יום שני, 24 ביוני 2013

בוודאי שמתם לב ש...



מגיעות ידיעות נוספות לגבי אקט פיטורי השחקנית סלמה בלייר מהסדרה Anger Management. רבים מהכתבים דיווחו, כי סלמה בלייר הלכה מאחורי גבו של צ'ארלי שין וטענה בפניי המפיקים, ששין מאחר לחזרות ולשאר אירועים של הסדרה ושבמקרה אחד, לדוגמא, הוא ישב ברכבו במשך שעה מחוץ לאולפנים ורק אז ניאות להיכנס פנימה בשעה שכולם בפנים חיכו לו, ושלאחר מכן שין הציב אולטימטום: או שהיא עוזבת או שהוא עוזב. אולם, מתברר שהסיפור שונה. על פי מידע חדש שהגיע, צ'ארלי שין נמשך מאד לכוכבת שלצידו, לאחר שצפה בה בסרט "משחקי פיתוי", וכאשר הוא קיבל אישור לסדרה החדשה שלו הוא ביקש אותה במפורש. הבעיה החלה כאשר בלייר התלוננה לא בפני המפיקים, אלא בפני אנשים שמחוץ לסדרה (מכרים שלה) והידיעה הגיעה לשין, אשר התשוקה שלו כלפי בלייר הפכה מהר מאד לשנאה. הצעד הראשון של שין היה שינוי קריאטיבי בכך שדמותו של שין כבר לא שוכבת עם דמותה של בלייר. ואז, בלייר המשיכה להתלונן בפני חבריה וגם התלונות הללו הגיעו לאוזניו של שין. בנקודה הזאת השחקן דרש שהיא תפוטר. והיא אכן פוטרה.

יכול מאד להיות שהמצב של הסדרה True Blood מתחיל להשתנות. פרק הבכורה של העונה השישית של הסדרה הניב 4.5 מיליון צופים. מדובר בירידה של כ 13% מנתוני פתיחת העונה שעברה, אשר עמדו על 5.2 מיליון צופים. בדרך כלל, ירידה שכזאת בנתוני הרייטינג מרמזת על שינוי בסטאטוס של הסדרה, אשר ככל הנראה עברה את השיא שלה. עדיין לא הייתי קובע זאת באופן נחרץ, משום שצריך לזכור שבאותו ערב שודר אחד ממשחקי גמר ה N.B.A וכן תחרות מיס ארה"ב. נמתין לנתוני הפרקים הבאים בכדי לקבוע בוודאות.
 
נתוני החצי הראשון של העונה השלישית של הסדרה Awkward אכזבו. קוראי הבלוג בוודאי זוכרים שהתרעתי על כך שזו הייתה טעות להחזיר את הסדרה כל כך מוקדם, בחודש אפריל בניגוד לעונות קודמות כאשר הסדרה עלתה בחודש יולי או סוף חודש יוני (כלומר בחודשי הקיץ), ועתה מתברר שצדקתי. עשרה הפרקים של מחצית העונה הניבו: 1.423 מיליון צופים בממוצע לפרק, וזאת לאחר שמחשיבים את שני הפרקים הראשונים של העונה, אשר הניבו 2.14 מיליון צופים כל אחד. כמו כן, שני הפרקים האחרונים הניבו 990 אלף ו 1.22 מיליון צופים בסך הכל. במידה ונתוני הסדרה ימשכו לאכזב בצורה שכזאת גם בחצי השני של העונה קשה לראות את הסדרה מקבלת עונה רביעית. רק לשם השוואה, העונה השנייה של הסדרה הניבה 1.88 מיליון צופים בממוצע לפרק והפרק האחרון של העונה הניב 2.17 מיליון צופים. הסדרה אמורה לשוב בעונת החורף וככל הנראה תאלץ להיאבק מול רשתות הברודקאסט שיחזרו בעונה חדשה. מצבה לא קל.

הסדרה Luther חוזרת מוקדם מהצפוי. לפני זמן לא רב הודעתי לכם כי הסדרה הבריטית Luther אמורה לחזור ב 4 בספטמבר. הידיעה עדיין נכונה והיא תעלה בתאריך הנ"ל ב BBC America, אולם בבריטניה נזכה לראות אותה כבר ב 2 ביולי וככל הנראה לא ברצף, אלא כפרק מדי שבוע. ואני אומר, ככל שתעלה מוקדם יותר כך יהיה טוב יותר, במיוחד בחודשי הקיץ החמים.

בשבוע שעבר קיבלו מעריצי הסדרה Hemlock Grove חדשות טובות. הסדרה חודשה לעונה שנייה על ידי רשת Netflix, אך בניגוד לעונה הראשונה, העונה השנייה תכיל עשרה פרקים בלבד. ואני אומר, מעריצי הסדרה צריכים לחשוש בשל קיצוץ העונה השנייה, משום שעושה רושם שהסדרה קיבלה עונה נוספת, אך גם קיצצו לה בתקציב ולשם כך גם הגיע הקיצוץ במספר הפרקים. כמו כן, מבחינה קריאטיבית המפיקים צריכים להתחיל את העונה השנייה של הסדרה כמעט מההתחלה. ערפל מכסה את עתיד הסדרה. יהיה מעניין לעקוב אחר הידיעות שיגיעו לגביה.

נקבע תאריך לעונה השביעית והאחרונה של הסדרה Skins. הסדרה הבריטית תחזור לעונה אחרונה ובה יחזרו לפקוד אותנו חלק מהכוכבים של העונות הקודמות החל מה 1 ביולי. ואני שואל, לא הגיע הזמן להניח לסדרה הזאת שבשלש העונות האחרונות ביישה את המותג ? לפי דעתי, התשובה לכך אמורה להיות חיובית.

שחקנית תעדר מסרט ההמשך לספיידרמן. השחקנית שיילין וודלי, אשר הייתה אמור להופיע בסרט ספיידרמן 2 בתור אמ ג'יי ואף צילמה מספר סצינות, לא תופיע בסרט בסופו של דבר לאחר שהוחלט להתמקד בסרט השני במערכת היחסים שבין פיטר פארקר לגוון סטייסי (אמה סטון). הדמות של אמ ג'יי אמורה להופיע רק בסרט השלישי, אך לא ברור אם לוח הזמנים של שיילין ישאיר אותה לצילומי הסרט. נכון לעכשיו, היא אמורה להופיע. ואני שואל, מדוע לא להסתפק בדמות של גוון ? בסדרה Smallville התמקדו במשך זמן רב במערכת היחסים שבין קלארק קנט ללאנה ורק בעונות המאוחרות של הסדרה הוחלט להצמיד את קלארק ללויס ליין. מדוע לא ליצור ארבעה או חמישה סרטים רק עבור הדמויות של פיטר וגוון ? הרי הטרילוגיה הקודמת עסקה במערכת היחסים של פיטר פארקר ואמ' ג'יי, ואם הסיבה היא שמדובר בטרילוגיה ורוצים להציג בה את דמותה, אז התשובה שלי לכך היא: לא יקרה שום דבר אם יוסיפו סרטים נוספים. להפך, האולפנים רק ירוויחו מכך.


השבוע, הגיעו לסיום העונה 2 סדרות ויעלו (או עלו)  9 סדרות בעונות חדשות:

הסדרות שסיימו את העונה:

יום ראשון: Mad Men, Veep.

הסדרות שיעלו (או עלו) בעונות חדשות:

יום ראשון: Drop Dead Diva, Crossing Lines, Devious Maids, Copper.
יום שני: Under The Dome.
יום שלישי: Rizzoli & Isles, Saving Hope, Perception.
יום שישי: My Babysitter's a Vampire.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

הגיע הזמן שדם אמיתי תסגור את הבאסטה. את העונה הזאת בכלל אין לי כוונה לראות.
חבל שהרשתות מעדיפות בינוניות על איכות ובגלל זה משאירות באויר סדרות שהרייטינג שלהן סביר תוך התעלמות מכך שהסדרות כבר מזמן מעבר לשיא.
ולא חסרות לכך דוגמאות מבונז ועד לאיך פגשתי את אמא...