יום שני, 11 בפברואר 2019

פרסום: 22 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 5 עד ה 11 בפברואר 2019



Pretty Little Liars: The Perfectionists תעלה בפרק הבכורה שלה ב 20 במרץ 2019.

העונה השביעית והאחרונה של Veep תעלה ב 31 במארס 2019.

רשת FreeForm קבעה מועדים לחזרת שתי סדרות שלה. הדרמה Cloak & Dagger תחזור ב 4 באפריל 2019. הסדרה The Blod Type תחזור לעונה שלישית ב 9 באפריל 2019.

הסדרה L.A. Finest בכיכובן של ג'סיקה אלבה וגבריאל יוניון תעלה ב 13 במאי 2019.

מיני סדרה בשם Chernobyl תעלה בחודש מאי 2019. נכון לעכשיו, אין תאריך מדויק.

העונה השנייה של Big Little Lies תעלה בחודש יוני 2019. אין תאריך מדויק יותר, נכון לעכשיו.

הסדרה Light As A Feather חודשה לעונה שנייה על ידי Hulu.

רשת FreeForm חידשה את הסדרה Good Trouble לעונה שנייה.

רשת FreeForm חידשה את הסדרה Grown-Ish לעונה שלישית.

רשת CBS חידשה את הקומדיה Mom לעונות 7 ו 8, וזאת לאחר שכוכבות הסדרה אמה פאריס ואליסון ג'ני סגרו על חוזה חדש.

הסדרה Legion חודשה לעונה שלישית, אך זו גם תהיה האחרונה שלה. כמו כן, הארי לויד לוהק לתפקיד פרופסור X, אביו של דיוויד הלר. סטפני קורנילסון תגלם את דמותה של גבריאל, אמו של דיוויד. דמותו של פרופסור X תופיע לראשונה בפרק השלישי של העונה.

הסדרה The Walking Dead חודשה לעונה עשירית.

רשת FOX חידשה את הסדרה The Simpsons לעונות 31 ו 32.

בסדרה Stargirl, השחקנים מג דלרסי (The Fosters), וג'ייק אוסטין ווקר (Recifity). השניים יגלמו את הדמויות של סינדי בורמן, הבת של דרגון קינג (ווקר).

בסדרה Macgyver, השחקנית לוי טראן מגיעה בתפקיד אורחת מתמשך, היא אמורה למלא את החור שנוצר לאחר עזיבתו של ג'ורג' אדס. הפרק הראשון שבו תופיע ישודר ב 15 בפברואר 2019.

בסדרה American Horror Story, השחקנים אמה רוברטס וגאי קניוורת'י יככבו בעונה התישעית.

בסדרה You, השחקן אדווין בראון מגיע לעונה בתפקיד אורח מתמשך בתור קלווין, מנהל חנות מכולת, אשר למרות שהוא מרגיש שחייו בסדר גמור העבודה שלו תאתגר אותו.

בסדרה Grand Hotel, השחקנית קסנדרה סקרבו (בתמונה) מגיעה בתפקיד אורחת מתמשכת בתור ונסה, מעודדת קבוצת פוטבול, אשר נופשת בבית המלון ומחליטה להאריך את שהותה לאחר שהיא חוברת לאחד מאנשי הצוות.

בסדרה Animal Kingdom, השחקנית אמילי דאשנל (Bones) מגיעה לעונה הרביעית בתפקיד אורחת מתמשך כאנג'לה, אשר זה עתה השתחררה מהכלא, לשעבר החברה הכי טובה של ג'וליה, מכורה לשעבר, אשר מגיעה לביתו של קודי ומנסה להידחף בחזרה אל חיק המשפחה. היא מניפולטיבי ומנסה לפתות את פופ, ג'יי לא אוהב אותה וסמארף חושדת בה.

בסדרה This Is Us, השחקנית רייצ'ל נעומי ווילסון ואיקרה אקבר מגיעות בתפקיד אורחת מתמשכות כגרסאות הצעירות יותר בשלבים שונים של בת'. הפרק הראשון בו יופיעו ישודר ב 19 בפברואר 2019.

בסדרה The Walking Dead, השחקנית דני גורירה (מישון) עוזבת את הסדרה בעונה השעירית שלה. היא תופיע במספר פרקים מצומצם ואז תעזוב.

בסדרה Riverdale, השחקן צ'אד מייקל מורי מגיע למספר רב של פרקים בעונה השלישית של הסדרה. הוא יגלם את דמותו של אדגר, מנהיג כת, אשר מגיע לריברדייל בכדי להפיץ את התורה שלו. יש לו גם אג'נדה נסתרת. 

אין תגובות: