יום רביעי, 8 באוקטובר 2014

תמונת מצב: מה קורה עם הסדרה Continuum ?


עברו למעלה משלשה חודשים מאז סיום העונה השלישית של הסדרה Continuum ("רצף הזמן") ורשת Syfy עדיין לא הודיעה באם היא עומדת להעניק לה עונה נוספת. רבים מהמעריצים בוודאי שואלים את עצמם, אז מה מצבה ?

התשובה לכך מורכבת. במהלך ראיון עימו בחודש מאי האחרון טען סימון בארי, יוצר הסדרה, כי מבחינה קריאטיבית הוא בנה את הסיפור לסדרה עד העונה השביעית או אפילו העשירית. מאוחר יותר הוא טען, שצפויה הודעה לגבי עתיד הסדרה עד חודש יולי 2014. זה לא קרה. ב 16 ביולי בארי התעקש שהודעת חידוש או ביטול תגיע עד סוף חודש אוגוסט. גם זה לא קרה. דניס מקגארת', התסריטאי של הסדרה, המשיך וגרס ב 23 באוגוסט שחדשות לגבי עתיד הסדרה צפויות להגיע בקרוב, אך גם חודש וחצי לאחר מכן לא התקבלה ידיעה בנושא.

אז, מה מצבה של הסדרה ?

לאחר שברשת Syfy חידשו את הסדרות Defaince ו Dominion ועושה רושם, שלפי נתוני הרייטינג שלה גם
Z Nation בדרך לקבל אישור לעונה נוספת. כמו כן, בקרוב עולה ברשת הגרסה הטלוויזיונית ל"12 הקופים", כך שברשת לא ישתתפו בהפקת הסדרה לעונה נוספת.

האם בכל זאת יש לסדרה סיכוי לקבל עונה נוספת ?

כן, רק במידה וברשת Showcase, אשר הפיקה את הסדרה בתחילה לפני שרשת Syfy קפצה על המציאה והשתתפה בעלויות, יפיקו לסדרה עונה נוספת. במידה וברשת לא יאשרו עונה נוספת הרי שב Syfy יוותרו על התענוג בהפקה, גם אם בצורה חלקית.

אז, היכן עומדת הסדרה ברשת Showcase ?

ככל שהשבועות עוברים ולא נשמעות ידיעות בנושא, מצבה של הסדרה הופך יותר ויותר גרוע. נכון לעכשיו, מצבה של הסדרה לא טוב והסיכויים שלה לקבל עונה נוספת נמוכים מאד. הדבר היחיד שעובד לטובתה היא העובדה שסדרה אחרת של הרשת, Lost Girl, תגיע לסוף דרכה בתום העונה הבאה שלה ובדרך כלל ברשתות קטנות לא ממהרים לוותר על שתי סדרות שלהן כל כך מהר. תמיד קיימת אפשרות שברשת ישנו את דעתם, אולם מעריצי הסדרה חייבים להתרגל לעובדה שיכול להיות שהסדרה הגיעה לסוף דרכה.

לסיום, במידה וברשת Showcase יבחרו לא לאשר עונה נוספת לסדרה, האם קיימת אפשרות שהסדרה תעבור לרשת אחרת ?

התשובה שלילית. אין כרגע ערוץ, מלבד Syfy, שבכלל התעניין בסדרה.

תגובה 1:

inon אמר/ה...

תודה שכתבת ועדכנת
באמת תהיתי מה קורה עם הסדרה
מקווה שתחזור כי היא ממש נחמדה