן, עונה נוספת לפחות היא תקבל. כמובן, שאם היא תאבד גובה נוסף לאחר המעבר לשעת השידור החדשה בעונה הנוכחית. הסיכוי לחידוש: 60%. 

Elementary - אם הייתם שופטים לפי נתוני הרייטינג בלבד, הסדרה אפילו לא הייתה נחשבת כמועמדת לחידוש. הנתונים שלה גרועים מאד. אולם, הסדרה מניבה לרשת רווחים רבים והיא תהיה מוכנה לספוג מכה בשעת השידור הזאת לפחות לעונה אחת נוספת. נכון לעכשיו, הסיכויים שלה כמעט שווים לביטול או לחידוש. תחושה שלי ? לקראת סוף השנה היא תמשיך לרדת בנתוני הרייטינג שלה ואז תבוטל, אבל נכון לעכשיו, הסיכוי לחידוש: 45%.