יום ראשון, 1 בינואר 2012

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Grey's Anatomy, Dexter, House Of Lies, Misfits, Ringer, Boardwalk Empire ועוד...

נתחיל עם שאלה לגבי "האנטומיה של גריי":

בקשר לאנטומיה קראתי אותו ספוילר (לגבי מה שקורה ביום האהבה בין קאלי לאריזונה) אבל לאן היא מובילה אותה?



תגובה:

יש סיבה שאני לא מפרסם את הספויילרים עד הסוף, לפעמים כדאי לחכות ולצפות בהפתעה. מה הטעם לצפות בפרק כאשר יודעים כל מה שעומד לקרות בו. וכן, אני יודע מה עומד לקרות, ולא, לא אפרסם זאת.

נעבור לבקשה לגבי הסדרה "דקסטר":

בבקשה תפרסם סיכום של עונה 6 לדקסטר לפני שאתה סוגר את הבלוג, זה יעזור לי מאוד להבין את העונה הזאת...



תגובה:

כל מה שאני יכול לומר זה: אנסה לעשות זאת. בכל מקרה, יש לי כבר סיכומים קודמים לסדרות אחרות שמחכים לפניה, אך במידה והבלוג יישאר בחיים, אנסה לערוך לעונה השישית סיכום עונה.

השאלה הבאה מתייחסת לסרט:

רציתי לדעת מה דעתך על הסרט מועדון קרב.



תגובה:

לפני שאני עונה, ברצוני להבהיר את דעתי לגבי סרטים. אני לא אוהב סרטים אומנותיים, שרבים רואים בהם יצירות אומנות. כסטודנט שלמד קורסים בקולנוע, אני מכיר את ההתלהבות של מבקרים לגבי אלמנטים מסוימים בסרטים. לי זה נשמע פלצני. בגלל זה לא אהבתי סרטים כמו "ספרות זולה", או "להרוג את ביל".
ועכשיו לשאלתך, לפי דעתי, מדובר בסרט סביר עם שחקנים בעלי שמות גדולים כמו בראד פיט ואדוארד נורטון, היה נחמד לצפות בו פעם אחת, אבל לא לעשות אותו ליצירת מופת כפי שרבים ניסו. הוא גם לא מסוג הסרטים שאצפה בו פעם נוספת, פעם אחת הספיקה לי.

השאלה הבאה מתייחסת לביקורת שלי על הפיילוט של House Of Lies:

למה אתה רואה את השפה הגבוהה בתור חיסרון? בהאוס לדוגמא זה לא פגע בסדרה ואולי אפילו עזר לה.



תגובה:

לפי דעתי, השפה הגבוהה היא לא מה שמייחד את "האוס", אלא תסריט איכותי מאד וצוות שחקנים מעולה עם שחקן ראשי יוצא דופן. אני רואה זאת כחיסרון בסדרה הזאת משום שלא רבים אוהבים את הסגנון הזה ולראייה הצלחת סדרות ה C.S.I למיניהם וגם Criminal Minds. אנשים אוהבים, בדרך כלל, סדרות פשוטות שלא מאלצים אותם לחשוב יותר מדי (עצוב אבל נכון) ואחוז הסדרות שיש בהם שפה גבוהה הוא לא גדול. אני לא אומר שזה לא יכול להצליח, אלא שמדובר במכשול. מקווה שאתבדה.

השבוע יש שאלה נוספת שמתייחסת לסרטים והיא מגיעה מגיל:

אין איזה סרט טוב שאתה יכול להמליץ עליו? נראה כאילו הכל זבל בתקופה האחרונה.



תגובה:

יש עוד פינות של ביקורות סרטים שיופיעו בקרוב ויש סרט אחד או שניים שניתן לראות. באלו סרטים מדובר ? חכה לביקורות (לא תצטרכו לחכות זמן רב).

גיל גם הביע מספר שאלות לגבי הסדרה Misfits:

הבנתי שאתה צופה קבוע, האם תיתן את דעתך על העונה ה-3 שכבר תמה בבלוג? אני לא יודע עדין איך אני מרגיש לגביה, הבנתי שהדעות ברשת גם-כן חלוקות.
שאלה שנייה, אולי אופטימית מידי, מ-ה הסיכוי שיחזירו את נייתן לעונה ה-4? *ספויילר קטנטן ולא פוגע* הם די יצטרכו אותו בשביל הקו עלילה שהתחילו בפרק 8 האחרון לעונה... וכמובן שאני מת לראות אותו בחזרה על הסט.
שאלה אחרונה, האם השמועות שעושים רימייק אמריקאי לסדרה נכונות?



תגובה:

1. לצערי, בשל חוסר זמן, אוכל לצפות בעונה השלישית, ואצפה בה, משום שאני אוהב את הסדרה, רק בתקופת הקיץ. אם הייתי צופה בה כעת הייתי עורך עליה סיכום. מדובר באחת מהסדרות האהובות עלי. מכיוון שעתיד הבלוג לוט בערפל אני לא יודע אם הוא (הסיכום) ייצא לפועל בסופו של דבר.

2. כפי שכבר עניתי לשאלה דומה: אני יודע שיצטרכו אותו לעלילה שנפתחה בתום העונה השלישית, אבל נכון לעכשיו, אין כל פנייה לרוברט שהאן לחזור בתור ניית'ן. לפי מה שידוע, השחקן מעוניין להמשיך ולנסות את מזלו בסרטים. כיצד הם עומדים לפתור את הבעיה ? עדיין לא ברור.

3. לגבי רימייק, התשובה היא כן. דיווחתי על כך לפני מספר שבועות שג'וש שוורץ, האיש מאחורי "גוסייפ גירל" ו"צ'אק" עומד לכתוב את התסריט לפיילוט ולנסות למכור אותו לרשתות השונות. זה אמור לקרות בשבועות הקרובים. אין מידע נוסף עד כה.

השאלה הבאה מגיעה בצורה של בקשה:

רציתי לשאול האם תוכל לעדכן על הפרויקטים של זו שמשחקת את שרה בצ׳אק, אחרי שצ׳אק ייגמר.... מאוד מעניין אותי לראות מה היא תעשה ואם היא תצליח.



תגובה:

השחקנית אמורה להעניק את קולה למשחק Mass Effect 3 (היא העניקה אותו גם לגרסה 2 ) בתור מירנדה לוסון. כמו כן, היא אמורה להעניק את קולה ל The Outback, סרט אנימציה, בתור מירנדה. הסרט אמור לצאת בשנת 2012. סרט נוסף שלה שייצא בשנת 2012 (ככל הנראה) הוא My Mother Course לצד סת' רוגן וקולין הנקס. הסרט אמור לעסוק בממציא ואמו שיוצאים למסע בדרכים בכדי למכור את ההמצאה האחרונה שלו. שמה של איבון בסרט אמור להיות ג'סיקה. ולבסוף, איבון תשחק בסרט I, Frankenstein. למידע שפרסמתי על הסרט, כנסו ללינק הבא: http://tvbyd1d1.blogspot.com/2011/11/blog-post_18.html.

השאלה הבאה מתייחסת לסדרה של רשת ה CW:

יש עונה שנייה למתחזה?



תגובה:

עדיין ברשת לא החליטו. ההחלטה לגביה תתקבל בעוד מספר חודשים.

ונעבור לשאלה שהגיעו במייל:

הייתי שמח אם כפרידה מהבלוג הכ"כ מעולה שלך שיהיה חבל לי עליו באופן אישי בכל יום, תתן סיכום עונה לסדרה הכה נפלאה הזו (אימפריית הטיילת).



תגובה:

ראיתי את העונה השנייה של הסדרה ולצערי בפינות "בוודאי שמתי לב ש..." לאורך השבועות בהן שודרה העונה, כתבתי את כל מה שהיה לי להגיד עליה. מצטער, אבל אין לי משהו נוסף להוסיף, במידה והיה הייתי מסכם את העונה, אך אין טעם למחזר חומרים. אני לא שותף להתלהבות שלך מהסדרה ורק חושב שמדובר בסדרה סבירה פלוס. אולי זה קשור אלי, משום שלא כל כך התחברתי אליה מהפרק הראשון של העונה הראשונה (כפי שבוודאי קוראי הבלוג זוכרים מהביקורת שלי עליה).

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אז אפשר לפחות דעה כללית על העונה השישית של דקסטר?

גיל אמר/ה...

המממ אחלה עונה. לא מאכזבת. הסיום אדיר :]

תודה על התשובות D1D1, כיף לקרוא בבלוג שלך, אחלה עבודה!

יעל אמר/ה...

תודה רבה רבה על התשובה לגבי איבון!