יום חמישי, 23 באוקטובר 2014

11 חדשות קולנוע



1. האם בכל זאת ימצא השחקן הראשי לסרט Doctor Strange ? לאחר שעושה רושם שהשם של בנדיקט קמברבאץ' (אם כי טוענים שהוא עדיין ברשימה) ירד מהפרק בשל לוח זמנים צפוף מדי, עתה עולים השמות של קיאנו ריבס וקולין פארל. שמות נוספים שעדיין נזרקים לאוויר הם של יואן מקרגור, מת'יו מקונהי, ג'ייק ג'ילינהול, אוסקר אייזק, ג'רארד לטו ואיית'ן הוק. לגבי פארל, הוא אמור להוביל את העונה השנייה של הסדרה "בלש אמיתי", אבל יכול להיות שתחילת ההפקה תדחה לסוף 2015 ואז הוא יתפנה. ראיין גוסלינג הוא שם נוסף שנזרק לרשימה, אולם הוא גם נחשב כמועמד לסרט Suicide Squad. דרך אגב, האמרגן של גוסלינג הוא גם של פארל.

2. יש תוכניות לסרט X-Men: Apocalypse. לאחר שגילם את דמותו של ביין בסרט השלישי בטרילוגיה של באטמן בבימוי של נולאן, טום הארדי מבוקש לסרט בסדרת סרטי X-Men. הארדי גם נחשב כמועמד לסרט Doctor Strange (אם כי לא לתפקיד הראשי) וגם ל Suicide Squad. אין מידע רב לגבי הסרט החדש בסרטי X-Men, אלא שהוא יתרחש בשנות השמונים ושהוא יסגור את טרילוגיית הסרטים ושהוא יעמיק את מערכת היחסים שבין "חיה" ו"מיסטיק". מאחר והסרט של X-Men והסרט Suicide Squad ייצאו באותה שנה, השחקן יצטרך לבחור באחד מהם, או לעשות את הבלתי יאומן ולעבוד על שניהם במקביל (קשה להאמין).

3. האם לוהקה הדמות של "רובין" ? ראשית, לפני מספר ימים נודע שהדמות של רובין בסרט "באטמן נגד סופרמן" (בכיכובם של הנרי קאביל ובן אפלק) עומדת להיות אישה. עתה נודע כי ככל הנראה השחקנית ג'נה מאלון לוהקה לסרט והדיווחים גורסים שמדובר בדמות של "רובין", כאשר אחרים גורסים שהיא לוקה לדמות אחרת. כבר לפני מספר שבועות ראו את השחקנית על הסט צילומים, אך ב"וורנר ברוס" עדיין לא אישרו איזה תפקיד ג'נה אמורה לגלם.

4. האם יופק סרט שלישי בסדרת סרטי 21Jump Street ? בשבועות האחרונים נטען כי אכן החלו בהכנות לסרט שלישי בסדרת הסרטים, אולם לפני שבוע טען צ'אנינג טאטום כי יכול להיות שסרט זה לא ייצא לפועל. השחקן טען, כי אין לאחר שהדמויות היו בבית ספר וקולג', לא ברור מה הצעד הבא שלהם אמור להיות. לטענתו, בסרט השני הם עשו זאת גדול ומפואר יותר מהסרט הראשון ולא נראה לו שזה אפשרי בסרט השלישי. למרות זאת, עושה רושם שסרט נוסף הוא רק שאלה של זמן.

5. פרטים על הסרט Justice League. בסרט "באטמן נגד סופרמן" תוצג הדמות הרשעה של הסרט הראשון בסרטי Justice League, כאשר נראה בדקות האחרונות שלו את Brainiac, אך גם נקבל הצגה לדמויות של סייבורג (ריי פישר), אקוומן (ג'ייסון מומה), פלאש (עזרא מילר), אשר יצטרפו לסופרמן (הנרי קאביל), באטמן (בן אפלק) וונדרוומן (גל גדות). דיווח חדש מהאתר Badass Digest טוען כי לאחר שחברי ה Justice League יביסו את Brainiac בתום הסרט הראשון הצופים יראו לראשונה את ה"גרין לנטרן" החדש, אשר יזהיר את החבורה מפני הדמות הרשעה שמגיעה, Darkseid, עמו החבורה תתעמת בסרט השני. הרשעים הללו יגיעו לכדור הארץ בשל האות הקריפטוני ששלח סופרמן (הנרי קאביל) בסרט "סופרמן: איש הפלדה". כמו כן, הגופה של זוד תשחק תפקיד משמעותי בסרט "באטמן נגד סופרמן" וכן בסרטים הבאים.

6. מיהם המועמדים לתפקידים הראשיים בסרט Suicide Squad ? כבר ציינתי שני שמות שמועמדים לתפקיד בסרט: ראיין גוסלינג הוא אחד המועמדים והשני הוא טום הארדי. שמות גדולים נוספים שדווח שכבר הוצע להם התפקיד הם: וויל סמית ומארגו רובי. בסרט זה יתמקדו בשבעה אנטי גיבורים: Blockbuster (מארק דסמונד), Multiplex (דנטון בלאק), Jaculi, Mindboggler (ליאה וסרמן),  Captain Boomerang (ג'ורג' הארקנס), Vixen (מארי מקייב), Deadshot (פלויד לוטון). שלשת האחרונים אמורים להיות המנהיגים של החבורה. הבעיה לגבי הדמות של Vixen היא שהיא אפרו אמריקאית ולכן ליהוקה של מארגו יראה למעריצים ולאפרו אמריקאיים כעלבון לדמות.

7. האם לגל גדות יוצע תפקיד גדול נוסף ? לאחר שהשחקנית תופיע בתור וונדרוומן במספר סרטי DC Comics ובכך תעשיר את קופתה במיליונים רבים, עתה נודע כי בהפקת הסרט "בן חור" מעוניינים בשחקנית לתפקיד הנשי הראשי, אסתר, שפחה בה בן חור (ג'ק יוסטון) מתאהב. הסרט יוצא לאקרנים ב 26 בפברואר 2016. מעניין יהיה לראות אם החוזה ייסגר. מישהו מוכן להגיד לי איך השחקנית הבינונית מינוס הזאת מלוהקת כל כך הרבה לסרטים בהוליווד ?

8. הריבוט ל Ghostbusters עומד להיות שונה מאד. בניגוד לסרטי העבר משנות השמונים הגרסה החדשה של המותג תורכב כולו מנשים וכמו כן, הסרט החדש לא אמור להיות מקושר לסרטי העבר ולכן לא ברור אם כוכבי הסרטים הישנים יופיעו בו, במיוחד הדברים אמורים לגבי ביל מארי. את התסריט לסרט, דרך אגב, כתב דן אקרויד, אחד מחברי הקאסט המקוריים.

9. שם גדול יגיע לסרט Now You See Me 2 ? ליזי קפלן נמצאת במשא ומתן בכדי לגלם את התפקיד הנשי הראשי בסרט הנ"ל, במידה ותסכם על הופעתה היא תצטרך לסדר זאת כך שצילומי הסרט לא יפריעו לצילומי הסדרה שלה, Masters of Sex. מרבית הקאסט של הסרט הראשון יגיע לסרט השני: וודי הארלסון, ג'סי אייזנברג, איסלה פישר, דייב פרנקו, מארק רפאלו, מורגן פרימן ומייקל קיין. שחקן נוסף שיצטרף לסרט הינו דניאל רדקליף, אשר יגלם את בנו של מייקל קיין.

10. פרטים על סרטי "קפטן אמריקה 3" ו"הנוקמים 3". בסרט "הנוקמים 2" קפטן אמריקה יאסוף קבוצה חדשה של נוקמים: Falcon (אנטוני מקי), War Machine (דון צ'יילד), Quicksilver (ארון טיילור ג'ונסון), Scarlet Witch (אליזבת' אולסון), Black Widow (סקארלט ג'והנסון). וכולם יוצגו בסרט "קפטן אמריקה 3", אשר אמור להיקרא Fallen Son.

11. עליית הסרט השלישי בסדרת סרטי Da Vinci Code תתאחר. בתחילה נקבע כי הסרט, אשר ייקרא Inferno, על פי ספרו של דן בראון, ואשר יחזיר את טום האנקס לתפקיד הראשי, יעלה ב 18 בדצמבר 2015, אולם עתה נודע כי הוא יעלה רק ב 14 באוקטובר 2016. המעריצים יאלצו להמתין. בסרט זה רוברט לנגדון (האנקס) מתעורר בבית חולים איטלקי עם מחלת השכחה, והוא עובד עם רופאה בשם סיינה ברוקס בכדי להשיב את זכרונו בשעה שהוא מנסה לעצור איום עולמי הקשור ליצירה Inferno של דנטה אליגיירי.

אין תגובות: