יום שני, 29 ביוני 2015

מבזק: 24 ידיעות (29.6.15)



1. רשת CBS מלהקת מחדש את שתי הדמויות הראשיות של הפיילוט Doubt עליו פסחה בעונת הפיילוטים האחרונה מתוך כוונה להפיק פיילוט חדש לעונת הפיילוטים הבאה. את שני התפקידים הראשיים גילמו השחקנים קאדי סטריקלנד וטדי סירס. למי ששכח, הפיילוט עסק בעורכת דין מצליחה (סטריקלנד) שמתחילה לנהל מערכת יחסים עם אחד מלקוחותיה (סירס), שאולי היה מעורב בפשע אכזרי.

2. בסדרה Criminal Minds, השחקנית איישה טיילר תופיע כשחקנית אורחת מתמשכת לאורך העונה ה 11 של הסדרה. הסיבה ? עזיבתה של היואיט והיעדרותה של אי ג'י קוק, אשר נמצאת בהריון ותיעדר למשך למספר פרקים בשל חופשת לידה. טיילר תגלם את דמותה של ד"ר טארה לואיס פסיכולוגית עם נטייה לפסיכולוגיה קרימינלית והיא תיבחר מהמועמדים להחליף את דמותה של היואיט.

3. רשת HBO חידשה את הסדרה The Comeback לעונה שלישית.

4. רשת NBC ביטלה את הסדרה Hannibal אחרי שלש עונות. הניסיון לשווק אותה לרשתות אחרות נכשל, לפחות עד כה. עושה רושם שזה סוף הדרך עבורה, לפחות נכון לעכשיו.

5. בסדרה Scorpion נזכה לראות בעונה השנייה את השחקנית אלנה דה לה גארזה (Forever, בתמונה) בתפקיד אורחת מתמשך. היא תגלם את ראש הסוכנות להגנה לאומית, והיא אמורה להיות קשוחה, אך תזדקק לעזרת החבורה.

6. הסדרה Houdini & Doyle תעלה באביב 2016 ברשת FOX ואולי גם תימשך אל תוך הקיץ.

7. רשת USA חידשה את הסדרה Mr. Robot לעונה שנייה, אשר תכיל לפחות 10 פרקים.

8. בסדרה Pretty Little Lairs מלהקים שני שחקנים חדשים לחצי השני של העונה. ג'ורדן, גבר בן 27, אשר עובד בתעשיית האופנה וליאם, עוזר לעורך בן 24 בבוסטון.

9. בסדרה Scream Queens, כריזמה קארפנטר לוהקה לדמות של אמה של אריאנה גראנדה. מדובר בתפקיד אורחת עם אפשרות להופעות נוספות בהמשך העונה. כמו כן, בתום העונה, רק 4 דמויות יישארו בחיים.

10. בסדרה Gotham, הנבלים העיקריים בעונה השנייה של הסדרה אמורים להיות תיאו גאלאבנט ואחותו, טאבתה, אשר לימים יהיו הצמד "הנמרים". ג'יימס פראיין לוהק לתפקיד של תיאו. את תפקיד טאבת'ה תגלם ג'סיקה לוקאס.

11. בסדרה American Horror Story, השחקנית אמה רוברטס תגיע גם לעונה החמישית של הסדרה, אך ככל הנראה לא תופיע בכל העונה.

12. רשת NBC חידשה את הסדרה Aquarius חודשה לעונה שנייה על ידי רשת NBC.

13. הסדרה Transparent חודשה על ידי Amazon לעונה שלישית, חודשים לפני שהעונה השנייה עלתה לאוויר.

14. הסדרה The Lizzie Borden Chronicles בוטלה לאחר עונה אחת בלבד.

15. בסדרה The Fosters, השחקן נואה סנטינו יגלם את תפקיד חסוס ויחליף בתפקיד את ג'ייק טי אוסטין, אשר גילם את התפקיד בשתי העונות הראשונות.

16. רשת AMC אישרה הפקה של Gunsights על פי ספרו של אלמור לאונרד. הסדרה אמורה להתרחש בשנת 1893 במערב הפרוע בארה"ב ותעקוב אחר ברנדן ארלי ודנה מון, אשר עבדו בעבר ביחד ועתה הם נמצאים משני צידי המתרס בעת מלחמת רינקון מאונטן בשעה שברנדן עובד עבור חברת כרייה, אשר יכולה לדחוף את דנה ואריזונה אל עבר אריזונה.

17. השחקן ג'סי סמולט (Empire) יככב לצד ג'ורני סמולט בל בדרמה Underground של WGN. הסדרה תעקוב אחר קבוצה של עבדים, אשר מתכננים בריחה ממטע העבדים של ג'ורג'יה בכדי לעבור 600 מייל אל החירות. בדרך הם מתוודעים אל המחתרת הסודית להברחת עבדים, בשעה שרודפים אחריהם בכדי להחזירם חיים או מתים. סמולט יגלם את דמותו של ג'וסי, עבד שברח שלא בוטח באף אחד, אפילו במחתרת. השחקן מצטרף לכריסטופר מלוני, ריד דיימונד, אלידס הודג', ג'סיקה דה גו ומארק בלאקס.

18. רשת ABC אישרה הפקת פיילוט בשם Guilt אודות אמריקאית בלונדון אשר הופכת לחשודה העיקרית ברצח השותפה שלה לדירה ולאורך העונה הצופים יתהו באם היא רק קורבן או סוציופתית מחושבת. מזכיר לכם סיפור חדשותי עכשווי ?

19. הסדרה Wayward Pines מצליחה בצורה יחסית וברשת FOX חושבים להעניק לה עונה שנייה. הבעיה ? כל האופציות על חוזי השחקנים נגמרו ולהחזיר את כולם יכולה להיות בעיה. ברשת חושבים להעניק בכל זאת עונה נוספת לסדרה, ואופציה נוספת היא שעונה זו תהיה מורכבת משחקנים אחרים.

20. רשת AMC אישרה הפקה ישירות לסדרה של Broke, אודות זוג חברים אשר מנסים להקים מסעדה ביחד. אחד הוא שף מהולל, אשר נמצא בצרות עם המאפיה והחוק, והשני מומחה ליינות, הוא אלמן ויש לו בן.

21. לילי טיילור חוזרת לעונה השנייה של American Crime של רשת ABC בתור חלק מהקאסט הראשי.

22. שרה סילברמן תחזור לעונה השלישית של Masters Of Sex.

23. בסדרה Once Upon A Time, השחקן סינקווה וולאס יחזור לסדרה בעונתה החמישית כשחקן אורח מתמשך כלנסלוט, חבר לשעבר מחברי השולחן העגול.

24. בסדרה Gotham, השחקן ג'סטין יאברה (Battle Creek) מגיע לעונה השנייה של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך כרוברט גרינווד, קניבל רצחני, אשר כלוא ב"ארקהם", לאחר שמצאו אותו אשם ברצח 12 נשים ואכילתן.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה

שלמה אמר/ה...

תודה d1d1 אתה פשוט אלוף!!!