יום שני, 13 ביולי 2015

מבזק: 37 ידיעות (13 ביולי 2015)



1. הסדרה Unreal חודשה לעונה שנייה בת 10 פרקים, אשר תעלה ברשת Lifetime בשנת 2016.
 
2. הסדרה Recifity חודשה לעונה רביעית.
 
3. הסדרה Between חודשה לעונה שנייה.
 
4. הסדרה "סאות'פארק" חודשה ל 3 עונות נוספות (21 עד 23).
 
5. הסדרה Workaholics חודשה לשתי עונות נוספות (שישית ושביעית).
 
6. הסדרה Teen Wolf חודשה על ידי רשת MTV לעונה שישית.
 
7. הסדרה Ballers חודשה על ידי רשת HBO לעונה שנייה, אשר תעלה בשנת 2016.
 
8. הסדרה Scream חודשה על ידי MTV לעונה שנייה.
 
9. הסדרה Salem חודשה לעונה שלישית על ידי WGN America והיא תעלה בשנת 2016.
 
10. החזרה של הסדרה Twin Peaks נדחתה לשנת 2017.
 
11. העונה התשיעית של הסדרה Doctor Who תחל בערוץ BBC America ב 19 בספטמבר 2015.
 
12. העונה השישית של הסדרה The Walking Dead תעלה ב 11 באוקטובר 2015.
 
13. המפיקים של הסדרה Hannibal ממשיכים לקבל את התשובה "לא" ברשתות אחרות. לאחר ש"נטפליקס" הודיעה להם את התשובה הנ"ל, בימים האחרונים הם קיבלו את אותה תשובה גם מ"אמזון". עושה רושם שהאורות נכבים בצורה סופית על הסדרה.
 
14. הסדרה החדשה של רשת ABC, אשר תעלה בחצי השני של העונה, הכוונה היא ל Of Kings And Prophets, תצלם את פרק הפיילוט שלה מחדש. כן, עד כדי כך ברשת לא היו מרוצים מהתוצאה הסופית של הפיילוט, למרות שאישרו את הסדרה לשידור ואח"כ קיצצו את מספר הפרקים שלה.
 
15. רשת A&E אישרה הפקת פיילוט ל The Infamous, אשר תתרחש בלוס אנג'לס בשנות התשעים ותתמקד בשני אנשים אשר נמצאים בדרך להתנגשות, גנגסטר לשעבר ובלש של משטרת לוס אנג'לס, שמעוניין להפיל אותו לצמיתות. הסדרה אמורה להוביל באירועיה אל ההתפרעויות של האפרו-אמריקאיים בלוס אנג'לס בתחילת שנות התשעים, אשר החלו לאחר שארבעה שוטרים שגרמו למותו של רודני קינג זוכו. החלו בהפקה בתהליכי הליהוק.
 
16. רוב תומאס, יוצר הסדרה Veronica Mars, טען בקומיקון, כי הוא נמצא בשיחות עם קריסטין בל בכדי להחזיר את הסדרה לעונה נוספת ומוגבלת, כפי שעשו עם 24. הבעיה היא, נכון לעכשיו, לוח הזמנים של השניים, כאשר בל עסוקה עם House Of Lies ותומאס עם iZombie. משהו אומר לי שזו לא הסיבה העיקרית, אבל נעזוב את זה כרגע.
 
17. בסדרה Empire, השחקנית קלי רולנד תגיע כשחקנית אורחת בתור אימו של לושיוס.
 
18. בסדרה The Good Wife, השחקנית מקנזי וגה, אשר מגלמת את הבת של אלישיה, כבר לא תהיה חלק מהקאסט הראשי של הסדרה בעונתה השביעית. מצד שני, ג'פרי דין מורגן מצטרף לסדרה כחלק מהקאסט הראשי. הוא יגלם את דמותו של אלכס, חוקר בעל כריזמה שאלישיה שוכרת.

19. בסדרה Agent Carter, היילי אטוול, כוכבת הסדרה, הודיעה כי השחקן דומיניק קופר, אשר מגלם את דמותו של הווארד סטארק, יחזור לעונה השנייה של הסדרה. שחקן נוסף שיחזור לעונה השנייה הוא צ'אד מייקל מורי.

20. סדרה חדשה נוספת של רשת ABC, אשר תעלה בחודש אוקטובר, הכוונה היא ל Wicked City, הוסיפה את השחקן ג'רמי סיסטו כחלק מהקאסט הראשי. סיסטו יחליף את השחקן אדם רותנברג בגילום הדמות של ג'ק רות, בלש במחלקת רצח של משטרת לוס אנג'לס, אשר אמור לפענח את הרצח של פואנטס.

21. השחקנית אלודי יאנג (בתמונה) לוהקה לדמותה של אלקטרה בעונה השנייה של הסדרה Daredevil.

22. בסדרה Scandal, השחקן קורנליוס סמית ג'וניור חוזר בדמותו של מרקוס כחלק מהקאסט הראשי לעונה החמישית של הסדרה.

23. בסדרה Castle, השחקנית טוקס אולגונדוי מצטרפת לסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור היילי וארגאס, כאשר פרק ההצגה שלה יהיה פרק הפתיחה הכפול של העונה. מדובר בשוטרת לשעבר שהפכה ליועצת לענייני אבטחה, אשר לא מפחדת לחצות את הקווים בכדי להשיג את המטרות שלה.

24. מארק איווניר מצטרף לעונה החמישית של הסדרה Homeland בתור קרפין, סוכן מודיעין רוסי, אשר משרת כמתווך בין סול לשירות הביון הרוסי. מדובר בתפקיד אורח מתמשך. כמו כן, מיטש הופמן מצטרף לסדרה בתפקיד אורח כאיש טכני של ה C.I.A העונה לשם מילס ואשר נמצא בברלין.
 
25. בסדרה Reign, השחקן ספנסר מקפירסון לוהק לתפקיד צ'ארלס, ילד צעיר על גבול גיל ההתבגרות, אשר מתחיל להבין שהוא בדרך להיות המלך הבא של צרפת לאור מצבו הבריאותי של פרנסיס.

26. השחקנית מרגו מרטינדייל (The Millers) מצטרפת לעונה השביעית של הסדרה The Good Wife בתפקיד אורחת מתמשך. מרגו תגלם את דמותה של ווילה איסטמן, פעילה חשובה בקמפיין עבר מצליח לנשיאות, אשר מחביאה את האינטלקטואל הגבוה שלה תחת מעטה של קסם אישי.

27. לורה ונדרוורט, אשר גילמה את תפקיד סופרגירל בסדרה Smallvile, במשא ומתן להשתתף בסדרה Supergirl של רשת CBS.

28. השחקנית איימי אקר (Person Of Interest) תחל השבוע תפקיד אורחת מתמשך בסדרה Suits בתור אסתר, אחותו של לואיס ליט.

29. בסדרה Once Upon A Time לוהקו השחקנים הבאים לעונה החמישית בתפקידי אורחים מתמשכים: אליוט נייט יגלם את דמותו של מרלין וג'ואנה מטראס לוהקה לדמותה של גוונביר. אנדרו ג'נקינס לוהק לדמותו של פרסיבל. כאשר לגבי האחרון מדובר בתפקיד אורח בלבד.

30. בסדרה Arrow, השחקן מקדונו לוהק לדמותו של דמיין דארק.

31. בסדרה Of Kings And Prophets, הסדרה החדשה של רשת ABC, השחקנית ג'נין מייסון (Bunheads) מצטרפת לקאסט הראשי. מייסון תגלם את דמותו של מרב, הבת הגדולה של המלך שאול והמלכה אחינועם.

32. בסדרה Scorpion, השחקן ריילי סמית, אשר גילם בעונה הראשונה את דמותו של רלף, בנה של פייג', הפך משחקן אורח מתמשך לחלק מהקאסט הראשי בעונה השנייה.
 
33. בסדרה The Flash ליהקו לעונה השנייה שתי דמויות חדשות. השחקן טדי סירס יגלם את דמותו של ג'יי גאריק, דמות שמגיעה אל סנטרל סיטי בכדי להזהיר את בארי וציוותו שסכנה מתקרבת שרק הוא יכול לעצור. שנטל ואן סאטן (The Messengers) תגלם את דמותה של פאטי ספיבוט, שוטרת ומדענית שלא מודעת לכך שבארי מתאהב בה. היא אובססיבית עם מטה אנושיים ושותפה עם הבלש ג'ו ווסט. במילים אחרות, היא מושא האהבה של בארי בעונה השנייה.
 
34. מידע נוסף שהגיע לגבי העונה השנייה של The Flash הוא, שנחזה בעונה זו בויילי ווסט, ילד הפלאש הראשון והפלאש השלישי וכמו כן, בארי יילחם בזום, אשר מהיר מהפלאש.
 
35. בסדרה "12 הקופים", השחקן מייקל הוגן ("באטלסטאר גלקטיקה") יגלם מדען כריזמטי בתפקיד אורח מתמשך בארבעה פרקים בעונה השנייה.

36. בסדרה Supergirl, השחקן פיטר פאסינלי יגלם את דמותו של מקסוול לורד בתפקיד אורח מתמשך.

37. העונה השנייה של Z Nation תעלה ב 11 בספטמבר 2015.

5 תגובות:

Unknown אמר/ה...

שוב אלקטרה? איזה באסה ...סדרה כל כך טוב למה למחזר חומרים? (לא שהסרט עשה חסד עם הדמות, אבל עדין...) תודה על הפרסום

שד משחת אמר/ה...

היי אחי
מתי אמורה לעלות העונה החמישית של הומלנד??

BlackEyes אמר/ה...

וואו תודה על 37 ידיעות!!!!!!!!!!
זה מספר עצום, תודה רבה על ההשקעה (:

אנונימי אמר/ה...

תודה!!!!

אנונימי אמר/ה...

היי
אני מאוד אוהבת תוכניות של ספורט אתגרי כמו wipeout, american ninja worier
אם אתה יודע מתי wipeout חוזרת?
ובגלל שאתה לא אוהב ראליטי מה אתה חושב על תוכנית ההן