יום ראשון, 3 בפברואר 2013

פינת המענה לקוראים, והשבוע: The Carrie Diaries, Chuck, Merlin, Grimm, The Vampire Diaries ועוד...

נתחיל עם 2 שאלות על הסדרה צ'אק:

שאלה ראשונה:

עדיין לא ראיתי את העונה האחרונה כי חשבתי שהיא תהרוס לי מדברים שסיפרו לי
לא קראתי את הכתבה -כדי לא לקרוא ספוילרים
אבל לדעתך העונה הזאת מוסיפה לסדרה או להפך?

שאלה שנייה הגיעה ממני:

ראיתי את 4 העונות ואהבתי.
האם לראות עונה 5 או שהיא לא טובה כמו השאר?



תגובה:

חוץ מהסוף המעצבן. כן, העונה האחרונה הוסיפה לסדרה, היא ממשיכה את המסע של צ'אק והגיבוש של הדמות שלו. לגבי האיכות שלה, אין ספק שזו לא העונה הטובה ביותר שלה ושהירידה באיכות שלה מורגשת החל מתחילת העונה השלישית, אך גם בעונה פחות טובה שלה, מדובר בסדרה שכמעט ברמה אחת מעל לסדרות אחרות.

נמשיך עם שאלה לגבי סדרה חדשה:

היי D1D1 אחרי שהשמיעו את WE GOT THE BEAT בפרק השלישי של יומניה של קרי, האם תוכל לחרוג ולציין מה מצב הסדרה הנורא חמודה?! (שבין מפיקיה ג'וש שוורץ מהפוסט של סכום הסדרה צ'אק ;)] תודה!



תגובה:

לא ארחיב בנושא, רק אומר זאת כך: מלבד מצבה האנוש של 90210, מדובר בסדרה בעלת הסיכויים הנמוכים ביותר של הרשת לחידוש וזו סדרה שרק החלה את הדרך שלה.

יש גם שאלה על סדרה שנמצאת בהפסקה:

תודה על הבלוג הנפלא. הרבה זמן תהיתי מה קורה עם הסדרה גרים? היא התחילה את העונה השניה עשתה שש פרקים, ונעלמה . יש לך מושג מה קורה??



תגובה:

מכיוון שהסדרה החלה את העונה השנייה שלה כל כך מוקדם (בחודש אוגוסט) היא הייתה חייבת לצאת להפסקה ארוכה, אחרת היא הייתה מסתיימת בחודש פברואר. הסדרה תחזור בפרקים חדשים החל מה 9 במרץ 2013.

להלן שאלות כללית:

לדי1די1 שלום

ברשימת הסדרות לצפייה שלי מופיעות הסדרות הבאות: דקסטר,עברייני על,וגריק.
האם תוכל לומר לי את דעתך לגבי סדרות הללו? האם לצפות? האם לא?
כמו כן אשמח אם תמליץ לי על סדרות בריטיות לצפייה.



תגובה:

לגבי עברייני על, אני מניח שמדובר בסדרה Misfits, העונה הראשונה הייתה מושלמת, השנייה מעט פחות טובה, העונה השלישית בין בינונית לגרועה והרביעית גרועה.

לגבי גריק, טענתי תמיד, שמדובר בסדרת הנוער הטובה ביותר שהייתה על המסכים בעשור האחרון.

לגבי דקסטר, סדרה מעולה, עד העונה הרביעית הסדרה הייתה מעולה, כאשר העונה הרביעית הייתה הטובה ביותר. העונה החמישית הייתה טובה בחלקה ואילו העונה השישית הייתה בינונית. לגבי העונה השביעית, עדיין לא יצא לי לצפות בה.

לגבי סדרות בריטיות לצפייה: אי אפשר בלי Luther, Sherlock, The Hour. אני גם אהבתי את Wallander,
 Above Suspicion.

ויש גם שאלה על סדרה של רשת ה CW:

מתי יומני הערפד עומדת לצאת לפגרה ?


תגובה:

הסדרה עומדת לצאת ב 21 בפברואר לפגרה ולחזור ב 14 במרץ. לפחות כרגע זה התכנון.

השאלה הבאה מתייחסת לסדרה Glee:

מתי קייט הדסון חוזרת לגליי?



תגובה:

השאלה הזאת נופלת בקטגוריה של ספויילרים וכפי שקוראי הבלוג שלי יודעים, הפסקתי לפרסם ספויילרים בכל צורה שהיא, גם דרך "פינת המענה לקוראים".

הגיעה שאלה נוספת ממני:

האם ראית את בית הקלפים הבריטית? מה דעתך עליה, אם כן? ומה אתה חושב על פרוייקט הנטפליקס החדש של בית הקלפים האמריקאית?



תגובה:

לצערי, לא ראיתי את הגרסה הבריטית ולא את האמריקאית, כך שאני לא יכול יכול להגיב. כשאראה, אביע את דעתי.

ועתה, לשאלה שהגיעה במייל:

השאלה שהגיעה היא על הסדרה Merlin:

בוקר טוב
אשמח אם תענה על השאלה:
מתי הפעם הראשונה שמורדרד הופיע בסדרה?
במפגש בנו לבין מרלין וארתור נאמר שהם כבר נפגשו בעבר.
באיזו עונה ואם אתה יודע אז באיזה פרק?



תגובה:
עד כמה שאני זוכר הוא הופיע בעונה הראשונה בפרק השמיני שלה, אך אז מדובר היה בשחקן אחר מהשחקן של העונה החמישית. 

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה.
לגבי גרים, שודרו עד עכשיו 12 פרקים בעונה ה-2.
ובאופן כללי המנהג של הרשות האמריקאיות להוציא סדרות לפגרות של חודשים הוא מעצבן מאוד.

techtik אמר/ה...

מאוד רציתי לשאול. למכור לטלוויזיה כמוך בטוח יש חשבון בBTN, נכון? או שאני טועה ואתה אפילו לא מכיר את האתר.

אנונימי אמר/ה...

תודה על הפינה ועל המענה (המעציב) לגבי יומני קרי...
House of Cards (2013) ממש מצוינת, ראיתי שלושה פרקים ברצף, ולמרות העיסוק הפוליטי, הנושא הדי ממוחזר ונטיית מה לתיאטרליות (קוויין ספייסי פונה לצופים ומסביר דברים, כמו שדון צ'ידל עושה בHOUSE OF LIES), הקאסט המעולה פשוט הופך תצפייה לתענוג...
ויס והוט רכשו אותה כך שביס היא תהיה כמו בנטפליקס-13 פרקים שיעלו ביחד בVOD (ובחינם) ואח"כ בOH ובהוט? אין לי מושג. בכול מקרה נראה ששווה כבר לחכות לראות עם תרגום לסבלנים [ואני הולך לראות את 4-7 ;)-אוף זה ממכר LOL]