יום ראשון, 1 בינואר 2012

לוח ההערכות לגבי חידוש סדרות אמריקאיות לעונת החורף 2013-2012.

לרגל חזרת הסדרות מחופשת החגים אני מציג לכם את לוח ההערכות המעודכן שלי. המצב לגבי חלק מהסדרות מתחיל להתבהר, אך עדיין ישנן סדרות רבות עם סימני שאלה. כולי תקווה שהלוח החדש שלי יגרום לכם להיות חכמים יותר לגבי המצב של הסדרות האהובות עליכם.

רק בכדי להזכיר לכם. סדרות ללא אחוזים בקטגוריה של "סיכוי לחידוש", לפי דעתי, חוזרות ללא בעיות לעונה נוספת.

אז, בלי להרחיב בדיבור. הבה ניגש למלאכה.



The Office – הסדרה עם הרייטינג הגבוה ביותר של הרשת, תמשיך לעונה נוספת.

Law & Order: SVU – למרות ירידה העונה בנתוניה עדיין הנתונים שלה מספיקים לעונה נוספת. הסיכוי לחידוש: 80%.

Parenthood – קשה מאד להבין מה הרשת עושה עם הסדרה הזאת. מצד אחד, היא נותנת לה רק 19 פרקים בעונה הנוכחית, אך מצד שני מדובר בדרמה עם הנתונים הגבוהים ביותר שלה בעת האחרונה. לפי דעתי, הסדרה תזכה לעונה נוספת, אך לא אתפלא אם ברשת יחליטו לערוך ניקוי כללי ולהעיף גם אותה. הסיכוי לחידוש: 75%.

Grimm – במידה ונתוניה ימשיכו להיות כפי שהם כעת, הרשת מצאה לה סדרה ליום שישי. הסיכוי לחידוש: 75%.

Parks & Recreation – נתונים טובים אבל לא מעולים. קשה לראות אותה מבוטלת. הסיכוי לחידוש: 70%.

Up All Night – ברשת אוהבים את הסדרה ובגלל זה מעניקים לה את שעת השידור הטובה ביותר, אחרי The Office. גם עכשיו נתוניה מספיק טובים לחידוש. הסיכוי לחידוש: 70%.

Whitney – נכון לעכשיו מצבה סביר, אך לא יותר מכך, אבל אין לכך משמעות, משום שהמעבר שלה ליום רביעי יקבע את עתידה. נכון לעכשיו בלבד, הסיכוי לחידוש: 65%.

Community – הסיבה היחידה שהסדרה אולי תשרוד לעונה נוספת היא עבור מכירה לסינדיקציה. נכון לעכשיו, המצב לא נראה טוב. הסיכוי לחידוש: 45%.

Harry's Law – קשה לי לראות את הסדרה שורדת, אפילו עם המעבר ליום ראשון, שבשנה האחרונה הפך לתחרותי מתמיד. הסיכוי לחידוש: 15%.


סדרות שבוטלו:

Chuck – עונה אחרונה.
Free Agents
The Playboy Club
Prime Suspect





The Vampire Diaries – בלי הרבה בעיות, תחודש.

The Secret Circle – הסדרה עם הנתונים הטובים ביותר של הרשת אחרי "יומני הערפד". נכון לעכשיו, לא תתקל בבעיות בשאלת החידוש.

Supernatural – מבחינת נתוני רייטינג, לסדרה יש עדיין עונה נוספת בקנה, השאלה היא בנושא העלויות. אם גם נושא זה ייפתר, הסדרה תמשיך לעונה נוספת. הסיכוי לחידוש: 75%.

Hart Of Dixie – לאחר התחלה טובה הגיעה נפילה, אולם למרבה הפלא הסדרה הצליחה להתאושש. עדיין לא עם נתונים אידיאליים, אך עדיין מספיק טובים לחידוש: הסיכוי לחידוש: 75%.

90210 – מבין ארבע הסדרות הבאות של הרשת, אשר נמצאות במצב לא ברור לקראת העונה הבאה, 90210 נמצאת במצב הטוב ביותר. הערכה שלי: הסדרה תחזור לעונה נוספת, שקרוב לוודאי תהיה גם האחרונה שלה. הסיכוי לחידוש: 65%.

Ringer – ברשת אוהבים אותה, אולם בפרקים האחרונים שלה הסדרה הצליחה לאבד חלק מהקהל שלה. ברשת יעשו הכול בכדי להשאיר אותה לעונה נוספת, אולם במידה ונתוניה יישארו כפי שהם היו בפרקים האחרונים לפני היציאה לחופשה היא לא תשרוד. הסיכוי לחידוש: 60%.

Nikita – מצבה בעייתי מאד. הנתונים שלה היו בינוניים מאד בתחילת השנה ובפרקים האחרונים לפני היציאה לחופשה חלה ירידה נוספת. לפי דעתי, ברשת יבחנו את מצבה של Ringer לפני שיפסקו על עתידה של ניקיטה. קיים סיכוי שברשת ינסו לתת ל Ringer סיכוי נוסף ביום שישי ולבטל את ניקיטה. במידה ו Ringer תקרוס לחלוטין, קשה לי להאמין שיבטלו גם את ניקיטה, משום שאני לא רואה מצב שברשת יעלו סדרה חדשה ביום שישי (סיכוי קטן מאד שזה יקרה). כמה עצוב שמעריצי הסדרה צריכים לקוות שסדרה אחרת של הרשת תקרוס. הסיכוי לחידוש: 40%.

Gossip Girl – אם רוצים לשפוט את הסדרה על פי נתוני הרייטינג בלבד אין ספק שברשת היו מבטלים את הסדרה, אך היות ומדובר גם בדברים נלווים (פרסום, באז ברשת ועוד...) קיים עוד סיכוי קטן שהסדרה תשרוד. הסיכוי לחידוש: 40%.




New Girl – התחילה בקול תרועה גדולה אולם בחודש האחרון איבדה מעט גובה. עדיין עם נתונים מספיק גבוהים להשיג עבורה חידוש ללא בעיות.

Glee – צריך לשים לב למה שעובר על הסדרה העונה. הסדרה איבדה בעונה הנוכחית 24% מהקהל שלה מהעונה הקודמת !!! כן, זו לא טעות, כמעט רבע מהקהל שלה זנח אותה. למרות זאת, נתוניה מספיק טובים לחידוש. אך, אם מגמת איבוד הקהל תמשך הסדרה צפויה להיות בבעיה, אם לא בעונה הנוכחית אז בעונה הבאה. הסיכוי לחידוש: 90%.

Bones – נתוניה מעט מעל לבינוניים. אבל אפשר לזהות סימני שחיקה.למרות זאת, עדיין לא נמצאת באזור הסכנה. הסיכוי לחידוש: 75%.

House – אין ספק שהעונה הנוכחית מניבה נתונים לא מספיק טובים עבור הסדרה. יכול להיות שמדובר בנבואה שמגשימה את עצמה, כאשר דובר רבות על כך שמדובר בעונתה האחרונה, למרות שלא הוכרז על כך באופן רשמי. על פי מידע שמגיע מהרשת, דיוויד שור, יוצר הסדרה, אמור לשבת בזמן הקרוב עם נציגי הרשת ולהגיע עמם להחלטה לגבי הסדרה. הערכה שלי ? יכול ללכת לכל כיוון. אולי בהפקה ידרשו לקיצוצים נוספים, בכל זאת מדובר בסדרה יקרה. צריך גם לזכור שיו לאורי מסיים השנה את חוזהו, כך שבמידה וברשת יחליטו לחדש את הסדרה, צפוי משא ומתן קשה עם כוכב הסדרה. הסיכוי לחידוש: 60%.

Raising Hope – גם במידה ותחודש, וזה "אם גדול", קשה לי לראות אותה שורדת מעבר לעונה הבאה. הסיכוי לחידוש: 45%.

