יום ראשון, 24 בפברואר 2013

המלאכיות של שנות השמונים: מקום 11.

כאשר אני יושב היום על כסא במקום העבודה שלי אני מנסה לחשוב על הזמרות, כוכבות הסרטים וסדרות הטלוויזיה של שנות השמונים, אני תוהה, לאן הן נעלמו ? כמה פוטנציאל יכול היה להיות להן ולמה הן לא הצליחו. רבות מהנשים הללו ראויות להיזכר ולא להישכח במעמקי הנשייה. בשבועות הקרובים אעלה על הכתב את העלית של הנשים הללו במצעד בכדי שגם הדור הצעיר יותר יתוודע אליהן. אני בטוח שאשכח רבות אחרות, אך אולי בעתיד אכתוב מצעד שני ואכניס אותן לרשימה השנייה. נכון לעכשיו, אלו הנשים שעולות במוחי כשאני חושב על שנות השמונים.

כמו כן, אציין את הלהיטים הגדולים ביותר של המלאכיות, או את הסרטים בהן הן שיחקו. אשמח אם תוכלו להביע את דעתכם על השירים\סרטים\סדרות של המלאכיות.



 
 
מקום 11: 
 



 
 


הלן סלייטר – גילמה את "סופרגירל" בגרסה של שנות השמונים בסרט אחד אבל ניתן היה לראות עד כמה היא יפה כבר אז. בלונדינית זוהרת שלצערה היה לה מבטא קצת בעייתי. יכול להיות שזו הסיבה שמלבד סרט קולנוע נוסף עם מייקל ג'יי פוקס שנחל הצלחה, מיטב שנותיה עברו בתפקידים קטנים ולא כל כך חשובים. בזבוז גדול מאד.



הפרוייקטים הבולטים של הלן סלייטר:

1984: Supergirl.
1985: .The Legend of Billie Jean.
1987: The Secret of My Succe$s  (קומדיה פנטסטית עם מייקל ג'יי פוקס).
1989: Happy Together.
1990: The Great Air Race (סרט טלוויזיה).
1990: Capital News (סרט טלוויזיה+ סדרת טלוויזיה).
1991: City Slickers (קומדיה עם בילי קריסטל).
1993: Betrayal of the Dove.
1993: 12:01 (סרט טלוויזיה).
1995: No Way Back.
2011-2010: Gigantic (סדרה).
2011: Beautiful Wave. 
2013-2011: The Lying Game (סדרה).
 
 

תגובה 1:

שקד אמר/ה...

איך לא הזכרת את תפקידה כאמא של לארה בסמולוויל? אני מכיר אותה משם.. תפקיד קטן אומנם, אבל...