יום רביעי, 6 בפברואר 2013

6 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על... אלישיה קאת'ברט.



השחקנית הסקסית גילמה את בתו של ג'ק באוור במרבית עונותיה של "24" המעולה, וכעת היא מחכה לנס שתציל את הקומדיה שלה, "Happy Endings".

בינתיים, קבלו 6 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על...אלישה קאת'ברט.

1. אלישיה נולדה וגדלה בקנדה, ולכן היא מדברת צרפתית שוטפת. כיום, היא נודדת בין טורונטו ללוס אנג'לס כאשר במהלך השבוע היא נמצאת בלוס אנג'לס ובסוף השבוע היא שוהה בטורונטו.

2. על מנת להרגע מהלחץ, היא צובעת ומציירת, כך היא מספרת. היא טוענת שבראשית קריירת המשחק שלה, היא לא הייתה לחוצה, אבל ככה שהיא צברה ניסיון, היא נהפכה לפרפקציוניסטית וכך נוצר הלחץ.

3. קאת'ברט טוענת שהיא לא אוכלת הרבה חטיפים למיניהם ומעדיפה מזון בריא. למרות זאת, היא מודה שהיא שותה הרבה יינות ומשקאות חריפים.

4. אלישה בחרה לעזוב אחרי 3 עונות את "24" הנהדרת בעקבות "חילוקי דעות עם הכיוון שהסדרה הולכת אליו". כך או כך, אלישה היא אחת מהאנשים היחידים שאישרו את השתתפותם בסרט העתידי של "24". יתרה מכך, אלישה אף ביקרה את קיפר סאת'רלנד בפומבי על כך שבכל פעם שהם מתכננים לצלם את הסרט, הוא דוחה את הצילומים בעקבות מחויבות אחרת שצצה לפתע.

5. קאת'ברט מדורגת במגזינים ברחבי העולם כאחת מהנשים הסקסיות בעולם, כאשר ארבעה מגזינים שונים דירגו אותה כאחת מעשר הנשים הסקסיות בעולם ודירוג השיא שלה היה 4. סך הכל, 17 מהדורות שונות של מגזינים דירגו אותה בין 100 הנשים הסקסיות ביותר בעולם וזאת על אף שקאת'ברט כמעט ואינה מדגמנת.

6. קאת'ברט חובבת הוקי מושבעת ובשנת 2005 היא פתחה בלוג שעוסק בהוקי ובו פרשנויות שלה ועדכונים לגבי העונה (למרות שבסופו של דבר, הבלוג לא עודכן במשך רוב העונה). קאת'ברט מאורסת לשחקן הוקי מקצועי כאשר גם החבר הקודם שלה היה שחקן הוקי.


הערה: מדובר בפינה של שקד, קורא נאמן של הבלוג.

אין תגובות: