יום ראשון, 15 בינואר 2012

פינת המענה לקוראים, והשבוע: יומני הערפד, קלואי קינג, משחק השקרים, האישה הטובה, האנטומיה של גריי, שני גברים וחצי, העוקץ, גלי ועוד...

נתחיל עם הצעה עבורי:

חשבת לנסות לבקש מאחד העיתונים לנוער פינה בעיתון זה יכול להיות ממש מעניין ורווחי עבורך.

תגובה:

ניסיתי לפנות לאתרים כמו וואלה, נענע ועוד ולא חזרו אלי. הבעיה עם עיתוני נוער היא שכמעט בלתי אפשרי להיכנס אליהם. אם יש מישהו מהקוראים שמכיר מישהו בתוך התעשייה באופן אישי ויכול להפנות אותי אליו. זה לא רק יעשה לי את היום, אלא את השנה.

נמשיך עם שאלה על סדרת אנימציה:

מה דעתך על הסדרה אווטאר? (the last airbender) ומה צופן העתיד לעולם של הסדרה? (שמעתי שיהיה ספין אוף ואני רוצה לדעת אם יהיה עוד משהו)

תגובה:

עד כמה שאני מבין אמור לעלות ספין אוף ברשת ניקולודיאון בשם The Last Airbender: Legend of Korra לקראת אמצע 2012. עד כה הוזמנו 26 פרקים לסדרה (2 עונות של 13 פרקים). היא תתרחש באותו עולם של הסדרה Avatar: The Last Airbender, אשר שודרה בין השנים 2008-2005. באופן אישי, לא צפיתי בסדרה ולכן אני לא יכול לחוות דעה. לגבי מידע נוסף, מצטער אבל אין לי.

נשמעה בקשה לגבי פרסום נתוני רייטינג:

אני לא יודע אם זה בסדר לבקש ...אבל אתה יכול לפרסם מקום בו נוכל בכל זאת להתעדכן בנוגע לרייטינג של הסדרות, אפילו אם אתה כבר לא מפרסם ? תודה בכל מקרה !

תגובה:

יש מספר אתרים שעושים זאת. תריץ חיפוש ברשת.

השאלה הבאה מתייחסת לסרטים:

סתם שאלה....למה אתה רואה דווקא את הסרטים סוג ז' האלה? הרי רק לפי הפוסטר של הסרט כבר אפשר להבין שזה סתם סרט... תראה בכיף מה שבא לך פשוט אתה בעצמך אומר שאין לך הרבה זמן ונראה לי שחבל לבזבז זמן על סרטים כאלה עלובים. ואני לא מדבר על יעד סופי או יחידת עלית כי הם סבבה אני מדבר על השאר.

תגובה:

הסרטים נראו לי מעניינים לפי התקציר שלהן. דווקא יעד סופי 5 היה זבל.

הסדרה הבאה מקבלת בקשה ושאלה:

הבקשה: אולי תעשה 5 אנקדוטות על יומני הערפד ?

השאלה: יומני הערפד יוצאת לפגרה בעוד שבועיים ומשהו שוב ?

תגובה:

פינת האנקדוטות זו הפינה של שקד, אשר קרא את הבקשה שלך וטען שהפינה הבאה תהיה על "יומני הערפד". וכן, ב 26 לחודש מתוכננת הפסקה של שבוע לסדרה.

השאלה הבאה מתייחסת לידיעה כי ברשת ABC Family עובדים על סרט טלוויזיה לסדרה The Nine Lives of Chloe King:

מה זאת אומרת יסגרו את העלילה ?

תגובה:

הסדרה הסתיימה בפרק העשירי של העונה הראשונה עם הרבה סימני שאלה פתוחים. הסרט אמור להמשיך את העלילה מהרגע שהיא הופסקה. השאלה היא, האם הסרט יסתיים בקליף האנגר, או שהעלילה תסתיים בתום סרט הטלוויזיה.

גם השאלה הבאה מתייחסת לסדרה של רשת ABC Family:

אתה חושב שתהייה עונה נוספת לthe lying game ?

תגובה:

על פי מקור לא מאושר של הרשת הסדרה אמורה לחזור לעונה שנייה. גם על פי נתוני הרייטינג שלה היא אמורה לחזור, אבל נחכה למידע נוסף ולנתוני הפרקים הבאים בכדי לדעת בוודאות.

2 השאלות הבאות הן השוואתית:

שאלה ראשונה: למה רשת הcw לא עושה סרטים מהסדרות שלה? כמו abc family?

תגובה:

באמת שאין לי מושג.

שאלה שנייה: ממתי בדיוק ABCF עושים סרטים מהסדרות שלה? למה הם עשו? מלבד לקלואי קינג, (שזה קרה בגלל הביטול, אגב)?

תגובה:

רשת abc family נוהגת להפיק סרטי טלוויזיה, אך בשנים האחרונות לא ראיתי סרטי טלוויזיה לסדרות שלה. ברשת החליטו לעשות זאת משום שהם אוהבים את הסדרה. בחודש אוקטובר עמדה בפני הרשת ברירה לחדש 1 או מקסימום 2 מתוך ה 3 : משחק השקרים, קלואי קינג ו Make It Or Break It. מכיוון שהאולימפיאדה מתחילה בקיץ זה נראה הגיוני שיחדשו את Make It Or Break It. משחק השקרים, שהיו לה נתונים דומים ל"קלואי קינג", חודשה, לפי דעתי, בשל העובדה שהיא מבית היוצר של "שקרניות קטנות ויפות". מכיוון שברשת עדיין אוהבים את הסדרה הם החליטו להפיק לה סרט טלוויזיה.

יעל מנסה להתעניין לגבי הידיעה שב CBS הודיעו שהסדרה The Good Wife תשאר בכל מקרה ביום ראשון גם אם תחודש:

האם אלו חדשות טובות לסדרה THE GOOD WIFE ?

תגובה:

לגבי הסדרה הזאת אין חדשות טובות כל עוד יודיעו שהסדרה חודשה. נכון לעכשיו, אי אפשר לדעת משום שהנתונים שלה כל הזמן על הגבול. לעיתים מתחת ולעיתים מעל. זו תהיה החלטה של הרגע האחרון לפי דעתי.

ונעבור, לשאלות על שחקנית:

מה דעתך על קייטלין קרוסבי(איימי בחיים היפים של RJ ברגר)? לדעתי היא שחקנית טובה מאוד וגם יפה מאוד. תוכל לספר קצת עליה (אם אתה יודע יותר ממה שיש בויקיפדיה...), יש סיכוי שהיא תשחק בעוד סדרות? ככוכבת ראשית אפילו? יש לה פרויקטים באופק? אולי היא תהיה יקירת הבלוג הבאה?

תגובה:

כן, אין ספק שקייטלין חמודה (למרות שלא מדהימה, לפחות לפי דעתי), לגבי משחק היא בסדר. בכל מה שקשור ליקירת הבלוג, יש לי תוכניות לעתיד הקרוב והן יכללו בעיקר דמויות ישראליות. נכון לעכשיו, לא מתוכננות עבודות נוספות לשחקנית.

שקד ניסה לברר לגבי ההודעה של רשת HBO על שיבוץ של אחת הסדרות שלה:

מז"א Treme או The Newsroom (תעלה ב 24 ביוני)? אחת מהן תעלה? שתיהן יעלו?

תגובה:

אחת מהן אמורה לעלות ב 24 ביוני והשנייה בחודש ספטמבר. ברשת עדיין לא החליטו היכן לשבץ אותן.

ונעבור שוב, מדי שבוע, לשאלה על Grey's Anatomy:

אתה יכול למר עוד פרטים על הפרק המיוחד של האנטומיה ב2.2 ?

תגובה:

ואני שואל, בשביל מה לדעת כל כך הרבה על הפרק ? אחר כך לא נהנים לראות את התפניות שהפרק מציג. ובכל זאת, מי שמעוניין, אביא את הידיעה שמאט ווב סיפק לגבי הפרק:
כזכור, הפרק יציג את עולמה של מרדית' לולא אמה, אליס, הייתה מפתחת אלצהיימר. מרדית' אמורה להיות חייכנית וזורחת במקום קודרת ומעט מעוותת, לא אמורה להיות לה חברות מידית עם כריסטינה יאנג, ומכיוון שאליס נשארה עם ריצ'ארד, יש לו פחות זמן להקידש למירנדה ביילי ובכך מניח אותה לא להפוך ל"נאצית". דרק ואליסון עדיין ביחד ולקאלי ואואן יש "משהו" ביחד. אלכס אמור להיות חנון וככל הנראה לזכות במרדית'. ולבסוף, ד"ר דנמן ממרסי ווסט עדיין בחיים.

השאלה הבאה היא שאלה כללית:

מה הקשר של ctv ל cw ? כלומר לפעמים יומני הערפד משודר בcw ולפעמים בctv למה ?

תגובה:

כפי שכבר שקד ענה בפוסט, CTV הינה רשת קנדית. לעיתים, קבוצות ההקלטה מקליטות ישירות מרשת ה CW ולעיתים מ CTV.

ועוד שאלה כללית:

מה הסיכוי שאחת הרשתות (cw,abc family, nbc וכו..) תסגר פתאום כמו ערוץ 10?


תגובה:

נדיר מאד. הרשת שנמצאת בסיכון הכי גבוה היא רשת ה CW, ודובר על כך מספר פעמים שהיא מסתכנת בסגירה מכיוון שהיא לעיתים נדירות מרוויחה ובעיקר מפסידה כסף, אך מכיוון שרשת CBS מחזיקה ב 50% מהרשת הזאת, קשה לי להאמין שהיא תיתן לה להיסגר.

יש גם שאלה על שני גברים וחצי:

על איזו התרסקות של 2 גברים וחצי אתה מדבר? יש לה העונה כמעט נתונים זהים לאלו של העונה הקודמת, מינוס פלוס כמה נק׳ מדד לא קריטיות. אף אחד לא באמת האמין שהסדרה תצליח להחזיק את הנתונים של תחילת העונה עם ההופעה של קוצ׳ר, אז גם לזה אי אפשר לקרוא התרסקות. משווים בין עונות, לא בין פרקים בעונה אחת. הסיבה היחידה ששני גברים וחצי כבר לא בראש הצפייה, היא כי בעוד שהיא נשארה עם נתונים דומים משנה שעברה, סדרות אחרות (למזלנו) התחילו לנסוק העונה, ביניהן המפץ הגדול וכמובן משפחה מודרנית.

תגובה:

גם אני לא חשבתי שהסדרה תשאר על נתוני פתיחת העונה, אך להשיג בפרק החזרה מחופשה 4.5 נק' מדד בלבד, מבחינתי זו קריסה, במיוחד לאחר שהייתה לה את המקפצה של תחילת העונה עם קוצ'ר. במידה והנתונים ירדו מתחת ל 4.0 נק' מדד, לפי דעתי זו תהיה תחילת הקץ עבור הסדרה, אם לא בעונה הזאת אז בעונה הבאה.

ונחזור לשאלה כללית:

למה הורדתה את נתוני הרייטינג שלך? אני מתחיל להשתגע בלי לדעת עם סדרה מצליחה או לא,אולי תפרסם פעם בשבוע ככה?

תגובה:

כבר הסברתי שאין לי זמן לעסוק בפרסום יומי של נתוני רייטינג. מצטער, אבל זה המצב, גם ככה אני עדיין "מותח את החבל" בכל מה שקשור לפרסום בבלוג. אני לא יודע גם עוד כמה זמן יהיה לי להמשיך לפרסם בכלל. הציעו לי לסייע בפרסום הנתונים, נראה מה יהיה. נראה לי שהרגלתי אתכם ליותר מדי טוב. לגבי פעם בשבוע, אני לא יודע אם גם לכך יהיה לי זמן.

ועכשיו, לשאלה על אחת מהסדרות האהובות עלי:

מה עם העוקץ? מה אחוזי הרייטינג או הסיכוי שתהיה עוד עונה?

תגובה:

הסדרה חוזרת לעונה נוספת בחודש יוני 2012.

ועכשיו, לשאלה על סדרה שאני פחות אוהב:

לא הבנתי, תהיה עוד עונה לגלי?

תגובה:

נכון לעכשיו, הרשת עדיין לא פרסמה זאת באופן רשמי, אך ככל הנראה הסדרה תשוב לעונה נוספת. לפחות נתוני הרייטינג מורים כך. נחכה לידיעה הרשמית.

ונעבור לשאלות שהגיעו במייל:

נתחיל עם שאלה כללית:

איך עובדת שיטת נקודות המדד ?

תגובה:

עניתי על כך מספר פעמים. אז קבל לינק ותקרא שם את המידע: http://en.wikipedia.org/wiki/Nielsen_ratings.

ונסיים בשאלה על סדרה מצוירת:

קודם כול תודה רבה על התשובות שאתה מחלק לקוראים, זה לא מובן מאליו. אני מחפש סדרות אנימציה טובות, ברמה גבוהה עם עלילות מתמשכות (לדוגמא- אווטאר, שבה כול פרט מתקשר לסיפור המלא)

תגובה:

צר לי, אבל מלבד הסדרות של אקס-מן ועכשיו בלייד, אני לא צופה בסדרות אנימציה ולכן לא אוכל להמליץ.

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה על התשובות.

אנונימי אמר/ה...

לגבי מי ששאל על קייטלין קרוסבי: היא האקסית של זאקרי ליוויי מצ'אק, ויש הטוענים שהם על און-אוף עד עצם היום הזה.

אנונימי אמר/ה...

במידה והרשת CW תסגר, כול הסדרות של הרשת יבוטלו או שרשתות אחרות ירכשו אותן?

אנונימי אמר/ה...

Theme זה אולי TREME? כי לא מצאתי שום מידע על הראשונה...

D1D1 אמר/ה...

מדובר ב Treme. תוקן.