יום שלישי, 7 בנובמבר 2017

פרסום: 22 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (7 בנובמבר 2017)


רשת NBC קנתה את הזכויות לדרמה Darwin's Blade. הדרמה תתמקד בדרווין "דאר" מינור, מומחה מבריק ושחצן לשחזור תאונות, אשר מייעץ למשטרה במקרים שהם לא מצליחים לפתור.

רשת NBC קנתה את הזכויות ל MSU. הדרמה תעסוק ביחידה מובחרת של משטרת לוס אנג'לס, אשר נעה על אופנועים. האווירה אמורה להיות קלילה עם אקשן רב.

רשת NBC קנתה את הזכויות ל Walkaways. הדרמה תעסוק בשני בלשים לשעבר ממשטרת ניו יורק, בלשית צעירה שדוחפת את עצמה להצליח בכל מחיר ובלש ותיק, שהמצב שלו הפוך, אשר חוברים יחד בכדי לפתור את הפרשיות הגדולות של אנשים שברחו.

רשת NBC מפתחת את הדרמה Eternal. הדרמה מתרחשת בדרום קרולינה ותעקוב אחר קבוצה של עורך דין צעיר, אשר מנסים להציל אדם שהורשע על לא עוול בכפו, ו"על הדרך" גם לפרום סודות של משפחה, אשר מגיעים עד לימיה הראשונים של אמריקה.

רשת NBC מפתחת דרמה חדשה בשם The Dunnings. כאשר אם של משפחה מתה, בתה הצעירה חוזרת הביתה בכדי לתפוס את מקומה בבית הספר לריקוד אותו ניהלה במשך 40 שנה ובכך גורמת להגדיר מחדש את החלום האמריקאי.

רשת NBC קנתה את הזכויות לספין אוף הטלוויזיוני של סדרת הסרטים Bad Boys.



ברשת FOX מפתחים ספין אוף נוסף לסדרה 24 ואף העניקו לכך התחייבות לתסריט. הדרמה תעקוב אחר תובעת, אשר מגלה קונספירציה משפטית. במקביל היא עובדת בכדי להציל אסיר מהוצאה להורג, שהיא גם הייתה חלק מהאנשים שעזרו להרשיע אותו ועתה היא חושבת שהוא חף מפשע.

רשת FOX העניקה התחייבות לפיילוט ל Filthy Rich. הדרמה תעסוק במשפחה עשירה מאד של אנשי עסקים, אשר מגלים שיש שלשה יורשים לא ידועים נוספים להון המשפחתי. כאשר הם מנסים לשלם להם בכדי שיעלמו ליורשים החדשים יש מחשבות אחרות בנושא.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה Snow Blind. הדרמה מתמקדת בשריף בילי בודן, אשר נמצא בתוכנית לגנת עדים בעיירה שכוחת אל באלסקה, לאחר שסיפור עליו יוצא לאוויר העולם מתקשה לשמור את הפרטים על חייו הקודמים כפושע ממשפחתו וחבריו.

רשת FOX מפתחת קומדיה בשם Spacebound. חייזרית מוצאת את עצמה במקום הכי גרוע שיש: כדור הארץ. קבוצה של אנשים מצרפים אותה לחיקם והיא מגלה שהיא הייצור הכי תפקודי בעולם.



רשת ABC מפתחת דרמה משטרתית חדשה מבית היוצר של ליז פרידלנדר. הדרמה תציג את צמד הנשים הראשונות ביחידת עילית של משטרת לוס אנג'לס, אשר פותרות פרשיות בעלי חשיבות גבוהה, ואשר רבים מהקולוגות שלהן לא רוצים אותם באזור.

רשת ABC מפתחת קומדיה בשם False Profits. הקומדיה תעקוב אחר עקרות בית מהפרברים באריזונה, אשר מנסות להתחיל להצליח בעולם השיווק.

רשת CBS העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה Harmony. האירועים ייתרחשו בעיירה הרמוני בניו יורק, מקום בו התושבים מתנהגים בצורה ייחודית: הם שרים את הרגשות שלהם ורוקדים את התחושות. כאשר רצח ברוטאלי מזעזע את העיירה, בלש אשר מדחיק את רגשותיו חייב לחזור לעיירה אותה השאיר מאחור בכדי לפתור את הפרשייה ועל הדרך להתמודד עם שדים מעברו, אשר רדפו אותו מאז עזב את העיירה.



רשת CBS מפתחת דרמה בשם True Conviction. הדרמה תעקוב אחר שלשה גברים בדאלאס, אשר חוקרים מקרים בכדי לאזן את מאזני הצדק.

רשת CBS מפתחת ריבוט לדרמה "אזור הדימדומים" בכדי לשדרה בפלטפורמה הדיגיטלית שלה: CBS: All Access.

רשת CBS קנתה את הזכויות לקומדיה Assited Living. הקומדיה תעקוב אחר תלמיד בקולג', אשר מורחק מהקמפוס, נכנס לגור בבית אבות, שם הוא והשותף המבוגר שלו הופכים לחברים טובים.



Hulu מפתחת דרמה על פי הסרט "ארבע חתונות ולוויה אחת". בדיוק כמו הסרט, הסדרה תעקוב אחר קבוצה של אנשים, אשר חמישה אירועים מרכזיים משנים את חייהם. כל אירוע יתפרש על עונה אחת. מדברים על כך שכל עונה גם יוצגו דמויות אחרות.

Hulu מפתחת קומדיה בשם Unspeakable. הקומדיה תעקוב אחר אישה בת 45 (מרי מקרמיק), אשר מתמודדת עם החיים ביושר מוחלט, הומור קיצוני וגישה שקשה לא לאהוב.



רשת FreeForm החליטה לא להמשיך עם פיתוח דרמת הקומיקס New Warriors ועתה ההפקה מחפשת אחר "בית חדש" לסדרה.

רשת FreeForm מפתחת דרמה חדשה בשם In Case Of Emergency. מדובר בדרמה-קומית אפלה, אשר מתמקדת בחייו של הרפר גאלגר, אשר עובדת בחובשת באזורים הקשים של דרום לוס אנג'לס, בשעה שהיא מגלה שיש לה כוחות.

רשת FreeForm מפתחת קומדיה חדשה בשם Girl Code. מדובר בקומדיה שתתרחש במקום העבודה ותתמקד ביושב ראש אנטי חברתי ולוחמת למען זכויות הפמיניסטיות, אשר צריכים לשים את כל הבעיות שלהם בצד בכדי לפתח אינקובטור מיוחד.


בימים אלו עובדים על הפקת סדרה על פי ספרי Lord Of The Ring של הסופר טולקין. הפרויקט מופץ לכלל הרשתות בכדי לראות מי מעוניינת להפיק אותו. כרגע הרשתות "אמזון", "נטפליקס" ו HBO הן בגדר אפשרות. 

אין תגובות: