יום שלישי, 26 בפברואר 2019

פרסום: 5 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (26 בפברואר 2019)


רשת HBO בשלבים ראשונים של פיתוח הדרמה Loner, אשר מבוסת ע ספרו של טדי ויין. בספר, דיוויד פדרמן אף פעם לא הרגיש מוערך. הוא מוכשר מבחינה אקדמאית, אך חבר נשכח בכיתת התיכון שלו. תלמיד השנה הראשונה מגיע להארווד, כאשר הוא מצפה להתקל בזרועות פתוחות, אך לפחות מבחינה חברתית זה לא קורה. ואז, הוא פוגש בורוניקה מורגן וולס. הוא נדהם מהיופי, השנינות והתיחכום שלה ומוקסם ממנה. הוא נחוש לזכות בה ולהיכנס לעול הזוהר שלה ואז הוא מתחיל להתפשר לגבי אמות המוסר שלו, אך עושה רושם שגם דיוויד וגם ורוניקה הם לא מה שהם נראים.



רשת Showtime אישרה קומדיה חדשה בשם  How To Make Love To A Black Woman. הסדרה תעקוב אחר מספר דמויות שונות בכל פרק ותספר סיפורים אודות חיבור ודחייה אשר יחקרו את הסודות המיניים הגדולים ביותר שלנו.



רשת Starz מפתחת דרמה בשם Kin. הדרמה תתמקד במספר דורות של נשים באותה משפחה, אשר מתקבצות יחד שוב לאחר שאם המשפחה השנויה במחלוקת חוזרת הבייתה. 



"נטפליקס" הזמינה דרמה חדשה בשם Firefly Line על פי ספרה של כריסטין האנה. הדרמה תתמקד בקייט וטולי, אשר נפגשות לראשונה כאשר הן נערות והופכות לחברות הכי טובות במשך 30 שנה. לאחר שבגידה קטסטרופית גורמת להן להיפרד ולא ברור האם הן יוכלו לחזור ולהיות חברות שוב. 

ראיין מרפי טוען שקיבל אישור ישירות לסדרה Hollwood מ"נטפליקס". הדרמה אמורה להיות מחווה לתקופת הזהב של השכונה הידועה. 

אין תגובות: