יום ראשון, 15 באפריל 2012

ספויילרים: 23 ספויילרים לפרק האחרון של העונה של 23 סדרות.



Two Broke Girls – מקס וקרוליין פולשות לאירוע יוקרתי במוזיאון לאומנות. נזכה לראות בפרק את מרתה סטיוארט.

30Rock – אשתו של ג'ק חוזרת מהשבי בצפון קוריאה. ליז מוצאת את עצמה במצב חדש בחייה האישיים, אשר כולל את החבר שלה, כריס.

90210 – משולש האהבה בין ליאם-סילבר-נאביד יצבור תאוצה ויגיע לנקודה מאד מפתיעה. לאייבי יש החלטה חשובה להחליט, אשר תשפיע על כל חייה. נעומי מקבלת הזמנה לערוך חתונה ראוותנית, אבל יש טוויסט בעלילה.

The Big Bang Theory – וולוביץ מתכונן לטוס לחלל, אך האם זה ישפיע על חתונתו עם ברנדט ? חלק מהאירועים שציפינו להם כל השנה יקרו וחלק לא.

Blue Bloods – פרנק צריך עמוד בזמנים בכדי לעצור טרוריסט, כאשר הוא לא יודע היכן זה יקרה ובאילו אמצעים. כמו כן, הוא אינו יכול לשתף את משפחתו במידע. ג'יימי ודני רבים על מעצר של פושע מבוקש ודני גם מעלה תיק ישן שמטריד אותו במשך שנים.

Bones – כריסטופר פלנט חוזר והוא עומד להפחיד לגמרי את כולם.

Community – ג'ף ואלן קונור, קולגה שלו מהחברה הקודמת, נאבקים בבית המשפט של סאנידייל משני הצדדים, במקרה של פירס ושירלי במאבק על רעיון מסעדת הסנדוויצ'ים. במקביל, סגן הדיקן ממשיך לנסות להעביר את טרוי לעבוד תחתיו בתיקון מזגנים.

Cougar Town – ג'ולס וגרייסון סוף סוף מתחתנים והם לא יהיו הזוג היחיד שמשנה את סטאטוס מערכת היחסים שלהם. הכוונה היא לטראביס ולורי.

Criminal Minds – טרישיה הלפר (באלטסטאר גלקטיקה) מתארחת. אחד מחברי המחלקה מוחזק כאחד מקבוצה של בני ערובה. בסופו של דבר, היא (הלפר) למעשה רוצחת סדרתית במסווה של שודדת בנקים. המחלקה באה לבדוק את המקרים לאחר שהם מבינים שבכל חודש נרצח מישהו רק בשביל הכיף ולא בגלל הצורך. אמילי פרנטיס נפרדת. אמה של ג' ג' מגיעה לעיר.

Desperate Housewives – קתרין מייפר (דנה דלייני) חוזרת. נזכה לראות על המסכים את הדמות של מארי אליס.

The Finder – אחיו של וולטר מגיע להודיע לו שאביהם גוסס. אביהם רוצה שוולטר ימצא את האמא שלהם (אנט אוטול). בנתיים הדוד שאדראק מכריח את וילה וטימו להינשא.

GCB – החבורה נוסעת למקסיקו עבור הפרויקט של קארלין. סוד גדול מעברו של ריפ יתגלה וישנה לחלוטין את מערכת היחסים שלו עם קארלין.

The Good Wife – פאטי ניהולם (מרתה פימפלטון) ולואיס קאנינג (מייקל ג' פוקס) מתאחדים בכדי לגרום ללוקהארט וגארדנר לפשיטת רגל. אלישיה מקבלת החלטה חשובה בנוגע לביתה הקודם. מקרה המס של קאלינדה מקבל תפנית מעניינת עם השלכות על עתידה.

Gossip Girl – משולש האהבה צ'אק-בלייר-דן יגיע לנקודת הסיום שלו. סרינה תמצא את עצמה בנקודת מפנה.

Harry's Law – מערכת היחסים בין אדם ופיבי תיבחן כאשר הם יעמדו במשפט משני צידי המתרס. הארי תחווה רגשות בעת תכנון הלווית בעלה הראשון.

Hart of Dixie – במהלך הערב מישהי תלבש שמלת כלה. האם מדובר בלמון וג'ורג' או שמא זואי ווויד ? נצטרך להמתין.

House – אוליביה ווילד (13) וקל פן (קאטנר) חוזרים לפרק הסיום. ארבעת פרקי סיום העונה אמורים להכיל סיפור אחד מאחד בקרבם.

How I Met Your Mother – הכלה המסתורית של בארני מתגלה. החבורה ברגע של נוסטלגיה נזכרים מה קרה כאשר אמרו לתת ללכת על האישה שטד מתחרט שלא המשיך את מערכת היחסים שלו עמה.

New Girl – אחד מהשותפים מחליט לעזוב את הדירה וגורם לחבורה לנסוע למדבר. שם ווינסטון נאבק בפחדו מהחושך. ג'ס וניק עומדים מול זאב ערבות. סי סי ושמידט מגיעים לנקודת מפנה במערכת היחסים שלהם.

Raising Hope – משפחת צ'אנס נאבקים לקבל משמורת על הופ ומספר שכנים מגיעים לעזור.

Rules of Engagement – ג'ן עורכת לאודרי מסיבה לפני לידה וג'ף מגלה שהוא אוהב את הבגדים הגדולים של האם הכורעת ללדת. ראסל מחליט להתנזר מנשים.

Scandal – אחד מיני טוויסטים במקרה של אמנדה טאנר גורם לאוליביה וחבורתה לעשות מעשה בכדי להוציא לאור את האמת ולהגן על אחד משלהם.

Suburgatory – אמא של טסה מפגינה נוכחות. ג'ורג' קרוע בין חברתו החדשה (אלישיה סילברסטון) ודאלאס, שמוצאת תמיכה אצל טסה על חשבון מערכת היחסים שלה עם בתה.

הערה: את הספויילרים הביא מייקל אוסיילו, כתב התרבות האמריקאי.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

חח תודה!,
היה מעניין (ולא אינפרומטיבי..)