יום ראשון, 29 באפריל 2012

פינת D1D1 רואה סרטים.

One For The Money – הכל בשביל הכסף - קתרין הייגל מגלמת אישה שאיבדה את עבודתה וחייבת להשיג כסף במהירות. היא מחליטה להפוך לציידת ראשים וכבר במקרה הראשון שלה, היא מנסה לתפוס שוטר (ג'ייסון אוהרה) שלא התייצב למשפט שלו לאחר שהפוקדה עבורו ערבות. אולם המקרה מסתבך מאחר והיה לה עבר רומנטי עמו.

למען האמת, לא מצאתי משהו רע בסרט, אך גם לא ניתן לציין משהו חיובי לגביו. במידה וקתרין הייגל לא הייתה הכוכבת הראשית שלו ספק אם מישהו בכלל היה שם לב לסרט. הרעיון משומש, התסריט בינוני והמוצר הסופי לא משאיר את הצופה פעור פה. עוד סרט סוג ב.

אז, לראות או לא לראות ?
אפשר לצפות בו באחד מערבי אחר הצהריים או אם הגברים רוצים לרצות את החברות שלהם, שאוהבות את השחקנית. אחרי שהסרט יסתיים בלאו הכי ישכחו ממנו. באופן אישי, מעניין לראות כיצד הכוכבת שלפני פחות משנתיים להטה עם להיטים כגון "27 שמלות" הידרדרה לסרט מהסוג הזה. מצד שני, כולם זקוקים להכנסה, ומאחר ואין לה הכנסה קבועה מ"האנטומיה של גריי", הכסף צריך להגיע ממקום כלשהו.



Haywire – בגידה כפולה - אישה נכנסת למסעדה במקום שכוח אל, גבר מתיישב לידה ומנסה לסחוב אותה בכוח אל מכוניתו. נער, שנמצא במקום מנסה לעזור לה ומצטרף למסע איתה ברכבו. במהלך הנסיעה היא מספרת לו את סיפורה. מתברר, שהיא עובדת עבור חברה פרטית אשר מספקת שירותי אבטחה וחילוץ ובמהלך המשימה האחרונה שלה מישהו בגד בה ועתה היא מנסה לנקום באשמים.

זהו סרט בסגנון הסדרה "ניקיטה". הרבה אקשן, מרדפים, יריות ולחימה של אחד על אחד. מהבחינה הזאת הסרט היה יותר מבינוני. בגזרת התסריט, המצב הרבה פחות טוב. הכתיבה הייתה חלשה מאד עד גרועה והרסה את הסרט. גם העריכה הייתה יכולה להיות טובה יותר ולא היו זקוקים לקפיצה קדימה ואחורה מספר פעמים. בגזרת הליהוק, ניתן להצביע על סגל שחקנים מרשים כדוגמת: מייקל דגלאס, אנטוניו בנדרס, יואן מקרגור וג'ינה קארנו הנאה בתפקיד הראשי. לשם שינוי, הסרט היה ארוך בצורה מספקת ולא היו צריכים להוסיף או לגרוע ממנו.

אז, לראות או לא לראות ?
חובבי האקשן יוכלו ליהנות ממנו במידה ולא יגיעו עם ציפייה גדולה מדי לדיאלוגים שנונים. צופים שמחפשים רמה קצת יותר גבוהה של תסריט יתאכזבו. כל אחד והשיקולים שלו.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הסרט הכל בשביל כסף ממש טוב!! אני ממש אהבתי אותו ואני מתה על קתרין.אני חושבת שהיא אחת השחקניות הטובות

אנונימי אמר/ה...

ב Haywire יש יותר מדי רגעים מתים ( שאין בהם דיאלוג בכלל ) ולמרות שמשחקים בו מלא שחקנים רצינים אתה לא מנצל חצי מיכולת המשחק שלהם ( כל הקטעים עם השחקנים הטובים נראה כמו חלק של סרט גרוע בתוך אולפן של מטר על מטר ).
השחקנית הראשית לא יודעת לשחק אם אתם מחפשים לראות משחק גרוע באמת אז זה הסרט וזאת השחקנית למרות שללכת מכות היא יודעת .
אני תאכזבתי קשות מהסרט .