יום ראשון, 9 ביוני 2013

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Covert Affairs, Continuum, XIII, Body Of Proof, Game Of Thrones ועוד...

נתחיל עם שתי שאלות מאלעד:

1. גם שאלתי אותך אם תהיה עונה שלישית לסדרה 13 (XIII)ולא קיבלתי תשובה.

2. מתי יוצאת העונה השישית של ילדי האנרכיה?



תגובה:

1. נכון לעכשיו, אין ידיעות לגבי עונה שלישית של הסדרה, כלומר, אין ידיעות שהסדרה חודשה לעונה נוספת.

2. הסדרה אמורה לחזור בפרקים חדשים החל מה 11 בספטמבר 2013.

נמשיך עם בקשת חוות דעתי לגבי שתי סדרות:

מה דעתך על העונה השלישית של בגוף ההוכחה ופרשיות סמויות?



תגובה:

לגבי העונה השלישית של "פרשיות סמויות", בשבועות הקרובים אפרסם עליה "שלב סיכום עונה" ושם אחווה את דעתי, לגבי העונה השלישית של "בגוף ההוכחה", היה נחמד, אבל הסדרה די מיצתה את עצמה אחרי שתי עונות, גם הריבוט בעונה השלישית לא סייע לה יותר מדי להתרומם, לפי דעתי, היא עברה כל כך הרבה שינויים במהלך שלש העונות שלה, כך שהיא לא הצליחה להתרומם יותר מדי.

ועכשיו, התייחסות לפינת "האנקדוטות על מרלין מונרו":

חומר לחלק ב של הפינה:
יש תאוריית קונספירציה הגורסת כי מונרו ניהלה רומן עם ג'ון פ. קנדי, והוא סיפר לה סודות מדינה וכן סודות אישיים מביכים. השירות החשאי והCIA היו מאוד מודאגים מהשלכות שיחולו אם תחליט לספר את הסודות בעיתונות או להפוך למרגלת של הרוסים, ולכן דאגו לחסל אותה. לפי אותה תיאוריה המוות שלה בויים כהתאבדות אבל למעשה היא הורעלה.
האם זה נכון? קשה להאמין, אבל צריך לזכור שמדובר על תקופת המלחמה הקרה ופוסט המקארתיזם, ולכן רמת הפרנויות של האמריקנים היתה גבוהה מאוד.



תגובה:

כפי שציינתי ב"פינת המענה לקוראים" של השבוע שעבר, אני עומד לפרסם מספר פינות של "האנקדוטות" על מרלין מונרו ואעשה זאת בסדר כרונולוגי. תאמינו או לא, אבל יש עליה מספר רב של עובדות, אגיע גם לתקופה בה היא מתה ולתאוריות לגביה ולגבי משפחת קנדי ואחווה שם גם את דעתי, כך שיש למה לחכות, אבל זה יקרה בפינה האחרונה עליה.

השאלה הבאה מגיעה מדוד:

מה אתה חושב על הסדרה רצף הזמן, והאם אתה חושב שעונתה השנייה התחילה פחות טוב ? אני חושב שבעונתה השנייה הסדרה הופכת יותר לסדרת משטרה במקום להדגיש את תחום העתיד והמדע הבדיוני שבו עסקה בעונה הראשונה.



תגובה:

באופן כללי, אני אוהב את הסדרה הזאת (וגם את השחקנית הראשית). צריך להבין, העונה הראשונה נבנתה כך שלא היה ברור אם תהיה עונה שנייה או עתיד בכלל לסדרה, כמו כן, היא הציגה את הפתיחה לסדרה והייתה מרוכזת ל 10 פרקים. בעונה השנייה, לקחו את הסדרה למצב פחות ריכוזי ולאחר שהיא כבר עברה את שלב ההצגה הראשוני, בשל כך קצב העניינים יותר איטי ומתרכזים יותר בצד המשטרתי. באופן אישי, אשמח יותר לכיוון המדע בידיוני, אבל בכל מקרה, אני עדיין אוהב לצפות בה. לא סדרה גדולה, אך עדיין מהנה לצפייה.

ועכשיו, למקבץ שאלות מרועי:

ל D1D1 שלום
לאחר מספר שבועות שבהן לא הגבתי,ברצוני לשאול אותך מספר שאלות:

1. מה דעתך על הסרט אמריקן ביוטי

2. מתי יוצאת העונה ה7 של סקינס בריטניה ?

3. האם יצא לך לצפות בסרט החדש פלאות? אם כן מה דעתך?

4. מה דעתך לגבי הפרק במשחקי הכס שמרעיד את אמריקה ?

בתודה
רועי
קורא נלהב של הבלוג



תגובה:

1. היה סרט נחמד, לא התלהבתי ממנו כל כך כמו המבקרים, אבל היה סביר מאד לצפייה. אני מתייחס אליו כאחד מהסרטים האיכותיים, אך לא מהסרטים שאצפה בהם שוב ושוב.

2. הסדרה אמורה לשוב בחודש יולי, כך ערוץ 4 הבריטי הודיע, אך אין תאריך מדויק.

3. לא יודע על איזה סרט אתה מדבר. איך הוא נקרא באנגלית ? או מי משחקים בו ?

4. ראשית, איך אתה יודע שצפיתי בו ? טוב בסדר, צפיתי בו. עכשיו, אתה יודע ממה נדהמתי ? שיש אתרים ובלוגים שממש מנתחים את הסדרה מדי פרק, לאן הגענו ? אין לאנשים מה לעשות בחיים ?
לגבי השאלה שלך, נדמה לי שציינתי פעם בשאלה קודמת, שדווקא מהעונה השלישית אני נהנה יותר בהשוואה לעונות קודמות, אבל לגבי (זהירות ספויילרים) מות רוב ואמו, לא נפלתי מהכיסא. למרות שלא קראתי את הספרים (ואני לא חושב שאי פעם אקרא), זה היה די צפוי. אם אנשים חושבים שצופים שלא קראו את הספרים מזדעזעים מהמוות שלהם, הרמזים לגבי המוות שלהם התגלו לכל אורך העונה ואחרי המוות של נד סטארק בעונה הראשונה, אי אפשר להיות נדהמים בסדרה הזאת. זה מזכיר מאד את המצב שהיה בסדרה 24 בעונה הראשונה, כאשר התברר שנינה הייתה החפרפרת והיא גם רצחה את אשתו של ג'ק, בעונות שלאחר מכן, אי אפשר היה להגיע לאותה רמת השתאות. אז כן, היה פרק חזק, אבל לא יותר מכך. דרך אגב, אותי מעניינים יותר הסיפורים של בראן ואריה וגם קצת דאינריז (אם כי דווקא בעונה השלישית הדמות שלה משעממת).  

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה.
העונה הראשונה של רצף בזמן היתה חביבה, אני מקווה שלא יהרסו אותה בעונה השניה.
לגבי משחקי הכס, הסדרה היא צל חיוור של הספרים. באופן כללי מומלץ לא להיקשר יותר מדי לאף אחת מהדמויות כי אנשים מתים שם בלי הפסקה.

אנונימי אמר/ה...

פלאות זה סרט ישראלי

דוד אמר/ה...

אני דווקא התבאסתי מאוד ממותם של שתי הדמויות המרכזיות האלה, ולעומת העונה הקודמת שפרק 9 היה מלא עניין ואקשן (המלחמה בבלאק וואטר) הפרק התשיעי של העונה הנוכחית אכזב כי: ג'ון שלג וחברתו הפראית נפרדו, רוב שהיה אחד השחקנים המענינים בעונה הנוכחית מת וכנ''ל אמו קתלין שהייתה אשה של כבוד,