יום ראשון, 17 בפברואר 2013

פינת המענה לקוראים, והשבוע: The Wire, NCIS, Lost Girl ועוד...

גם השבוע יש לי שאלה עבורכם:

האם בעקבות העובדה שהפסקתי את האפשרות להגיב בצורה אנונימית בבלוג הפסקתם להגיב ? כי ראיתי ירידה דרסטית בתגובות. חבל.

נעבור לשאלות והתשובות:


נתחיל עם שאלה ראשונה מקובי:

אני עדיין לא מבין איך לא אהבת את הסמויה.היא קצת כבדה נכון,אבל אני מאמין שבחור כמוך ראה דברים כאלה בחיים שלו והיה מעריך את הגאונות היחודית של הסדרה.אגב גם הפמליה בתור קומדיה עושה את העבודה,קשה לקרוא לה סדרה מעולה,אבל היא מעבירה בכיף את ה-20 דקות.



תגובה:

עבורי, הסדרה הייתה משעממת. נכון, אין לי בעיה להעריך סדרה כבדה, אך איכותית, ולראיה, "הסופראנוס" נכנסה לרשימה, אבל לגבי "הסמויה", התברר לי אחרי פרק אחד שקשה לי אפילו לצפות בה ולכן זנחתי אותה לאחר מספר פרקים נוספים.

נמשיך עם שאלה משוקי:

אפשר לדעת האם לדעתך ל - NCIS לא מגיע להיות בטופ 100 הטובות?
אצלי אישית היא בטופ 5 ואפילו כנראה הראשונה.



תגובה:

מדובר בסדרה טובה וגם נחמדה להעביר איתה 40 דקות מדי שבוע (בדרך כלל אני עושה לי מרתון בקיץ של כל העונה שלה), אבל עבורי לא מדובר באחת ממאה הסדרות הטובות ביותר. כנראה במאיה השנייה.

השאלה הבאה היא של גיל:

סתם לא קשור-
יצא לי לקרוא את הדעה שלך על LOST GIRL (הסיקור על העונה הראשונה).
חשבתי להתחיל לראות כי אני אוהב את הז'אנר...
זה מאוד רחוק ולא מתקרב להיות באפי.
עד כה לא התרשמתי לטובה מהסדרה (אני בפרק 5).
איך אפשר להתחבר לגיבורה כזאת שלא מעוררת אמפתיה ועושה אורגיות עם גבר ועוד אישה על הפרק הרביעי....
דמות הגיבור אמורה לעורר הזדהות מעבר מלהיות "שווה" ואני ממש לא מצליח להתחבר אליה.



תגובה:

לקראת סוף העונה העניינים צוברים תאוצה, בעיקר (זהירות ספויילר) כאשר אמה של הגיבורה נכנסת לתמונה, אבל אם לא אהבתם את הסדרה עד כה, קשה לי להאמין שההתרשמות שלכם תשתנה ב 180 מעלות עד תום העונה. אני דווקא נהנתי מהעונה הראשונה של הסדרה ומהשנייה פחות. אבל היי, כל אחד וטעמו האישי.

שאלה נוספת מקובי:

אני מתפלא שיש לך זמן לסרטים עם כל הסדרות שאתה רואה.
מה גם שקצת מאכזב שכתבת על סרטים שיש להם ביקורות די רעות בכללי.
היה יותר נחמד אם היית רושם על סרטים בעלי קצת יותר עניין.



תגובה:

בדרך כלל אני צופה בסדרות ורק כאשר יש לי זמן נוסף אני צופה גם בסרטים. אני בוחר לצפות בסרטים שהעלילה מעניינת אותי ואני לא מתייחס לביקורות לפני שאני מתחיל לצפות בהם בכדי לגבש דעה בעצמי. בהמשך יהיו סרטים שדווקא אהבתי ומאחד מהם ממש התלהבתי.

ושאלה מסוויפטי:

רגע... אז לא הבנתי... אם "הבנים של גברת בראון" מקום 100 זה אומר שהסדרה הזו זכתה אצלך למקום ראשון ??!!??
כי אם כן - מעולה ! כיוון שהיא מקום ראשון אצלי ! ...
אתרגם אותה בקרוב לקהל הרחב ואתה תהיה יותר ממוזמן לצפות בה שוב ;) תודה על כל ההשקעה...!



תגובה:

לא, "הבנים של גברת בראון" נמצאת במקום האחרון מתוך ה 100. לגבי התרגום, מצפה לך עבודה קשה מאד, אבל כנראה מהנה, זו באמת קומדיה שונה מאד ובעיקר מצחיקה בנוף של היום. פשוט פנינה.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

לא ענית לי .. רציתי לשאול אותך מאיפה הגיע השם D1D1 .. ?