Terra Nova – על פי ההדלפות בימים האחרונים, ההחלטה לגביה צפויה להתקבל בחודש ינואר. גם היא, כמו "האוס", נמצאת "על הגדר", אך במקרה שלה, היא נמצאת מהעבר הלא נכון. המעריצים שרוצים לקבל בשורות חיוביות יכולים לקבל עידוד מכך שבהפקה מנסים להחתים את הכוכבים על הארכת האופציה עליהם, מאחר והחוזים שלהם הסתיימו בתום השנה האזרחית. אז עדיין יש תקווה. הסיכוי לחידוש: 45%.

Fringe – אם ברשת יקבלו החלטה על פי נתוני רייטינג בלבד, הסדרה צפויה להתבטל. אולם יכול להיות שיש לרשת גם תוכניות אחרות לגביה, מעריצי הסדרה חייבים לקוות שזה המקרה. בכל מקרה, נכון לעכשיו, הסיכוי לחידוש גרוע. הסיכוי לחידוש: 35%.

I Hate My Teenage Daughter – התחילה בצורה גרועה וקשה לי להאמין, שגם הצבתה אחרי "אמריקן איידול" באביב 2012 תעזור. הסיכוי לחידוש: 10%.


סדרות שבוטלו:

Allen Gregory


סדרות שחודשו:

The Cleveland Show
American Dad
Family Guy
The Simpsons





Modern Family – נתונים גבוהים מאד. הכי גבוהים של הרשת, אין בעיה לחזור.

Grey's Anatomy – נתונים גבוהים ומספיק טובים לחזור לעונה נוספת. קשה לי לראות את הרשת מבטלת אותה. תחזור בוודאות וכבר החלו בהפקה בשיחות עם הכוכבים הוותיקים שמסיימים חוזה.

Once Upon A Time – התחילה בצורה מפתיעה מאד, אולם בחודש האחרון איבדה גובה. גם עם הנתונים שלה כיום היא אמורה לחזור, אבל צריך לבדוק את הנתונים שלה בחודשים הקרובים בכדי להבחין באם הירידה של הנתונים שלה נמשכת. הסיכוי לחידוש: 85%.

Happy Endings – עוד הצלחה גדולה של הרשת העונה, לאחר עונה ראשונה גרועה מבחינת נתוני רייטינג. הסדרה התייצבה על נתונים מספיק טובים לחידוש לעונה נוספת. הסיכוי לחידוש: 85%.

Suburgatory – אחת מההצלחות הגדולות של העונה הנוכחית, במיוחד עבור עונה ראשונה. ברשת אוהבים אותה, יש לה באז חיובי מאד באינטרנט. הכל עובד עבורה, כולל נתוני הרייטינג. הסיכוי לחידוש: 85%.

The Middle – למרות שקשה לי להבין מדוע הסדרה מצליחה, היא עדיין שורדת. הערכה שלי ? היא תשרוד לעונה נוספת. הערכה לחידוש. 75%.

Last Man Standing – קומדיה נוספת שהרשת הצליחה איתה העונה. עדיין יש לה עליות וירידות, אך הנתונים מספיק גבוהים לקבל עונה נוספת. הסיכוי לחידוש: 70%.

Revenge – הייתה יציבה בזמן האחרון, עד ממש לפני הפגרה, אך אז איבדה גובה. צריך לחכות ולראות כיצד הסדרה תחזור מחופשת החגים. כרגע היא ממש על הגבול, אבל עדיין מהצד הנכון. הסיכוי לחידוש: 65%.

Private Practice – התחילה את העונה בצורה סבירה, הידרדרה למעמקים, אך בפרקים האחרונים התייצבה שוב. כרגע המצב שלה סביר. קיים גם סיכוי שבמידה ו Good Christian Belles תכשל באותה משבצת שידור ש Pan Am כשלה ושתיהן יבוטלו, ברשת ישקלו להעבירה ליום ראשון, במיוחד לאור העובדה ש"עקרות בית נואשות" מסתיימת בתום העונה. נכון לעכשיו, מצבה טוב. הסיכוי לחידוש: 65%.

Castle – גם היא ממש על הגבול, אך הרשו לי לנחש, שכאשר "רוקדים עם כוכבים" תחזור להיות תוכנית מובילה אליה, היא תחזיר לעצמה חלק גדול מהקהל שאיבדה. צריך גם להבחין ש"רוקדים עם כוכבים" איבדה גם היא העונה גובה ובשל כך "קאסל" סובלת, משום שלבד היא לא מסוגלת לשרוד. גם היא עדיין מהצד החיובי של הגבול. הסיכוי לחידוש: 60%.

Body Of Proof – אל תתרשמו מכך שהסדרה קיבלה העונה 21 פרקים (כמעט עונה מלאה). 4 פרקים הם שאריות של העונה שעברה. הנתונים שלה לא יאפשרו לה לחזור. הסיכוי לחידוש: 20%.


סדרות שבוטלו:

Desperate Housewives – עונה אחרונה.
Pan Am
Man Up!
Charlie's Angels





Two and a Half Men – למרות ההידרדרות ברייטינג מתחילת השנה, עדיין עם נתונים מעולים. תחזור, ללא ספק.

2 Broke Girls – ההפתעה הגדולה ביותר עבור הרשת. הצלחה גדולה. תחזור בלי בעיות.

Mike & Molly – איבדה מעט מהקהל שלה, אך תחזור גם היא ללא בעיות.

NCIS – גם בעונתה התשיעית מניבה נתונים גבוהים. אין לה בעיות לקבל חידוש.

Criminal Minds – עוגן עבור הרשת והשחקנים גם חתומים על חוזה, לא צפויות בעיות ב"חזית" הזאת.

NCIS: Los Angeles – צפויה להמשיך את ה"בלוק" של יום שלישי עבור הרשת. חוזרת, ללא ספק.

Hawaii Five-0 – בלי נתונים מפוצצים, אך יציבה מאד. קשה לי להאמין שהרשת השמרנית ביותר תוותר עליה. הסיכוי לחידוש: 95%.

Blue Bloods – היציבה מכל הסדרות של הרשת ביום שישי ועם נתונים מעט מעל לבינוניים, ולכן תזכה לעונה נוספת. הסיכוי לחידוש: 85%.

Rules of Engagement – למרות שהוצאה מלוח המשדרים עבור סדרה חדשה ברשת מודעים לכוחה ולכן היא תחזור, גם אם כממלאת מקום או לחצי השני של העונה. הסיכוי לחידוש: 70%.

CSI – למרות שהנתונים שלה לא הכי טובים, קשה לי לראות כיצד הרשת מוותרת על אחת מהסדרות הוותיקות שלה. הסיכוי לחידוש: 65%.

CSI: Miami – זה עתה הצליחה להמיכר לסינדיקציה ולכן סיכויה לחידוש גבוהים יותר. הערכה שלי ? היא תשוב לעונה נוספת. הסיכוי לחידוש: 65%.

The Mentalist – יש לה עוד עונה אחת בקנה, אבל אם נתוני העונה יישמרו גם בעונה הבאה, אני ספקן לגבי חידוש נוסף. הסיכוי לחידוש: 60%.

CSI:NY – מתנדנדת בין חידוש לביטול. עדיין מהצד הנכון של הגדר, אבל המצב יכול להשתנות בכל שבוע. הסיכוי לחידוש: 55%.

Person Of Interest – כפי שאני רואה את הדברים, בראייה לעתיד, הסדרה לא תשרוד את העונה עם נתונים כמו שיש לה כרגע. למרות הזינוק בשבועות האחרונים בנתוני הרייטינג. הסיבה לזינוק ? העדר מתחרות. אבל נכון לעכשיו, זה יכול ללכת לכל כיוון. הסיכוי לחידוש: 50%.

The Good Wife – שנה נוספת שהיא הנעלם הגדול ביותר עבור הרשת. נתוני השנה שעברה לא היו אמורים להעניק לה עונה נוספת, אך ברשת החליטו להציל אותה והזיזו אותה ליום ראשון, שם היא ממשיכה עם אותם נתונים בינוניים ומטה (נתוני הפרק האחרון לפני הפגרה לא ממש חשובים). על פי נתוני רייטינג בלבד היא לא אמורה לקבל הודעת חידוש. על פי מידע שמגיע מארה"ב היא גם לא נמכרה עדיין לסינדיקציה, אם כי עונה רביעית תוכל להעביר אותה מעבר לקו של 88 הפרקים המיוחלים, אשר יקלו על מכירת הזכויות לסינדיקציה. נכון לעכשיו, אני לא מוכן לקחת סיכון, גם ההחלטה לגביה יכולה ללכת לשני הכיוונים. הסיכוי לחידוש: 50%.

Unforgettable – ברשת נוהגים לבטל 2 דרמות עם נתונים הכי פחות טובים בכל עונה. לצערה, היא נמצאת בקטגוריה הזאת. הסיכוי לחידוש: 45%.

A Gifted Man – אין לה סיכוי בכלל. הסיכוי לחידוש: 0%.


סדרות שבוטלו:

How To Be A Gentleman

סדרות שחודשו:

The Big Bang Theory
How I Met Your Mother




עד כאן לוח ההערכות השני לעונת 2012-2011. צריך לשים לב שבניגוד לעונה הקודמת שלגבי הסדרות של רשת ABC יש פחות התלבטויות, מה שאי אפשר להגיד לגבי הסדרות של רשת FOX וגם לגבי חלק קטן מהסדרות של רשת CBS. רשת NBC גמורה ואילו רשת ה CW צריכה לקבל החלטה לאיזה כיוון היא הולכת. בעוד חודשיים נהיה חכמים יותר.

11 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

חבל על מתחזה.
אבל יאללללללללללה האנטומיה של גריי!!

ניר אמר/ה...

תודה רבה. כמו תמיד, נעים לקרוא!

מאור אמר/ה...

לאיזה סדרה יש את הרייטינג הכי גבוה בטלוויזיה?

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה אין לך מושג כמה שימחת אותי עכשיו!(:

אנונימי אמר/ה...

איזה כיף לקרוא! מקווה שנזכה לעוד אחד כזה לפחות, בעוד חודשיים :)

רק שהאוס תחזור!!

אנונימי אמר/ה...

תודהההההה

משה אמר/ה...

לאאאאא!!!
אני כל כך מקווה שאתה טועה.
רק לגבי fringe ו- comunnity!
אם אחת מהן תבוטל אני אתעצבן ואם שתיהן יבוטלו אני ירצה להרוג מישהו שם במקבלי החלטות...

לא הגיוני לבטל את קומיוניטי! תעשה הערכה מחדש. מדובר בסדרת קאלט!

techtik אמר/ה...

לא הגיוני בשיט שNBC מבטלת את הסדרה היחידה שלה שאשכרה שווה משהו מהעונה האחרונה, GRIMM היא הדרמה היחידה שלה שיש לה רייטינג יציב, וזה עוד ביום שישי ופיילוט במועד גרוע לגמרי.

יש 4 סדרות שאני אוהב והעתיד שלהם הוא 50%, איזה מעצבן!!
האישה הטובה, מבוקש לחקירה CBS
פרינג', טרה נובה FOX

כל שאר הסדרות שאני רואה כנראה שיחודשו.

Urix אמר/ה...

ואוווו
תדה רבה רבה על עוד פוסט מושקע, שפשוט כיף לקרוא!!!

אנונימי אמר/ה...

איך היו החזרות של abc family ? אפשר השבוע כבר להחזיר את פינת הרייטינג לא ?

בעז אמר/ה...

מה עם העוקץ? מה אחוזי הרייטיניג או הסיכוי שתהיה עוד עונה?