יום רביעי, 27 בפברואר 2019

עונת הפיילוטים 2019: הפיילוטים של רשת ה CW




דרמות: 

Batwoman - אושרה לסדרה - רובי רוז. את הדמות ראינו לראשונה בפרקי הקרוסאובר של Arrow, The Flash ו Supergirl בתחילת חודש דצמבר 2018.

שחקנים: רובי רוז, מייגן טנדי, קמרוס ג'ונסון, ניקול קאנג, רייצ'ל סקארסטן, דוגרי סקוט.

Glamorous - הדרמה הקלילה תתמקד בסטודנט, אשר זה עתה סיים את לימודיו ומתחיל לעבוד בחברת קוסמטיקה במנהטן, אשר את מוצריה הוא מוכר דרך "יוטיוב". אולם, לא כולם אוהבים לראות אותו שם ומנסים להפיל אותו.

שחקנים: פייטון ליסט, סוזן סנטיאגו, צ'סטר לוקהארט, בראדלי דאלטון ריצ'ארדס, בן ג'יי פירס, ברוק שילדס, ג'ייד פייטון, פירסון פודה.

Jane The Novela - לא ממשיך הלאה - מדובר ספין אוף של Jane The Virgin. העונה הראשונה תתרחש באזור היינות בנאפה, מקום בו סודות משפחתיים (וחברי משפחה) לא נשארים קבורים לנצח.

שחקנים: ג'קלין גרייס לופז, האנטר פאריש, רמי היי, איבון קול, מרשה קרוס, בניטו מרטינז, הולנד רודן.

Kete Keene - אושרה לסדרה - מדובר בספין אוף של הסדרה Riverdale. הסדרה תעקב אחר ארבע דמויות, אחת מהן היא של קייטי קין, אשר רוצים להצליח כאומנים בניו יורק. מדובר בדרמה בעלת מרכיב מוזיקלי.

שחקנים: לוסי הייל, אשלי מוריי, ג'וני ברקהמפ, ג'וליה צ'ן, קמיל הייד, לוסיאן לביאסקאונט, זיין הולץ', קתרין לאנסה.

The Lost Boys - יעובד מחדש אבל נכון לעכשיו לא עבור העונה הנוכחית - ברוכים הבאים לסנטה קרלה, מקום שעל פני השטח נראה רגיל לחלוטין, אך גם ביתם של ערפדים. לאחר מותו הפתאומי של אביהם, שני אחיםעוברים בחזרה לסנטה לסנטה קרלה ביחד עם אמא שלהם, מקום בו היא גדלה. האחים מוצאים את עצמם יותר ויותר נמשכים אל תוך עולמם של הערפדים.

שחקנים: טיילור פוסי, קילה סאנצ'ס, מדליון רמיני, דקוטה שפירו, שרה היי, שיין היינס, היילי ג'ו, ריו מנגיני, דל זמורה.

Nancy Dew - אושרה לסדרה - האחראיים להפקה הם ג'וש שוורץ וסטפני סאווג'. הדרמה תעקוב אחר ננסי דרו בת ה 18 בקיץ שלאחר סיום לימודיה בתיכון. ננסי חושבת שהיא בדרך לעזוב את העיירה שלה לקולג', אך בשל טרגדיה משפחתית גורמת לה לחכות שנה ולנסות לפענח מקרה רצח ולאורך הדרך היא מגלה סודות מן העבר.

שחקנים: קנדי מקאן, פרדי פרינז ג'וניור, ליאה לואיס, טאנג'י קאסים, מדיסון ג'ייזאני, אלכס סאקסון, אלבינה אוגוסט.  

תגובה 1:

אורן אמר/ה...

אני לא צופה הצלחה ל-BATWOMAN. לבחורה שלוהקה אין מספיק כריזמה, בדומה לזו שלוהקה כאחותו היפנית של אוליבר ב-ARROW. גם יש כבר מספיק סדרות ב-DC UNIVERSE ולא רק שהגיעו לרוויה, אלא יש ירידה מתמדת ברייטינג לרובן.