יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

פרסום: 25 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (21 בנובמבר 2017)


רשת NBC קנתה את הזכויות לדרמה חדשה מבית היוצר של אמריקה קררה. הדרמה מתמקדת באמירטה קור, סטודנטית למשפטים, אשר עובדת בחברה משפטית בכדי לתת קול לאלו שזקוקים לכך.

רשת NBC מפתחת דרמה חדשה בשם Reunited. הדרמה תתבסס על חייה של פמלה סלאטון, עיתונאית חוקרת, אשר השתמשה בשנינות שלה, ביכולות הבילוש שלה ובמנטרה של "אין לקיחת שבויים בדרך", בכדי למצוא אהובים שנעלמו ולאחד אותם עם בני משפחתם.

רשת NBC מפתחת דרמה בשם Crushers Club מבית היוצר של ווין דיזל אודות מכון אגרוף שנאבק לשרוד. המכון הוא מעין בית שני לילדים מסוימים בשכונות הקשות של שיקאגו. המכון מוצא בת ברית בסופיה, אם חד הורית מהפרברים, אשר מצאה משמעות חדשה בחייה.

רשת NBC מפתחת דרמה חדשה בשם Love After Love. רומן נחשף בעקבות תאונדת דרכים, אשר בסיומה הגבר נמצא בתרדמת והאישה נעדרת רק בכדי להימצא כשהיא מתה בשל כדור בראשה.בשעה שבני הזוג שלהם מנסים להשלים עם המצב, המשטרה מנסה לפתור את הפרשיה. מבוסס על סדרה ארגנטינאית.

רשת NBC מפתחת דרמה מבית היוצר של אלברט קים ודאן ניל. הדרמה תעסוק בתאגיד אשר משפחה קוריאנית שלטת בו ועולמם משתנה כאשר היושב ראש מת זמן קצר לפני הפעלת הסניף האמריקאי והגילוי שיש לו יורש שלא שמעו עליו.

רשת NBC מפתחת דרמה רפואית חדשה. הדרמה תעסוק ביחידת מחקר רפואית, אשר מובלת על ידי הפתלוג הדינמי ד"ר קים ורהובן, אשר חוקרים שורה של תעלומות רפואיות בכל המדינה.

רשת NBC מפתחת קומדיה בשם Danni Lowinski. הקומדיה תעקב אחר אישה אשר נדחית על ידי כל חברת עורכי דין במילווקי, היא מחליטה לשנות את העולם מהמשרד שלה בקניון, דולר אחד-דקה של מקרה בכל בכל פעם.

רשת NBC מפתחת קומדיה בשם Relief, אשר תעקוב אחר רופאה מצליחה בלוס אנג'לס, אשר מביאה אספקה לאחיה באי מבודד, כאשר הוא בשוק לאחר רעידת אדמה. היא מחליטה להישאר במקום ומחליטה להיות חלק מקבוצת מתנדבים מכל העולם , אשר מצילים חיים ומבריאים את עצמם תוך כדי.

רשת NBC מפתחת קומדיה חדשה קבוצה של מאמנים אישיים, אשר פותחים סניפים של מסעדות ברחבי המדינה בשעה שהם מנסים למלא את החורים שנוצרים אצלהם בנשמה.

רשת NBC מפתחת דרמה בשם Relaive Justice. הדרמה מתמקדת בהאנה הייז, אנליסיטית משפטית צעירה ושאפתנית עבור תוכנית חדשות טלוויזיה, אשר יש לה כל מה שהיא רוצה עד שהיא מפוטרת לאחר שהיא לא נענת לחיזורים של קריין חדשות ועתה היא עובדת בחברה של אמה. עתה האנה ואמה, אוולין, מגלות מחדש את קשרי האם-בת בעבודה ובחייהן הפרטיים.

רשת NBC מפתחת קומדיה בשם 40\20. הקומדיה עוסקת באישה בת עשרים פלוס וגבר בן 40 פלוס, אשר נכנסים למערכת יחסים , אשר מצליחה במידה מסוימת, ואשר מביאה אל המערכה את המשפחות והחברים שלהם.



רשת FOX מפתחת דרמה בשם Mrs. Otis Regrets. הדרמה מתמקדת בסוכנת F.B.I, קלמטין אוטיס, אישה, אם ופטריוטית, אשר בעת חקירת איום של מקרה טרור במדינה, בעיה אישית של ניאוף עם איש ממשל, מאיים להרוס את חייה והקריירה שלה בסוכנות. בשעה שהמאהב שלה לשעבר חוטף נזיפה בלבד, קלמנטיין מבוישת מבחינה ציבורית, בסופו של דבר מאבדת את עבודתה, את המונטין שלה וגם את משפחתה במידה מסוימת וגם את הגישה לאדם היחיד שיכול לסייע לה לנטרל את האיום.

רשת FOX מפתחת דרמה חדשה בשם Triage. בשנת 2008 אנו מתוודעים לרוז וסיליה כמתמחות לכירוגיה בסטנפורד ואנו נמשיך ללוות אותם לשנים 2018 ו 2028, בשעה שהן מנסות טכניקות חדשניות, והן גם עוברות קשיים בחייהן האישיים. אך למרות הקשיים החברות שלהן מחזיקה מעמד.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה 8 Count הדרמה תסוב סביב כריאוגרפית צעירה, אשר בכדי שלקם את הנזק למוניטין של עולם המוזיקה\הריקוד, חייבת להשקיע זמר צעיר שזו לא התקווה האחרונה להצליח.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה Off-Site. הדרמה תעסוק בסוכן C.I.A לשעבר, אשר מגויס למרוקו על ידי חוקר של האו"ם בכדי לסייע לפענח את המיסתורין מאחורי השמועה על כת מיסתורית המאיימת להיות איום ממשי.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה Model Minorities. הקומדיה תעסוק באמריקאי-הודי משכיל, אשר עובר לגור עם דודניו הלא משכילים אך העשירים.



רשת ABC העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה The French Detective. מדובר בדרמה משפטית המתמקדת בלוק מונקריף, בלש פרסי אשר עובר לגור בניו יורק ומצטרף למשטרת ניו יורק בכדי לשים את עברו מאחוריו ולהתחיל מחדש.

רשת ABC מפתחת דרמה חדשה בשם Flight 410. לאחר שטיסה מסחרית נעלמת באוקיינוס האטלנטי, עיתונאי ששמו הוכפש ואשר אשתו הייתה על המטוס די חדור מוטיבציה בכדי לפתור את המיסתורין בשעה שהוא מוביל חבורה של אנשי משפחה של האנשים שנעלמו לחקר האמת.

רשת ABC מפתחת קומדיה עם התחייבות לתסריט בשם How May We Hate You. הקומדיה תיסוב סביב שני אנשי שירות באתר נופש, אך גם בשאר העובדים, אשר עובדים במשמרת של שמונה עד שש עשרה שעות.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה אשר תתרחש בקנטקי ותתמקד באישה אידיאליסטית צעירה, אשר מספרת את קורותיה מגיל ההתבגרות ואשר אביה בעל שיעור הקומה מנחה אותה. הסיפור מסופר כפלשבק מאחר והיא מעידה בשימוע לפני ועדת הכלא לשחרור מוקדם של אביה.



האחיות ג'ניפ ואשלי טיסדייל מפתחות ואמורות להופיע בקומדיה חדשה שרשת CBS מפתחת. הקומדיה תעקוב אחר אישה מודרנית, אשר רוצה להתחיל להכיר את התרבות המזרח תיכונית ואת המשפחה של אביה המת.

רשת CBS מפתחת דרמה חדשה בשם The Source. הדרמה תעסוק בעיתונאי חוקר, אשר חובר לבלשית ממשטרת לוס אנג'לס וביחד הם חוקרי מקרים בכדי לחשוף פשעים ומקרי עוולה.

רשת CBS מפתחת קומדיה בשם Stripes המבוסס על הסרט משנת 1981 בעל אותו שם. הקומדיה תעסוק בקבוצה של מרדן ואאוטסיידר, אשר סוף סוף מוצא מטרה לחייו כאשר הוא מצטרף לצבא וצריך לאחד קבוצה של חיילים אקצנטריים.

רשת CBS מפתחת קומדיה חדשה אודות גבר נשוי עם ילדים, אשר אומץ כילד ועתה מתאחד עם אביו הביולוגי, רק בכדי לגלות שהם לא מסכימים על שום דבר. הוא מנסה להיות הגשר בין האב הביולוגי השמרן לבין הוריו המאמצים הליברלים.



רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Prohibited. בדרמה, גנבת לשעבר בשם אמיליה ג'ונס מנסה לפתוח דף חדש בעיירה בורבון. חייה הופכים למעניינים יותר כאשר שתי אחיותיה מגיעות ומבקשות את עזרתה בכדי לתכנן את השוד הגדול ביותר בחייהן: שוד חדר הכסף של מרוץ הקנטקי (סוסים). אמיליה נקרעת בין הריגוש שבעברה והרצון שלה להיות חלק ממקומה החדש.

אין תגובות: