יום חמישי, 20 בנובמבר 2014

מבזק: 6 ידיעות.



1. הסדרה Logmire, אשר בוטלה על ידי רשת A&E, חודשה על Netflix לעונה רביעית בת 10 פרקים.

2. רשת ABC קבעה מועדי עלייה לאוויר לשתי סדרות חדשות. הסדרה Secrets & Lies תעלה לאוויר בימי ראשון החל מה 1 במרץ 2015. בערב הראשון ישודרו שני פרקים לפני שהסדרה תתייצב בשבוע שלאחר מכן בשעה תשע בערב. העונה הראשונה תורכב מעשרה פרקים. הסדרה השנייה, American Crime. תעלה לאוויר בימי חמישי החל מה 5 במרץ 2015 ותכיל 11 פרקים. היא תשודר בשעה עשר בערב במקום How to Get Away with Murder, אשר תסיים את עונתה שבוע קודם לכן.

3. רשת FOX קבעה מועד עלייה לסדרה חדשה שלה. הסדרה Empire תשודר בימי רביעי אחרי "אמריקן איידול" החל מה 7 בינואר 2015.

4. הסדרה "שרלוק" תחזור במועד מאוחר מאד. בחג המולד 2015 ישודר פרק ספיישל של הסדרה ורק בתחילת 2016 ישודרו 3 פרקים (סרטים) חדשים של הסדרה.

5. הסדרה DCI Banks קיבלה לאישור לעונה נוספת בת 6 פרקים. הצילומים של הסדרה כבר נמצאים בעיצומם. אין כרגע מידע על תאריך עלייה לאוויר.

6. חדשות לגבי Continuum ? ב 13 בנובמבר 2014 רמז סימון בארי, יוצר הסדרה, שעד סוף נובמבר 2014 נקבל תשובה סופית לגבי עתיד הסדרה. לאור העובדה שהוא עשה זאת כבר שלש פעמים ועדיין אין תשובה לגבי עתיד הסדרה אין טעם לקצוץ ציפורניים, אלא לחכות בסבלנות לידיעות, גם אם הן יגיעו מאוחר יותר.

2 תגובות:

קובי אמר/ה...

וואו רק 2016 לשרלוק?
הם פשוט מענישים את הצופים.
שנתיים בין עונה לעונה זה פשוט יותר מדי.

אנונימי אמר/ה...

^^^
זה לא באשמתם. הלו"ז של שני השחקנים הראשיים עמוס מאוד, במיוחד של בנדיקט קיימבריץ'. הוא אפילו שקל להפסיק להשתתף בסדרה בגלל שהוא עומס הסרטים בהם הוא משתתף.