יום שני, 27 ביולי 2015

מבזק: 44 ידיעות (27 ביולי 2015)



1. הסדרה The Brink חודשה על ידי רשת HBO לעונה שנייה, אשר תעלה בשנת 2016.

2. רשת TNT חידשה את הסדרה Rizzoli & Isles לעונה שביעית בת 13 פרקים, אשר תעלה בשנת 2016.

3. רשת Starz ביטלה את הסדרה Da Vinci's Demons לאחר 3 עונות. העונה השלישית והאחרונה תעלה ב 24 באוקטובר 2015.

4. רשת FX ביטלה את הסדרה The Comedians לאחר עונה אחת בלבד.

5. רשת Showtime  ביטלה את הסדרה Happyish לאחר עונה אחת בלבד.

6. עליית הקומדיה החדשה The Carmichael Show נדחתה ל 26 באוגוסט. כאשר היא תעלה ישודרו 2 פרקים ברצף במשך 3 שבועות, כמו שהרשת תעשה ל Mr. Robison החל מה 5 באוגוסט.

7. רשת Showtime קבעה מועד לסדרות הסתיו שלה: ב 4 באוקטובר 2015 תעלה העונה החמישית של Homeland בצוותא עם The Affairs.

8. דווח במספר אתרים על כך שרשת NBC עובדת על ריבוט לסדרה "זינה: הנסיכה הלוחמת" בה כיכבה לוסי לולס בשנות התשעים. כמו כן, דווח שלוסי תהיה מעורבת בפרויקט. אולם, כל המעריצים שמחכים לסדרה צריכים להרגיע, הפרויקט רחוק מאד ממימוש. ככל הנראה לא מדובר בפרויקט לשנה או אפילו לשנתיים הקרובות.

9. רשת CBS הודיעה על אישור דרמה חדשה לקיץ 2016 בשם Brain-Dead, אודות אישה שמגיעה לעבוד בגבעת הקפיטול ומגלה שהממשלה הפסיקה לעבוד ושגזע חייזרי הגיע לכדור הארץ ואכל מוחות של אנשים רבים מהקונגרס.

10. רשת Syfy אישרה הפקת סדרה חדשה בת 13 פרקים בשם Wynnona Earp. הסדרה עוקבת אחר הנינה של וייט ארפ, בשעה שהיא נאבקת בשדים וביצורים על טבעיים אחרים. הסדרה אמורה לעלות באביב 2016. מלאני סקרופאנו בתפקיד הראשי.

11. בסדרה Arrow, לוהק השחקן ג'ימי אקינגבולה לוהק לתפקיד "ברון ריטר".

12. בסדרה Arrow, השחקנית ג'רי ראיין תופיע בתפקיד אורחת בפרק השני של העונה הרביעית של הסדרה, בתור ג'סיקה דאנפורת', חברה של משפחת קווין, אשר רוצה להיות ראש העיר החדשה. שאיפותיה הפוליטיות מציבות אותה בסכנה.

13. שחקן נוסף שמגיע לעונה הרביעית של Arrow הינו ג'יי אר בורן (Teen Wolf). אמל יגלם את הדמות של הנבל ג'רמי טל, מטה-אנושי, אשר הופך קלפים לנשקים קטלניים. הכינוי שלו יהיה Double Down.

14. בסדרה Reign, בהפקה צרפו שלשה שחקנים לעונה הבאה: ניק לי, בן ג'ורנס (Nikita) וסאמר יוסאמני ("קרוב רחוק"). ג'ורנס יגלם את דמותו של דון קארלוס, נסיך ספרדי וכריזמטי בעל שאיפות להיות מלך ובעל רצונות מיניים ספציפיים. יוסאמני יגלם את דמותו של מרטין, פיראט מסוכן וחסר רחמים, אשר מגיע לחצר המלכות הצרפתי, הוא מומחה בלהשכיב נשים ולגרום להן לסיפוק. לי יגלם את דמותו של ניקולאס, גבר מקסים, אשר ממונה ע"י אליזבת לשגריר אנגליה בצרפת. מרי לא יודעת אבל הוא יהיה גם מרגל בעל טינה אישית נגדה.

15. בסדרה Reign, השחקנית איימי ברנמן תחזור כשחקנית אורחת בעונה השלישית של הסדרה כמארי דה גיז, אמה של מרי.

16. ניל סאנדילאנדס עומד להופיע בעונה השלישית של הסדרה The 100 והוא יגלם את דמותו של טיטוס והוא יעשה ככל שביכולתו בכדי לשמר ולהגן על "הארציים".

17. בסדרה The 100, השחקן זאק מקגוון (Black Sails) מצטרף לסדרה בעונה השלישית בתפקיד אורח מתמשך כאחד מהארציים בשם רואן, אשר יעשה הכל בכדי להשיג את מטרותיו.

18. שחקן נוסף שמגיע לעונה השלישית של הסדרה The 100 מייקל ביץ' (Sons Of Anarchy) כאחד מהאנשים מהתיבה בשם פייק. מדובר בתפקיד אורח מתמשך.

19. בסדרה American Crime, ג'ואי פולארי מצטרף לעונה השנייה כאריק טאנר, נער משכונה לא טובה, אשר חייו משתנים לאחר שמוצגים נגדו האשמות בעקבות מסיבה.

20. בסדרה American Crime, השחקן פארן זהיר (Iron Man) מצטרף לעונה השנייה של הסדרה בתור רהיס בשיר, המנהל של בית הספר המקומי.

21. השחקן סטיבן אר מקווין (ג'רמי בסדרה The Vampire Diaries) מגיע כשחקן אורח מתמשך לסדרה Chicago Fire. הוא יגלם מועמד נוסף לכבאות בשם ג'ימי בורלי, אשר ביום הראשון שלו עושה מעשה שהבוס שלו לא כל כך אוהב.

22. בסדרה Chicago Med, השחקן בראיין טי מצטרף לסדרה בתור אחד הרופאים, אשר הופך להיות רופא באזרחות לאחר שהיה רופא בצבא.

23. בסדרה Nashville, השחקנית אוברי פיפלס (ליילה גרנט) קודמה להיות חלק מהקאסט הראשי בעונה הרביעית של הסדרה.

24. בסדרה Nashville, השחקן ריילי סמית' (True Blood) מצטרף לעונה הרביעית של הסדרה כמרקוס קיין, זמר המוביל של להקה, אשר חותם כזמר סולו בחברה של ריינה. כאשר הוא מגלה עד כמה בחברה של ריינה זקוקים לו שיצליח הוא מבין כמה כוח יש בידיו.

25. בסדרה Sleepy Hollow, השחקן לאנס גרוס (Crisis) בתפקיד אורח מתמשך כדניאל ריינולדס, סוכן F.B.I והבוס החדש של אבי.

26. בסדרה Sleepy Hollow, השחקנית שאנין סוסאמון (Wayward Pines) מצטרפת לסדרה בעונתה השלישית בתפקיד פאנדורה. מדובר בנוכחות מיסתורית חדשה בעיירה, אשר זקוקה לעזרת איכבוד ואבי.

27. השחקניות אלישיה קופלה (Teen Wolf), בריאנה בראון (Devious Maids) ולאונרד ארל הוז (The Lone Ranger) לוהקה לפיילוט Stay של רשת ABC Family. כזכור, הפיילוט עוסק בבלש אלמן ובשתי בנותיו, אשר נתקעים בבית מלון בזמן סופה וחייבים למצוא את הדרך לברוח משם. קופלה תגלם את דמותה של אליסון, אמו של ג'ייק ואשתו של פרנק, ממנו היא פוחדת. בראון תגלם את דמותה של איב, אורחת נוספת בבית המלון, אשר מחפשת מחסה מהסופה והיא גם אמנית הונאות. הוז יגלם את דמותו של ואגנר, נהג אוטובוס, אשר מביא מספר אנשים לבית המלון בזמן הסופה.

28. בסדרה Rosewood, השחקנית ניקול ארי פארקר (בתמונה) תופיע בתפקיד אורחת מתמשך בו תגלם את החברה של הדמות הראשית. פסיכולוגית המתמחה בהלם לאחר מלחמה, אשר מסייעת לפעמים למשטרה ולצבא.

29. בסדרה Madam Secretary, השחקנית ג'יל הנסי מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך, בתור ג'יין פלוז, האחראית על הנרי מטעם ה N.S.A ולא תמיד מסכימה עימו. היא תופיע בפרק הפתיחה של העונה השנייה.

30. בסדרה Secrets & Lies, השחקנית מקאיה קוקס לוהקה לעונה השנייה בתור אמנדה וורנר, האחות של אריק, אשר עובדת עבור הסניגוריה הציבורית. היא מעריצה את אחיה ומגינה עליו כאשר החוקרת דורנל מציבה אותו כחשוד אפשרי ברצח אשתו.

31. בסדרה Blood & Oil, השחקנית אורורה פריניו מצטרפת כחלק מהקאסט הראשי בתור לייסי בריגס, בתו היפיפיה של טייקון הנפט האפ בריגס (דון ג'ונסון), בת מחוץ לנישואים. היא מחליפה את קתלין קארבר, אשר גילמה את הדמות בפיילוט.

32. בסדרה Qantico, ריק קוסנט יופיע בתפקיד אורחת מתמשך בתור אליאס הארפר, סניגור ציבורי הומוסקסואל מוצהר, אשר יצא לא פעם נגד אנשי ה F.B.I. הוא מגויס על ידי מירנדה כאנליסט.

33. בסדרה Criminal Minds, השחקנית מירסול ניקולאס תגיע כשחקנית אורחת בעונה ה 11 של הסדרה כסוכנת קולברן, סוכנת בכירה של ה F.B.I בסניף של לוס אנג'לס.

34. בסדרה Supernatural, השחקנית אמילי סוואלו מצטרפת לעונה ה 11 של הסדרה בתור אמרה, מפתה קטלנית.

35. בסדרה iZombie, השחקן אדם רוז מגיע לפרק הפתיחה של העונה השנייה כשחקן אורח, בתור ביירון מקוי, היפי, שאוהב ללבוש חולצות טי שרט אומנותיות שלו. יש לו מידע על רצח.

36. בסדרה American Horror Story, השחקנית הלנה מאטסון מצטרפת לעונה הבאה של הסדרה בתור אגת'ה.

37. בסדרה The X Files, השחקנים רובי אמל ולורן אמברוז מצטרפים לסדרה כחלק מהקאסט הראשי. אמל יגלם את הסוכן החכם והשרמנטי מילר, ואמברוז את הסוכנת אינסטיין.

38. בסדרה Gotham, השחקן מייקל צ'יקליס יגיע לסדרה בעונתה השנייה בתור קפטן נתניאל בארנס, אשר מגיע לתחנת המשטרה של גותהאם ולא מפחד לעשות מה שהוא רוצה. הוא גיבור עבור גורדון.

39. בסדרה The Catch, השחקנית סוניה ואלגר, מצטרפת לסדרה במקום השחקנית בתאני ג'ו לנז בתפקיד זואי. אשתו והפרטנרית לפשע של קיריאן. היא אוהבת אותו ותעשה הכל בכדי לשמור עליו בשעה שהיא מרגישה שהוא מתחיל לנדוד ממנה הלאה.

40. בסדרה How To Get Away With Murder, השחקן קנדריק סאמפסון מצטרף לסדרה בעונתה השנייה בתפקיד אורח מתמשך. אין מידע על התפקיד שלו. הופעתו הראשונה תגיע כבר בפרק הפתיחה של העונה.

41. בסדרה Limitless, השחקן קולין סאלמון מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור ג'ארד סנדס, איש מודיעין לשעבר, אשר עובד עתה עבור מורה. הוא עוקב אחר פינץ' ומוודא שהוא עושה כדבריי מורה.

42. בסדרה The Good Wife, השחקנית איימי איירווינג תגלם צלמת מפורסמת, אשר מגיעה להגן על צילומיה בפרק של ה 11 באוקטובר. כמו כן, מייקל ג'יי פוקס יחזור כלואיס קנינג.

43. בסדרה The Player, השחקן דסטין ייבארה (Ted 2) מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כדונובן, מומחה אלקטרוניקה, אשר יכול לעבור בתוך קהל מבלי שירגישו בו. הוא יסייע לאלכס (פיליפ ווינצ'סטר) כאשר הוא יצטרך אנשים מסוגו.

44. בסדרה The Vampire Diaries, השחקנית קאט גרהאם (בוני) הודיעה בראיון כי יכול מאד להיות שגם לו הסדרה תחודש לעונה שמינית אולי היא לא תשתתף בה. לטענתה, הכל יהיה תלוי בסיפור שירצו לספר על הדמות שלה באותה עונה.

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אחי כתבת שסטפן אמל מצטרף לחץ?

asai5 אמר/ה...

עשית טעות קטנה בסעיף 13 סטפן אמל זה השחקן שמחשחק את אוליבר.
השחקן שמצטרף הוא ג'יי.אר בורן.

D1D1 אמר/ה...

תוקן.

JamesCrow אמר/ה...

נוגע לשיקגו מד זה קצת מוזר כי השחקן כבר שיחק פושע בשיקגו פי.די...
כך או כך הוא שחקן טוב אבל.. עדיין מוזר.