יום ראשון, 8 בינואר 2012

5 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על... האוס.



1. בריאן סינגר, ממפיקי הסדרה, דרש ששחקן אמריקאי יגלם את דמותו של גרגורי האוס. יו לאורי, שעשה את מבחן הבד דרך קטע וידאו שצילם בשירותים של מלון שבו היה בעת צילומים לסרט קולנוע, חיקה את המבטא האמריקאי בצורה כה מדוייקת ששור לא הרגיש שלאורי הינו בריטי.

2. רוברט שון לאונרד קיבל הצעות להשתתף בהאוס כד"ר וילסון וב"מספרים" כצ'ארלי אפס. לאונרד העדיף תחילה להשתתף ב"מספרים" אך לאחר שגילה שדמותו משתתפת בכמות גדולה מדי של סצינות, העדיף להבחן לתפקיד של וילסון, כיון שהוא מעדיף לעבוד פחות. רוברט חשש שלא הצליח להתקבל לתפקיד, אך ידידותו עם סינגר סדרה לו את התפקיד.

3. לאחר שג'סי ספנסר לוהק לתפקיד של ד"ר רוברט צ'ייס, הוא הצליח לשכנע את המפיקים להפוך את דמותו לאוסטרלי(כמותו). ג'ניפר מוריסון(קמרון) הצליחה להתקבל לתפקיד בזכות הרושם הטוב שקיבלה מהמפיקים על תפקיד שגילמה ב"דוסון קריק". מוריסון וספנסר החלו לצאת בשלב מסוים, עקב הסדרה ובשלב מסוים אף התארסו(בדומה לעלילות הדמויות שלהם בסדרה), אך השניים החליטו להפרד בהמשך וזמן קצר לאחר מכן, מוריסון עזבה את התכנית.

4. לצד מפיקי הסדרה, 3 רופאים שמקבלים משכורת על ידי רשת FOX בלבד וכן אחות שנוכחת בצילומים. אביו של יו לאורי(האוס) הינו רופא במקצועו.

5. בעונה הראשונה אדוארד וגלר התארח לכמה פרקים בתור תורם לבית החולים שרצה לפטר את האוס. על אף שהדמות התקבלה באהדה, הדמות הוצאה מהעלילה מכיוון ש"היה לנו ברור שהצופים מבינים שהאוס לא יעזוב ולכן הדמות לא יכלה להשאר לזמן נוסף"(לדברי דייב שור, יוצר הסדרה).

הערה: מדובר בפינה של שקד, קורא נאמן של הבלוג.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אולי תעשה 5 אנקדוטות על יומני הערפד ?