יום ראשון, 8 באפריל 2012

עונת הפיילוטים, גרסה 8: הבאז הראשוני לגבי הפיילוטים של 5 הרשתות האמריקאיות הגדולות.



עדיין מדובר בשלב ראשוני ומוקדם מאד, אך כבר ניתן להצביע על מגמות בקרב הרשתות לגבי מספר פיילוטים. צריך לציין, כי מרבית הפיילוטים עדיין לא מוכנים, ולאחר שכל הפיילוטים יהיו מוכנים המצב יכול להשתנות.



הרשת כבר הזמינה סדרה אחת לעונה הבאה, הכוונה היא לסדרה Hannibal, אך השמועות גורסות שככל הנראה היא תעלה רק בחלק השני של העונה.

דרמות

דווקא הגרסה האמריקאית ל"תמרות עשן", ובשמה האנגלי Midnight Sun, עושה רושם חיובי מאד בקרב מנהלי הרשת. כך גם הגרסה החדשה לג'קיל והייד, ובשמה החדש Do No Harm, גם היא מקבלת באז חיובי. Country, של ג'ייסון קאטמיס וג'ייסון ריטר, מקבלת פידבק טוב. The Frontier, אשר מצולמת באוסטרליה, מקבלת ביקורות חיוביות לגבי הלוק שלה.

קומדיות

Animal Kingdom היא השם החם עבור הרשת וכן Penn 1600. Go On היא שם נוסף שמקבל תשומת לב אצל קברניטי הרשת וכן Friday Night Dinner בגרסה האמריקאית לסדרה הבריטית.
בין השמות הנוספים ניתן לציין את: LadyFriends , הקומדיה ללא שם של ג'יימי פאלון וכן Table For Three, שגם היא נראית במצב טוב. הקומדיה של ראיין מרפי ואלי אדלר The New Normal, גם היא בתחרות ונחשבת כחזקה מאד.
ברשת מאד אוהבים את הקומדיה של שרה סילברמן, אך הקומיקאית היא טעם נרכש ולכן רק לאחר שהפיילוט שלה יעבור קבוצת מיקוד ברשת יקבלו החלטה.



דרמות

הפרויקט של קווין וויליאמסון וקווין בייקון נחשב לחזק ביותר וכן The Asset שניצבת מיד אחריה, סדרת הריגול לצעירים של קארין אשר, למרות שהיו צריכים ללהק מחדש דמויות, נמצאת במצב טוב. Guilty והפרויקט של ברמן ורייט במצב פחות טוב.

קומדיות

Little Brother מייצרת באז טוב מאד במיוחד, ברשת התרשמו מג'ון סטאמוס והכימיה שלו עם ט ג' מילר. באז חיובי מייצרת גם El Jefe וכן הקומדיה הרפואית של מינדי קאלינג בעיקר בגלל היוצרת שלה.
לגבי Like Father ו Living Loaded ההתרשמות היא אמביוולנטית.



דרמות

הפרויקט ללא שם של ראלף לאמב ו Elementary (הגרסה המודרנית של הרשת לסיפורי שרלוק הולמס) נראים כרגע במצב טוב מאד. הראשונה בעיקר בשל השחקנים. ל Applebaum יש הצלחה טובה בקרב מנהלי הרשת. Trooper של ג'רי ברוקהיימר, מקבלת באז חיובי.

קומדיות

Partners נראית במצב טוב. הפרויקט של פלקון ודורף מקבל יחס אמביוולנטי. צריך לציין, שמרבית מהקומדיות של הרשת עדיין לא מוכנות.



דרמות

Mistresses שכבר קיבלה הזמנה לקיץ 2013, קיימת אפשרות שתקבל הזדמנות כבר לעונה הבאה, הרבה יהיה תלוי עד כמה יהיו איכותייים הפיילוטים של אופרות הסבון של הרשת: Scruples, Americana, Nashville, Devious Maids ו The Gilled Lillys. עד עתה, דווקא The Gilled Lillys מקבלת ביקורות חיוביות. כל הפיילוטים שעוסקים בעל טבעי: Park Ave 666, Gotham והיפה והחיה נראים במצב טוב, במיוחד Park Ave 666. השאלה היא רק האם הרשת תסתתפק בסדרה אחת מהן שתצוות ל Once Upon A Time או יותר. Last Resort אף היא במצב טוב, בניגוד לפיילוט של אמריק וקלוזר שקיבל ביקורות חלוקות.

קומדיות

Prairie Dogs, Awesometown ו How to Live With Your Parents for the Rest of Your Life מקבלות את הבאז החיובי הראשוני. בשל העובדה שרבה מקינטייר היא מגנט לצופים, הפיילוט שלה, Malibu Country, הוא מתחרה רציני.



Arrow ו The Carry Diaries נראים כבטוחים לעונה הבאה כש Beauty & The Beast, מקבלת פידבקים חיוביים. ל The Selection סיכויים טובים בשל העובדה שהסרט Hunger Games מצליח. קיימים דיבורים על First Cut רק בגלל שהבת של מריל סטריפ, מימי גאמר, מככבת בו בתפקיד הראשי.

הידיעה מבוססת על כתבה של נלי אנדרווה, כתבת התרבות האמריקאית.

בכדי לקבל מידע על הפיילוטים, כנסו ללינק הבא:
http://tvbyd1d1.blogspot.com/2012/02/5_24.html.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מזה שלא פרסמת אני מבין ש-cult של CW לא במצב טוב, וחבל. אני מאוד מצפה לה (בעיקר בגלל הדמויות הראשיות שלוהקו..)

שקד אמר/ה...

לא. למען האמת, לפי הדיווחים האחרונים, Cult היא המועמדת הבטוחה ביותר של הCW. הוא לא ציין הרבה פיילוטים כי הרבה לא מוכנים.

להב אמר/ה...

מה עם הפיילוט לגרסא האמריקאית של דני הוליווד, "Joey Dakota"?
איך היו התגובות לגביו?