יום שלישי, 19 בפברואר 2019

פרסום: 5 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (19 בפברואר 2019)


Hulu אישרה דרמה חדשה בשם Reprisal. בדרמה זו, אישה לאחר שהושארה למות יוצאת בקמפיין ומאבק בכנופיה שפגעה בה. בסדרה תככב אביגיל ספנסר לצד רודריגו סאנטורו, מינה מסעוד, מדיסון דוונפורט, רייס ויקפילד, דיוויד דאטמלקיין, דאבליו ארל בראון וגילברט אונר.

רשת Hulu אישרה דרמה חדשה בשם The Great אודות קתרין הגדולה, אשר הייתה הצארית של רוסי במאה ה 18. לא מדובר בדרמה נכונה מבחינה היסטורית, אך היא תציג את עלייתה לשלטון של קתרין ומערכת היחסים שלה עם בעלה, פיטר, הצאר של רוסיה (ניקולאס הולט). בסדרה יככבו לצד אלה פאנינג גם פיבי פוקס, אדם גודלי, גווילין לי, צ'ארטי וויקפילד, דאגלאס הודג' וסאשה דון.



"נטפליקס" הזמינה שמונה פרקים לקומדיה חדשה בשם Merry Happy Whatever. דניס קוויד יגלם את דמותו של דון קווין, אב משפחה, אשר חייב לאזן בין חובותיו למשפחה עם המתח של עונת חג המולד, כאשר בתו הצעירה חוזרת הביתה עם החבר החדש שלה.



רשת USA אישרה סדרה חדשה בשם Brave New World, סדרה שדווקא רשת Syfy פתיחה. בסדרה זו מדובר על חברה אוטופית, אשר מצליחה להשיג שלום ושלווה. כתושביי ניו לונדון, ברנרד מרקס ולנינה קראון הכירו את סדר חברתי נוקשה, חברת תרופות מושלמת בשם סומה ותרבות של סיפוק מידי וסקס בכל מקום. הם סקרנים לחקור את החיים מעבר למבנה החברתי הרגיל הם נוסעים לחופשה אל אדמות הפראים, מקום בו הם נחשפים לאלימות ולמרידות. ברנרד ולנינה מוצלים על ידי ג'ון הפראי, אשר בורח איתם לניו לונדון. הגעתו מאיימת להרוס את האוטופיה ולהשאיר את ברנרד ולנינה להתמודד עם ההשלכות. השלשה יוצרים מערכת חברות שמעוררת אותם לסכנה אישית.



רשת HBO מפתחת סדרה על פי ספרו של אדם סילברה They Both Die at the End. הדרמה מתרחשת בעתיד הקרוב בו כולם מקבלים שיחה בירוקרטית, אשר מודיעה להם על כך שמדובר ביום האחרון שלהם על פני כדור הארץ. הסדרה תתמקד בקבוצת אנשים אשר מעבירים את השעות האחרונות של חייהם במצבים מצחיקים, מוזרים, מלאי תקווה, רומנטיים ובלתי צפויים. הכל קשור דרך שני נערים, אשר נמצאים במרכזו של הספר

אין תגובות: