יום ראשון, 30 ביוני 2013

פינת המענה לקוראים, והשבוע: סקנדל, דם אמיתי, גלי ועוד...

נתחיל עם צמד שאלות:

דבר ראשון אני תומך גדול באתר שלך ופעם ראשונה שאני מגיב כי באמת מסקרן אותי.

1. ידוע לך משהו על העונה החדשה שתהיה ל Scandal?

2. יש איזה ספוילרים או עובדות מעניינות על העונה החדשה של דם אמיתי?



תגובה:

ראשית, אני שמח שאתה נהנה מהבלוג, ספר לחברים. לגבי השאלות ששאלת, אני בדרך כלל לא מפרסם ספוילרים, כי הפסקתי לעשות זאת, אבל הפעם אחרוג ממנהגי.

1. לגבי "סקנדל", אין כרגע מידע משום שבימים אלו נכתבים התסריטים לפרקים הראשונים של העונה השלישית ומלבד העובדה שסקוט פולי (ג'ק בלארד) הפך להיות חלק מהקאסט הראשי, אין כרגע מידע.

2. לסוקי עומד להיות מושא אהבה חדש בשם בן, אחת מהדמויות המרכזיות לא תשרוד את העונה, אריק יפגוש את בתו של המושל, ווילה, העניינים של ג'סיקה עם ג'ייסון לא כל כך גמורים, קרוב של ג'ייסון וסוקי יכול להיות המפתח לפענוח של ווארלו.

השאלה הבאה מתייחסת לסדרה Glee:

קייט הדסון תחזור לגליי?



תגובה:

לצערי, אין לי מידע על כך בשלב הזה.

ועתה, מקבץ שאלות והן מגיעות מרועי:

השבוע יש לי מספר שאלות מעניינות:

1. הערוץ הבריטי e4 נחשב לעניות דעתי לערוץ הטלוויזיה הטוב ביותר בעולם לגילאי הנוער עד 25-30
לוח השידורים של הערוץ כולל סדרות אמריקאיות רבות וטובות וגם מספר הפקות מקור(שלפי דעתי העפילו על הסדרות המיובאות לפחות בתחום הדרמה). השאלה שלי היא מה אתה חושב על הערוץ והאם אתה מכיר סדרות מקור נוספות של הערוץ המומלצות לצפייה חוץ מסקינס, עברייני על, קרועים, ופיפ שואו המוכרות לי.

2. לא מעט פעמים טענת שהעונות הנוספות של סדרה מסוימת גרועות או מביישות את התחלתה ולכן השאלה שלי היא אילו סדרות לעניות דעתך שמרו לאורך כל עונותיהן על רמה טובה ומבלי ירידה באיכות או לפחות ירידה קלה או נסבלת.

3. בהמשך לשאלה הקודמת, כאשר אתה מגלה שסדרה מסוימת שהייתה טובה נהיית רעה, האם לדעתך יש צורך להפסיק את הסדרה מכבוד כדי לא להרוס את הזיכרון הטוב שהיא הייתה או דווקא להמשיך לצפות בסדרה בגלל הכבוד לסדרה עד הסוף.

4. איך אתה מתייחס לסדרות? האם כאל אומנות? האם כאל בידור?

5. שאלה אחרונה, למה הקולנוע הבריטי לא מצליח להתרומם אל מול הסדרות הבריטיות שכובשות את העולם ולמה דווקא בצרפת, הקולנוע מפורסם ומבוקש והסדרות שנעשות שם לא באותה איכות ומה אתה חושב על ישראל קולנוע ישראלי או סדרות ישראליות.

תודה רבה
רועי
קורא נלהב של הבלוג



תגובה:

1. הגרסה הבריטית של Shameless משודרת שם.

2. להלן רשימה חלקית:
Mrs Browns Boys
Rush
Sherlock
The Drew Carey Show
The IT crowd 
Wire in The Blood
Californication
Chuck
Just Shoot Me
Greek
NewsRadio
Life On Mars (בגרסה בריטית)
Friends
Alias
Coupling
The 70's Show
House
Poirot
Press Gang
Seinfeld
Buffy
Babylon 5

3. בדרך כלל, אני נותן לסדרה עונה אחת רעה, אם אני רואה שגם העונה שלאחר מכן ממשיכה את הקו הזה, אני זונח אותה. אין טעם להמשיך לצפות בסדרה שהורסת את תהילתה רק בגלל שאתה מכיר את הדמויות.

4. בעיקרון, אני מתייחס אליהן כבידור. אני לא בעד כל מיני סדרות אומנותיות, אלא אם הן גם בידוריות. בגלל זה לא אהבתי את "הסמויה", אשר נחשבת כביכול לאיכותית. אותי היא שעממה ולא היה לי כוח לצפות בה רק בגלל שהיא "איכותית".

5. לפי דעתי, הצופים התרגלו לסרטים ההוליוודיים בעלי התקציב הגדול ושורות הכוכבים וכיום קשה לשבור את ההרגל הזה. עם הסדרות זה שונה משום שהן נגישות יותר, לא צריך ללכת לקולנוע בשביל לצפות בהן. כאשר הצופים מגיעים לקולנוע הם כבר מעדיפים לבזבז את הכסף על הסרטים הגדולים עם הכוכבים.

אין תגובות: