יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Strike Back, The 100, Revenge, The Following, The Simpsons, The Flash, Supernatural, Primeval: New World, Young & Hungry, Two And A Half Man, Manhattan Love Story ועוד...

נתחיל עם שאלת המשך:

שמעתי שהופכים את ל The Mortal Instruments: City Of Bones לסדרה
באיזה רשת היא תשודר?



תגובה:

כן, בתחילה חשבו להפיק סרט שני, אך בסופו של דבר החליטו להפוך את הספרים לסדרה. נכון לעכשיו, מתכננים להפיק את שני הספרים הראשונים כבר בשנה הבאה. עדיין לא ברור באיזו רשת היא תשודר.


ושאלה על סדרת כבלים:

מתי תצא עונה חדשה ל strike back? (אם בכלל)



תגובה:

העונה האחרונה של הסדרה תעלה בקיץ 2015.


יש גם 2 שאלות מיוסי:

רציתי קודם כל להגיד תודה רבה על המענה שאתה נותן לי ..
ועכשיו רציתי לשאול אותך עוד כמה שאלות :

1. ראית המאה ? ומה אתה חושב על הסדרה ?והאם לדעתך היא תצליח לשרוד את העונה ה - 2 בשביל שתחודש לעונה ה - 3 ? ואם אתה שואל קראתי את מה שכתבת על הסדרה באחד מהמאמרים שלך אבל, הייתי רוצה תשובה קצת יותר עמוקה ...

2. ואת כל השאלות ששאלתי בסעיף 1 אני שואל על The following ...



תגובה:

1. כן, ראיתי את כל הפרקים של The 100 ואני חושב שזו סדרה עם פוטנציאל גדול שלא מממומש. הסדרה פונה יותר לאיזור של אופרת סבון ופחות לתסריט איכותי ולכן היא לא חביבה עלי במיוחד. נכון לעכשיו, הנתונים שלה סבירים וההחלטה לגבי הענקת עונה שנייה לסדרה, תתבצע רק בשלב מאוחר יותר, והיא תלויה באיכות הפיילוטים שיש לרשת לשנה הבאה.

2. היא הייתה סבירה לעונה אחת בלבד ולא היה צריך בכלל לחדש אותה לעונה נוספת. וזאת מבלי בכלל לחכות לעונה השנייה. מי שרוצה לדעת מדוע, שיחכה לשלב סיכום עונה שאפרסם עליה.


הפעם יש גם שאלה על סדרה שכמעט ולא שואלים עליה:

מאיפה מגיע העלייה הזאת של הסימפסונס ברייטינג בעונה הנוכחית לעומת עונה קודמת?



תגובה:

את האמת ? אין לי שמץ של מושג. אולי השיבוץ שלה עם Brooklyn Nine Nine משפיע לטובה אחת על השנייה. מלבד זאת, קשה לי להצביע על סיבה מסוימת.


ונעבור לשאלה על סדרה של רשת ה CW:

באיזה פרקים ב-the flash צפויים להופיע רובי אמל, דמויותיהם של פליסיטי ודיגל מ"החץ", והשלישיה החביבה מ"נמלטים"- וונטוורת' מילר, דומיניק פרסל ורוברט נפר? תודה!



תגובה:

רובי אמל הופיע כבר בפרק השלישי, הדמויות של פליסטי ודיגל הופיעו בפרק הרביעי. דומיניק פארסל ווונטוורת' מילר אמורים להופיע בפרק העשירי. רוברט נפר אמור להופיע בפרק השביעי.


התקבלו שתי שאלות משני אנשים שונים לגבי "נקמה":

1. האם Revenge תבוטל באמצע ?

2. האם יזמינו פרקים חדשים ל Revenge ? ואם לא ידוע - האם לפי דעתך יזמינו?



תגובה:

1. לא, הוזמנו 22 פרקים לעונה הרביעית וכולם ישודרו.

2. לגבי עונה נוספת, עדיין לא ידוע. הרבה תלוי בעונת הפיילוטים ומה יהיה מצב הרייטינג עד תום העונה. המצב לא טוב.


מקבץ שאלות על סדרות של רשת ה CW:

תודה על העדכונים. זה אומר ש"הפלאש" מצליחה להוציא נתונים טובים? ומה השערתך לגבי המשך העונה של "המאה" מבחינת הצלחה? ומה לגבי "על טבעי", האם הנתונים שלה מספקים להמשך לעונה נוספת, 11 במספר?



תגובה:

לגבי The Flash, כן, היא תחודש.
לגבי The 100, ראו באחת מהתשובות הקודמות.
לגבי Supernatural, כן.


יש עוד צופים לסדרה הבאה:

Primeval: New World בוטלה לאחר שסיימו לצלם את הפרקים? כי מבחינה עלילתית הסדרה כלל לא הסתיימה



תגובה:

כן, הסדרה בוטלה לאחר 13 פרקים בלבד. תמיד לאחר עונה ראשונה משאירים סוף פתוח בכדי שיחדשו את הסדרה. הפעם זה לא עבד והסדרה בוטלה.


שאלה על קומדיה:

העונה הנוכחית של "שני גברים וחצי" היא האחרונה? למה?



תגובה:

הכל עניין כספי. למרות רייטינג סביר, המשכורות הענקיות לכוכבים ולהפקה לא מצדיקים את המשך חידושה. היא יקרה מדי, למרות שברשת משוועים להצלחה של קומדיות.


יש גם בקשה:

אתה יכול לספר קצת על Young & Hungry ? במה היא עוסקת?



תגובה:

אני ממחזר את מה שפירסמתי על הסדרה בכתבה לפני מספר חודשים:

הסדרה "האנה מונטנה" אמנם הצליחה להוציא מקרבה כוכבת בדמותה של מיילי סיירוס, אולם עושה רושם שהכוכבת הצעירה מעדיפה להתמקד בקריירה של סלבס, מאשר בעבודת משחק או שירה. הסדרה גם הצליחה להציג לצופים הצעירים את אמילי אוסמנט בתור לילי, החברה הטובה ביותר של האנה\מיילי. בקומדיה החדשה אמילי מגלמת את דמותה של גבי דיימונד, שפית מתחילה, אשר מנסה להתקבל לעבודה אצל המיליונר ג'וש קמינסיקי (ג'ונתן סאדוסקי), אך מוצאת את עצמה בתום הערב במיטתו והשניים שוכבים. למחרת, ג'וש חוזר לארוסתו וגבי ממשיכה לעבוד עבורו, כאשר האמרגן שלו אליוט פארק (רקס לי) והמנהלת האישי שלו יולנדה (קים וויטני) לא בדיוק מתלהבים ממנה.

הבעיה הגדולה של הסדרה היא: הבדיחות לא ממש מצחיקות. נכון, אמילי חמודה (אולם חינה ירד מאד מאז ימיה כלילי בסדרה "האנה מונטנה"), אבל הבדיחות די משומשות ואפילו הקומדיות של "ניקולודיאון" מצחיקות יותר. אז מדוע בכל זאת אפשר לצפות בה ? משום שמדובר על אותו סוג הומור שחלק מהצופים אהבו בקומדיות "מליסה וג'ואי" ו\או "בייבי דאדי", אז יכול להיות שאותם צופים יאהבו גם הסדרה הזאת.


ולסיום, שאלה נוספת על סדרה שבוטלה:

כמה פרקים של Manhattan Love Story צולמו וישודרו?



תגובה:

לא ישודרו פרקים נוספים ברשת ABC של הסדרה מעבר לארבעה ששודרו כבר. רשת אחרת תשחרר את 9 הפרקים הנותרים. מעניין יהיה לראות אם הפרקים יגיעו לאינטרנט או שהצופים יאלצו לחכות לשחרור ה DVD.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

לגבי The Flash דמותו של רובי אמל צפויה עוד להופיעה בהמשך,אם אני לא טועה פרק 12.