יום שלישי, 18 בנובמבר 2014

4 חדשות קולנוע



1. מידע נוסף על הסרט 'X-Men: Apocalypse'. ציינתי כבר בפוסט קדם שהסרט יעסוק במערכת היחסים שבין "חיה" למיסטיק, אולם בימים האחרונים נודע שיתווסף לכך גורם נוסף. עומדים להציג בסרט טוויסט נוסף: מערכת יחסים רומנטית בין מיסטיק למגנטו, אשר גם יעמוד במרכז הסרט וישפיע על שאר הדמויות. דרך אגב, צילומי הסרט מצולמים בהתאם ללוח הזמנים של ג'ניפר לורנס, בשל העובדה שהיא מתמרנת בין מספר פרויקטים.

2. מה הצעד הבא בסדרת סרטי Amazing Spiderman ? ב Sony Picture ממשיכים לטעון שהם לא יודעים כיצד לקדם את המוצר הנ"ל שלהם. בשנת 2016 אמור לצאת הסרט The Sinsiter Six ובשנת 2018 אמור לצאת הסרט השלישי בסדרת סרטי ספיידרמן. יכול מאד להיות שגם ספין אוף בכיכובן של נשים בלבד מעולמו של ספיידרמן ייצא לפועל, אך לא מדובר בהחלטה סופית בנידון. בימים האחרונים פרסם הירחון Latino Review שבאולפנים חושבים להפיק סרט ריגול אודות "הדודה מיי" לפני שהיא לקחה על עצמה את המטלה לגדל את פיטר פארקר ובו כלל לא יהיה איזכור לספיידרמן. עושה רושם שבאולפנים יעשו הכל בכדי למצות את המותג שלהם. דרך אגב, היחס ל The Amazing Spiderman 2 מצד כל המעורבים (האוהדים, המבקרים והאולפנים) היה שלילי, עד כדי כך שבאולפנים גנזו את הרעיון לספין אוף עבור הדמות של Venum.

3. שמועות לגבי הסרט Suicide Squad. בימים האחרונים צצו שמועות לגבי ליהוק שחקנים לגבי הסרט. השמועה הראשונה גורסת כי השחקנית מרגו רובי לוהקה כהרלי קווין ואילו השמועה השנייה טוענת כי השחקן ג'יי קורטני לוהק לדמותו של "דדשוט". טוענים גם כי בהפקה מעוניינים בג'ראד לטו לתפקיד הג'וקר.

4. חדשות לגבי המותג "מהיר ועצבני". באולפנים טוענים כי מתוכננים למותג שלשה סרטים נוספים ויכול מאד להיות שלא יסתפקו בכך ויפיקו סרטים נוספים. השאלה שעולה היא האם ג'ורדנה ברוסטר תופיע בסרטים הללו לאחר שבן זוגה בסדרת הסרטים, פול ווקר, הלך לעולמו ובהפקה לא הרגו את הדמות שלו (עדיין).

אין תגובות: