יום רביעי, 1 בנובמבר 2017

ביקורת: הקומדיות החדשות של רשת CBS פשוט לא ראויות

Me, Myself & I - הקומדיה עוסקת בחייו של אלכס ריילי, מעריץ גדול של מייקל ג'ורדן, ממציא ואיש עסקים בשלש נקודות שונות של חייו: כאשר היה ילד, מיד לאחר גירושיו ובשעה הכי קשה שלו ולבסוף, בעתיד כאשר הוא כבר מצליח מאד ופורש מהחברה שלו.

האלמנט הטוב ביותר של החברה היא השחקן ג'ון לרוקט, אשר כל סדרה שבה הוא משתתף מצליח להתבלט לטובה (אפילו The Librarians), הבעיה הגדולה ביותר שלה: היא פשוט משעממת. אם הפיילוט עוד היה נסבל במידה מסוימת, הרי שהחל מהפרק השני שלה מבינים כבר את הפואנטה שלה.

בעיה נוספת שלה היא שהיא מתאימה יותר עבור רשת FOX מאשר עבור רשת CBS ולא רק בשל העובדה שהיא שלא מדובר בסיטקום (Young Sheldon אמנם לא הייתה טובה בהרבה, אך עדיין טובה יותר ממנה).

לראות או לא לראות ?

לא לראות.


9J, 9K & 9L - ג'וש רוברטס,שחקן שזה עתה איבד את עולמו לאחר שהוא נפרד מאשתו ואת מקור הפרנסה שלו והוא עובר לגור בסמוך למשפחתו.

האלמנט הטוב ביותר של הסדרה הוא שיש בה שורה של שחקנים מוכרים ובראשם אליוט גולד, מארק פיורסטין (שהסדרה מבוססת על חייו בשעה שצילם את הסדרה Royal Pains), לינדה לאבין, אלברט טסאי ("ד"ר קן"), דיוויד וולטון (אשר כיכב במספר קומדיות שלא הצליחו) ומאט מורי (Rookie Blue).

האלמנט הגרוע ביותר שלה הוא שהיא פשוט לא מצחיקה החל מהפיילוט שלה וגם ככל שהעונה מתקדמת היא לא מצליחה להתרומם. יש לה אולי שתיים או שלש שורות ראויות בכל הפרקים עד כה.

לראות או לא לראות ?

לא לראות.


Young Sheldon - הקומדיה בוחנת את חייו של שלדון הצעיר (דמות הלקוחה מהקומדיה The Big Bang Theory, כלומר מדובר בספין אוף) בשעה שהוא ילד קטן ושונה בטקסס, כאשר הוא גדל לצד אחותו התאומה שלא סובלת אותו, אביו שלא מצליח להתחבר אליו, אמו המגנה עליו כל הזמן ואחיו שלא מבין אותו.

האלמנט הטוב ביותר של הסדרה הוא שבהשוואה לשאר הקומדיות של הרשת היא דווקא יכולה להעלות חיוך מדי כמה דקות. אם כי, צריך לזכור שלפחות עד כה מדובר בסך הכל בפיילוט שלה והפרקים הבאים יקבעו יותר האם היא מצליחה לעמוד בכך לאורך זמן.

האלמנט הגרוע ביותר שלה הוא שבהשוואה לסדרת האם היא לא מצליחה להגיע לרמה שלה וההשוואות ימשיכו להתבצע כל הזמן ובסך הכל היא די בינונית במקרה הטוב.

לראות או לא לראות ?

אפשר לנסות, אם כי רק לאחר חמישה או שישה פרקים אפשר יהיה לקבל את התמונה המלאה לגביה. לא מדובר בקומדיה הטובה ביותר, אך אם אין משהו אחר לצפות בו היא יכולה להעביר את הזמן עד לדבר האמיתי הבא. 

2 תגובות:

JamesCrow אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
JamesCrow אמר/ה...

שלחתי לך משהו מעניין במייל מקווה שתאהב