יום שני, 16 באפריל 2012

בוודאי שמתם לב ש...



לשני ביצועים נהדרים לשירים בתוכנית Glee. כפי שבוודאי קראתם בהודעות קודמות שלי מספר השירים המוצלחים שהסדרה מצליחה להוציא במהלך העונה נמוך מאד. למרבה הפתעתי, דווקא בתוכנית הראשונה לאחר חזרתה מ"תרדמת" החורף שלה הצליחה התוכנית להניב שני ביצועים נהדרים לשירים. הביצוע הראשון היה ללהיט של אלטון ג'ון, הלא הוא I’m Still Standing, כאשר התירוץ לשיר היה שקווין, לאחר התאונה שעברה בפרק הקודם עדיין ממשיכה לחיות. השיר השני היה הביצוע של בליין ואחיו (מתיו בומר מהסדרה White Collar) למיקס של שני שירי דוראן דוראן: Rio ו Hungry Like The Wolf. היה מעניין גם לראות דווקא בסדרה הנ"ל שמדברת כל כך על הומוסקסואליות שנתנו למתיו בומר לגלם את דמות הפלייבוי (ולא ישכנעו אותי שמדובר בתפקיד אחר) וזאת לאחר שהשחקן יצא לפני מספר חודשים מהארון בפומבי. מוזר.

למצבה של הסדרה The Office של רשת NBC. אין ספק שהסדרה ספגה השנה מכה כאשר סטיב קארל עזב אותה. הבעיה היא שהשנה מספר שחקנים מסיימים חוזים ועתידה לא ברור. קשה להאמין שהסדרה לא תחודש לעונה נוספת היות ומדובר בתכנית המתסרטת בעלת הרייטינג הגבוה ביותר שיש לרשת ולכן השאלה היא רק כיצד היא תשוב. ברשת נשמעים קולות כביכול שמספר שחקנים יעזבו ובמקומם יגיעו שחקנים חדשים ובכך הסדרה תעבור "ריבוט" בעונתה התשיעית. קשה לי להאמין שברשת יעדיפו "להעזיב" את השחקנים ולהסתכן בהשקתה מחדש של הסדרה לאחר כל כך הרבה עונות ולאור הירידה בנתוניה בחלקה השני של העונה. יכול מאד להיות שמדובר בטקטיקה לגרום לאותם שחקנים להבין שמקום העבודה שלהם לא מובטח ושעליהם להגיע להבנות איתם. במידה והידיעה נכונה וברשת הולכים לכיוון הנ"ל, לפי דעתי, מדובר בתחילת הסוף של הסדרה. יכול להיות שהיא תקרוס בתום העונה הבאה או בעוד שלש עונות אבל הסוף שלה קרב.

לתרגילי ההתעמלות בסדרה Make It Or Break It. הסדרה שבה לפני מספר שבועות לעונה שלישית ועברה מתיחת פנים קלה. ראשית, כל המבוגרים משתי העונות הראשונות נעלמו, פחות או יותר, וגם דמותה של אמילי לא חוזרת, נכון לעכשיו. במקומם נוספו דמויות חדשות. אבל האלמנט שראוי להתעכב עליו לגבי הסדרה הוא תרגילי ההתעמלות שניתן לראות במהלך הפרקים. אין לי כמעט ספק שבמקרים רבים מדובר באתלטים שמחליפים את השחקנים, אך כאשר האולימפיאדה נמצאת חודשים מעטים לפני תחילתה נעים לחזות ב"בקרוב" שלה. בכל מקרה, רמת הביצוע בחלק מהתרגילים גבוהה מאד. דרך אגב, לפי נתוני הרייטינג שלה, לרשת כאבי ראש חיוביים, היות ונתוניה טובים מאלו של The Lying Game ו Jane By Design ולכן קיים סיכוי שברשת יחליטו להעניק לה את החלק השני של העונה ולבטל אחת או את שתי הסדרות האחרות.

לשעת השידור החדשה של Private Practice. הסדרה חוזרת לפרקי סיום העונה ובשעת שידור שונה, יום שלישי בשעה עשר בלילה. יהיה מעניין לבדוק האם הסדרה תצליח להנפיק נתונים טובים ללא עזרתה של סדרת האם, Grey's Anatomy. הפעם היא תיאלץ להסתפק בתוכנית התוצאות של "רוקדים עם כוכבים" כתוכנית מובילה אליה. במקור, התכנון של הרשת היה להשתמש במעבר בהנ"ל בכדי לפנות מקום לסדרה אחרת של שונדה ריימס, Scandal, אך במידה והסדרה תצליח לשרוד במשבצת השידור החדשה שלה קיים סיכוי יותר מסביר שהמעבר יהיה קבוע (במידה והסדרה תחודש) וברשת יחפשו סדרה אחרת לשעה עשר ביום חמישי במידה ו Scandal תבוטל.

השבוע יסיימו 4 סדרות את העונה. אתמול סיימה הסדרה Eastbound and Down את עונתה השלישית. ביום שלישי יסיימו 2 סדרות את העונה. Raising Hope את העונה השנייה ו Ringer את עונתה הראשונה וככל הנראה גם את הסדרה כולה, משום שקשה להאמין שהיא תחזור לעונה נוספת. ביום שבת תגיע לסיומה העונה הראשונה של הסדרה Young Justice, אשר צפויה לחזור בקרוב לעונתה השנייה, שכבר אושרה לה.

מנגד, השבוע יעלו 3 סדרות חדשות. אתמול העלתה רשת CBS את התוכנית החדשה האחרונה שלה לעונה הנוכחית, NYC 22. אתמול גם העלתה רשת HBO את הסדרה החדשה שלה, Girls. סדרה שאמורה לספק סצינות סקס נועזות, אז קחו זאת בחשבון לפני שאתם מתחילים לצפות. ביום שני תעלה העונה החמישית והאחרונה של סדרת המדע בידיונית של רשת Syfy , הלא היא Eureka.

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מה הקשר לתמונה מגלי?

mip אמר/ה...

מסכימה איתך שהפרק האחרון של גלי היה מוצלח מבחינת ביצועים.
לגבי ההחלטה של מתיו בומר - אני חושבת שזה מכוון, וכחלק מהאסטרטגיה שלהם להראות שאין הבדלים, ושכולם שווים.
בגלל זה שחקן סטרייט לחלוטין (שמשחק את בליין) מגלם הומוסקסואל, ואת אחיו הסטרייט מגלם הומו מוצהר. זה מתאים בדיוק למה שהם מנסים לשדר - כולם שווים כולם בני אדם - ואתם לא תוכלו לזהות מי הטרוסקסואל ומי הומוסקסואל מסתם להסתכל עליהם.

מעבר לזה צריך להתחשב בעובדה שמת'יו בומר גם כך משחק שובר לבבות בסדרה שלו (צווארון לבן) - כך שהדמות הזאת די מתאימה לדמות שבה רגילים להכיר אותו.

אנונימי אמר/ה...

D1D1 מה אתה חושב על השיר בסוף הפרק somebody that i used to know?
לדעתי הביצוע שלו היה מצוין... אפילו קצת יותר מהמיקס של דוראן דוראן...

ניר אמר/ה...

איזה שחקנים מ"המשרד" אמורים לכאורה לעזוב?

או יותר נכון - אילו שחקנים צריכים לחדש את החוזה?

meni אמר/ה...

אתה חושב שמת'יו בומר יהיה מועמד לאמי על ההופעה בפרק הזה?
אם ניל פטריק האריס זכה על הופעה בגלי אולי גם הוא?

אנונימי אמר/ה...

בקשר לYoung Justice, סדרה מעולה.
אני לא מכיר עוד סדרות מצויירות (ועוד כאלו המבוססות על קומיקס) בעלות עלילה כ"כ מעניינת.

אנונימי אמר/ה...

GIRLS כ"כ גרועה שזה פשוט כואב לצפות... :(