יום רביעי, 1 ביולי 2015

פינת המענה לקוראים, והשבוע: House Of Cards, Salem, Jessica Jones, person Of Interst, Agent Carter, American Horror Story, iZombie ועוד...

שאלה ראשונה:

היי! תודה רבה על הידיעות המעניינות!
יש פרטים לגבי עונה רביעית של בית הקלפים?



תגובה:

עונה זו אמורה לעסוק בנפילתו של פרנק אנדרווד, נפילה אשר תגיע מכיוונה של אשתו, קלייר, שתהיה הנבל העיקרי של העונה. אחת מהדמויות שיחזרו לעונה הבאה היא ג'נין סקורסקי בגילומה של קונסטנס זימר. ככל הנראה שתי הדמויות אמורות לשתף פעולה. העונה אמורה לעלות בסמוך לבחירות לנשיאות.


נעבור לשאלה על סדרת כבלים:

מה היה הרייטינג של סיילם בעונה הקודמת?



תגובה:

אין לי את נתוני נק' המדד, אבל ממוצע הצופים של הסדרה עמד על 590 אלף צופים בממוצע בעונה הראשונה.


שאלה נוספת על סדרה של "נטפליקס":

מתי בערך אמור לצאת "ג'סיקה ג'ונס"?



תגובה:

אין עדיין תאריך מדויק יציאה לעונה הראשונה של הסדרה, אלא רק שהיא אמורה לעלות בשנת 2015.


השאלה הבאה מגיעה בתור הערה מעמית פרג'ון לאחר "שלב סיכום העונה" שעשיתי לעונה השנייה של Under The Dome:

היי ! תודה רבה על הסיכום, יש לי רק בעיה אחת. אם המטרה היא לסכם את העונה, מבלי להתחשב בספויילרים - אז מה הטעם בחלק של ה"לראות או לא" הרי גם ככה מי שיקרא את זה זה רק אלו שראו - ואם המטרה זה ביקורת על העונה אז יהיה נחמד לפחות להודיע לפני שמגיעים ספויילרים.



תגובה:

אני מסכם את העונה עבור הקוראים שאולי לא ראו את העונה או הסדרה ולאחר הסקירה שאני מבצע אני מביע את דעתי האם כדאי לצפות בסדרה או שלא, ולפעמים גם באיזו צורה. לא כל מי שקורא את הסיכום ראה את העונה או את כל העונה ולכן השאלה רלוונטית. וגם מקרב אלו שקראו, אני מביע עבורם את דעתי, האם כדאי לצפות בעונה או שלא. לא כולם חייבים להסכים איתי ויכולים לחוות את דעתם. לגבי הספויילרים, מדובר ב"שלב סיכום עונה", כמעט בכל פסקה יהיו ספויילרים.


השאלה הבאה הינה בקשה והיא מגיעה מדניאל:

אני אוהב את הומלנד, שקרניות קטנות ויפות, נקמה, אוקוורד, חברים. על פי הטעם שלי על איזה סדרות היית ממליץ לי לראות?



תגובה:

הסדרה החדשה Scream יכולה להיות אפשרות עבורך, למרות שמדובר יותר באימה מאשר במתח. סדרות אחרות שאני חושב שהן בארסנל שלך הן The Blacklist וכן Blindspot שתעלה בספטמבר.


מישהו העיר לי אחרי שהכנסתי את נתוני פרק הפתיחה של The Fosters לנתונים גרועים:

אחי עונה שרק התחילה
כמו THE FOSTER אי אפשר לכתוב נתונים גרועים
לפי מה אתה מודד אותה ביחס למה??
תחשוב לפני שאתה כותב שטויות



תגובה:

ראשית, הניתוח שלי על הנתונים של הפרק הראשון היה מדויק. אני לא ניתחתי את נתוני העונה כולה, אלא רק את נתוני הפרק הראשון, ועל פי נתוני הפרקים הבאים מסתבר שצדקתי וגם נתוני הפרקים הבאים נחשבים עבור הסדרה לגרועים. עקב כך, גם עתיד הסדרה יהיה בסכנה. מעניין יהיה לראות באם המצב ישתנה.

כמו כן, להגיד לי לחשוב לפני שאני כותב שטויות ? על פי התגובה מתברר שהמצב צריך להיות הפוך ואת\ה הוא זה שצריך\ה לחשוב לפני הכתיבה, משום שהתגובה מוכיחה שמי שכתב\ה אותה לא מבין\ה בטלוויזיה.


בקשה נוספת הגיעה מדוד הרוניין:

אם אפשר בבקשה לערוך רשימה של כל הסדרות קןמיקס שיוצאות שנה הבאה כמה פרקים ומתי הם יוצאות תודה רבה בכל מקרה



תגובה:

לרשת NBC אין סדרת קומיקס מובהקת, אך יש משהו דומה: Heroes Reburn
לרשת FOX יהיה את Gotham ו Lucifer
לרשת ABC יהיה את "ש.י.ל.ד." ו"הסוכנת קארטר"
לרשת CBS יהיה את "סופרגירל"
לרשת ה CW תהיה נציגות נכבדה: Arrow, iZombie, The Flash, Legends of Tomorrow
רשת TNT מכינה את Titans והיא אמורה להעלות אותה בעונה הבאה (אולי בקיץ הבא)
רשת AMC מכינה את Preacher ולא ברור בדיוק מתי היא תעלה, אבל יכול להיות שזה יקרה כבר בעונה הבאה
רשת Syfy תעלה, ככל הנראה בשנה הבאה, את Krypton


להלן תגובה למבזק הידיעות שפרסמתי השבוע:

הי,
לפי מה שאני הבנתי, מבוקש לחקירה תקבל 15 פרקים, והסוכנת קארטר 13.
וגם - השמועות על הסדרה הוקגירל הופרכו ע"י הכוכבת הראשית עצמה, ואין שום סדרה כזאת באופק.
תודה!



תגובה:

לא, "מבוקש לחקירה" קיבלה רק 13 פרקים ו"הסוכנת קארטר" קיבלה רק 10 פרקים לעונה הבאה, זה בדוק. לגבי "הוקגירל", זה נכון ועדכנתי את הידיעה.


ושוב, שאלה על סדרת כבלים והיא מגיעה משד משחת:

יש לך מושג מתי סיפור אימה אמריקאי עונה 5 אמור להיות משודר?



תגובה:

ככל הנראה באוקטובר 2015.


ושאלה על סדרה של רשת ה CW:

כמה פרקים יהיו ל izombie?



תגובה:

העונה השנייה של הסדרה תהיה מורכבת מ 13 פרקים.

7 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

בוקר טוב
תודה על הפינה
אחלה יום

שירט אמר/ה...

יש איזשהו מידע לגבי עונה 3 של המאה?

Unknown אמר/ה...

תודה רבה

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה! פינה מעולה

JamesCrow אמר/ה...

שכחת לציין את מספר סדרות כמו:
ל-Sony תהיה את Powers עונה 2
ל-Netflix תהיה את DareDevil עונה 2

אנונימי אמר/ה...

חחחחח עונה 5 של אמריקן הורור סטורי מתחילה באוקטובר השנה! מאיפה הבאת 2016 זה לא נכון :(

יעל אמר/ה...

היי! (: אני גולשת ותיקה בבלוג שלך ואם יש לך זמן אשמח גם להמלצה לסדרות שמתאימות לי לפי מה שאני אוהבת עכשיו: שקרניות קטנות ויפות, הוחלפו בלידתן, reign, downton abbey, האישה הטובה, המפץ הגדול, משפחה מודרנית....

תודה!!