יום ראשון, 17 בפברואר 2019

ניתוח: נתוני רייטינג בולטים בשבוע השידור השישי של עונת החורף 2019 ברשתות הברודקאסט האמריקאיות


ברשת NBC אין ספק שהנתון החשוב ביותר היה של הדרמה This Is Us. ביום שלישי שעבר הסדרה הידרדרה לשיא שלילי של 1.7 נק' מדד ו 7.40 מיליון צופים. על פי אמת המידה כיום ברשתות הברודקאסט מדובר בנתונים טובים, אך כאשר לוקחים בחשבון שהסדרה פתחה את העונה עם 2.98 נק' מדד ושהיא נמצאת בירידה איטית, ברשת צריכים להתחיל לחשוש, משום שמדובר בלהיט הגדול ביותר שלהם ועושה רושם שעובר עליה מה שעבר על הדרמה Empire ברשת FOX, אך עושה רושם שהאחרונה התייצבה. ברשת NBC מקווים מאד ש Us תתייצב סוף סוף, משום שברשת עדיין תולים בה תקוות גדולות, בוודאי בכל מה שקשור להשקת סדרות חדשות.

ברשת FOX מסתכלים על נתוני הפרק הראשון של Proven Inocent ומבינים שזמן החיים שלה יהיה כנראה קצר. להתחיל עונה עם 0.5 נק' מדד ו 3.09 מיליון צופים, גם אם מדובר בערב יום שישי מדובר בנתונים גרועים עבור הרשת. צריך גם לזכור, ש Last Man Standing גם הורישה לה 1.1 נק' מדד ו 5.88 מיליון צופים, ויכול מאד להיות שזו גם הייתה הכוונה של הרשת בשיבוץ, להעניק לה דחיפה טובה, אך מסתבר שזה לא צלח. יהיה מאד מעניין לראות את נתוניה בפרקים הבאים בכדי לראות אם תצנח עוד יותר, משום שאם זה יקרה הרשת עוד עלולה לדחוף את שידורי הפרקים האחרונים שלה לקיץ ולשדר משהו אחר במקום.

ברשת ABC אפשר כבר לסמן קומדיה, אשר ככל הנראה לא תחזור לעונה נוספת. מדובר בקומדיה Single Parents, אשר הייתה צריכה להראות לרשת את כוחה ללא עזרת Modern Family, אשר שידרה בערב יום רביעי שידור חוזר של פרק, התוצאה הייתה נתונים גרועים של 0.6 נק' מדד ו 2.60 מיליון צופים בלבד. אלו נתונים לא מספיק טובים עבור הקומדיה, שגם בערב שבו Modern Family משדרת פרק חדש לא מצליחה להתעלות מעבר ל 0.8 נק' מדד, קשה להאמין שהרשת תשאיר אותה לעונה נוספת. וגם אם זה יקרה, זה יהיה למספר מוגבל של פרקים, אשר אמורים להיות האחרונים שלה.

ברשת CBS הקומדיה Man With a Plan אמנם ירדה מעט מ 1.1 ל 1.0 נק' מדד ומ 6.19  ל 5.63 מיליון צופים בפרק השני של העונה, אבל עדיין מדובר בנתונים טובים עבור הרשת, שגם עוזרים ל The Neighborhood להישאר עם נתונים טובים של 1.3 נק' מדד ו 7.04 מיליון צופים, נתונים טובים בהרבה מאלו שהיו לה עם Happy Together. יהיה מאד מעניין לעקוב אחר נתוני המשך העונה של Man, משום שאם בתחילה נראה היה שמדובר בעונה האחרונה שלה, במידה ותמשיך להניב את הנתונים הללו יכול להיות שתצליח לשרוד כסותמת חורים לעונה נוספת.

ברשת ה CW הדרמה Roswell New Mexico (בניגוד ל All American שיצאה לחופשה) שידרה פרק חדש. עושה רושם, שהסדרה התייצבה, משום שהיא שמרה שבוע שלישי ברציפות על 0.3 נק' מדד ואף עלתה מ 1.12 ל 1.15 מיליון צופים מהשבוע הקודם. נכון לעכשיו, מדובר בנתונים שאמורים לזכות אותה בעונה נוספת, אבל הרבה יהיה תלוי בכמות הפיילוטים שהשרת תאשר לסדרה ובעיקר בהצלחה או אי ההצלחה של All American ב"נטפליקס", משום שקשה לראות את שתי הדרמות מחודשות. מצד שני, הזמנה קטנה מארבעה פיילוטים לסדרות והצלחה של All American "בנטפליקס" יכולה לשנות את התמונה. 

אין תגובות: