יום רביעי, 13 בפברואר 2019

פרסום: 22 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (13 בפברואר 2019)




"נטפליקס" אישרו שמונה פרקים לסדרה בשם Shadow and Bone על פי הספרים של לי ברדוגו. בעולם שבו יצורים על טבעיים ניזונים מבני אדם, חיילת צעירה מגלה כוח שאולי יאחד את כל הארץ (הארץ מחולקת לאזורים). בשעה שהיא מתקשה לרתום את הכוח שלה, כוחות מסוכנים מתכננים לצאת נגדה. כמו כן, גנבים, מתנקשים וקדושים במלחמה ויצטרכו יותר מקסם בכדי לשרוד.

"נטפליקס" אישרה שישה פרקים לדרמה חדשה בשם Behind Her Eyes. לאחר שבעלה עזב אותה, לואיז הפכה את בנה למרכז עולמה. היא מפרנסת אותם במשרה חלקית במשרד של פסיכולוג. היא מתחילה ברומן עם דיוויד, הבוס שלה, והופכת לחיות חברה טובה של אשתו, אדל. מה שמתחיל במשולש אהבה הופך לסיפור פסיכולוגי אפל של גילויים בשעה שלואיז מוצאת את עצמה לכודה ברשת של סודות ואין אדם אחד שהוא באמת מה שהוא מצטייר להיות.

"נטפליקס" אישרה קומדיה חדשה בשם Space Force בה יככב סטיב קארל (The Office). הקומדיה תתמקד באנשים, אשר המטרה שלהם היא להקים את הסניף השישי של הכוחות המזוינים - כוח החלל.

ב"נטפליקס" החלו לפתח סדרת טלוויזיה על פי סרטי Resident Evil. הסדרה אמורה לחקור לעומק את "תאגיד המטריות" ואת סדר היום החדש לאחר התפרצות T-Virus.

"נטפליקס" אישרה 20 פרקים לקומדיה חדשה בשם Team Kaylie. בריאנה סאלז תגלם את דמותה של קיילי קונראד, אישה צעירה ועשירה בת 19, אשר אובססיבית לסלבריטאים, אשר מקבלת הוראה של עבודת שירות כמנהלת מועדון בחטיבת ביניים. כאשר היא יוצאת מאזור הנוחות שלה היא מוכיחה לסובבים אותה ולילדים שהיא יותר מפנים יפות. טענה שאמא שלה כל הזמן משמיעה.

"נטפליקס" אישרה שמונה פרקים לקומדיה חדשה בשם Special. הקומדיה תתמקד בראיין אוקונול, הומוסקסואל אשר מנסה להמציא את הזהות שלו מחדש מקרבן תאונה ולנסות להשיג את מה שהוא רוצה. שחקנים נוספים: פונם הצ'ט, מארלה מינדל, אוגוסט פרו ופטריק פאביאן. המפיק יהיה ג'ים פרסונס ("תיאוריית המפץ הגדול").

"נטפליקס" העניקה הזמנה לשמונה פרקים לדרמה Pieces Of Her. לאחר שטיול לקניון אחר הצהריים של יום שבת ביחד עם אמא שלה הופך לאירוע אלים, התפיסה שלה לגבי אמא שלה משתנה. האיפיונים של אמא שלה מעברה מתחילים לצוץ, היא חייבת לברוח, ובמסע הזה היא מתחילה לחבר את האמת על הזהות של אמא שלה מעברה והיא מתחילה לגלות סודות מהילדות שלה.

"נטפליקס" אישרה סדרה חדשה בשם Gentefied. הדרמה תעסוק בשלשה בני דודים מקסיקנים והמאבק שלהם לרדוף אחר החלום האמריקאי, למרות שחלום זה גם יפגע במה שהם הכיאוהבים: השכונה שלהם, סבם המהגר וחנות הטאקו המשפחתית. הסדרה תתרחש בלוס אנג'לס.





רשת FreeForm מפתחת קומדיה בשם National Parker.עולמה של פרקר אדאמס, אשר אובססיבית למדיה החברתית, חרב לאתר פרידה והיא מחליטה לעזוב את חיי העיר בניו יורק ולהפוך לבוגרת עם עבודה אמיתית - כריינג'רית בפארק לאומי בהיקרברי פארק באלסקה.

רשת FreeForm מפתחת קומדיה בשם The Girlfriend. הקומדיה תסוב סביב קריסטל צ'ייס, בת 30 פלוס בבייקרספילד, קליפורניה, אשר חייה משתנים לאחר שסוף סוף היא פוגשת את "האחד". אך מסתבר שהוא החשוד העיקרי בהיעלמות של אשתו.

רשת FreeForm אישרה פיילוט לקומדיה חדשה בשם Party Girls - הדרמה תתרחש באוקלנד בשנות השבעים של המאה העשרים ועוקבת אחר אריקה סוזן, בתה של אליין בראון,  מנהיגת מסיבות הפנתרים השחורים, אשר נאלצת לשרוד בשעה שאמה מתחילה לעשות חייל במסיבות. מדובר על מערכת יחסים של אם ובתה, אשר מלווה בהרבה הומור, תוך שהיא שואלת את השאלה: כיצד ניתן לנרוד כאשר אמא שלך מובילה את המרד ?

רשת FreeForm העניקה לריבוט של הסדרה Party Of Five אישור לסדרה.




דרמה בשם Thirteen על פי הקומיקס Six נמצא בתהליכי פיתוח באולפני "אמזון" ו Confusion TV. מדובר במותחן מדע בידיוני אודות סוכנת חייזרים קרת-דם, אשר מגיעה לכדור הארץ בכדי לאתר ולהחזיר 12 חייזרים עריקים. כתוצאה מפעולותיה היא מתחילה להיות מושפעת ממה שהשפיע על שאר החייזרים - רגשות אנושיים. היא מתחילה להרגיש הנאה, כעס, אהבה ושנאה בפעם הראשונה בחייה, ולכן מחליטה להישאר על כדור הארץ בכדי לאתר את האמת שהעריקים על כדור הארץ מחפשים, לפני שהרגשות שלה יגרמו לאובדנה.

"אמזון" העניקה פיילוט לקומדיה חדשה בשם Half-Empty. הקומדיה תעקב אחר סטודנטית בקולג' (קאסי דיוויד), אשר הדמיון הפעיל יותר מדי שלה לקטסטרופה מחשבתית ולאסונות חברתיים רבים.

רשת USA אישרה את הדרמה Briarpatch לסדרה. הדרמה מתמקדת באלגרה "פיק" דיל (רוזריו דוסון), חוקרת מוכשרת, אשר עובדת בוושינגטון הבירה עבור סנאטור צעיר. כאשר אחותה הצעירה ממנה בעשר שנים, בלשית במחלקת רצח, נרצחת על ידי פיצוץ מכונית, אלגרה חוזרת אל עיירתה המושחתת בטקסס. מה שמתחיל כניסיון למצוא את הרוצח הופך להיות מסע של נבירה בדברים שהיא רצתה להדחיק מעברה במשך זמן רב.

רשת USA אישרה לסדרה את הדרמה Dare Me. ווילה פיצ'גראלד (הגרסה הטלוויזיונית של Scream), הוריזן גאורדיולה (The Get Down) ומארלו קלי
(Home & Away) יככבו בסדרה החדשה שרשת USA אישרה. הדרמה מתרחשת בעולם התחרותי של המעודדות ובמיוחד במערכת היחסים בין שתי חברות הכי טובות (גורדיולה, רלי), לאחר שמאמנת חדשה (פיצ'גראלד) מגיעה לשפר את היכולות של הקבוצה. הדרמה תראה כיצד הנוער מתבגר, תראה את הגדילה בעיירה קטנה בארה"ב ויהיה גם סיפור פתרון רצח מיסתורי.

רשת Syfy הזמינה פיילוט לדרמה Cipher - טכנולוגיה צבאית מושתלת בטעות בילד בן 13, אשר מכור למשחקי וידאו. כאשר הילד ואביו מוצאים את עצמם במרכזה של המלחמה הגדולה הבאה - עבור אינטיליגנציה מלאכותית.

רשת Syfy הזמינה פיילוט לדרמה Cult Clasic. הדרמה תתרחש 18 שנה בעתיד ותתמקד בקבוצת נערים ונערות, אשר עולמם משתנה בעקבות רוצח סדרתי אשר מושפע סרטי אימה משנות התשעים. הגיבורים מבינים מהר מאד שהם המטרה עתה ונחושים לקחת את העניינים לידיים שלהם ולאתר את הרוצח הסדרתי לפני שיהיה מאוחר מדי.

רשת Syfy מפתחת סדרת טלוויזיה בשם Chucky. הדרמה תתמקד בדמויות אשר הופיעו בסרטי האימה. כזכור, הסרטים עסקו בבובה, אשר רוח של רוצח סדרתי בשם צ'ארלס לי ריי השתלטה עליה.



ערוץ Entertainment One רכש את הזכויות לספר Looker של לורה סימס, כאשר אמילי מורטימר ("חדר החדשות" אמורה לככב בתפקיד הראשי. הספר עסק באישה שזה עתה נפרדה מבן זוגה והיא חיה בברוקלין ולא מאושרת מחייה, אשר הופכת להיות מקובעת על כוכב סרטים ועל המשפחה "המושלמת" שחיה לידה.


ערוץ "דיסני פלוס" העניק הזמנה לעשרה פרקים לסדרה Diary Of A Female President. הסדרה תסופר מנקודת מבטה של נערה קובנית אמריקאית בת 12, בשעה שהיא מנווטת את חייה מחטיבת הביניים ועד להיותה נשיאת ארה"ב. 


רשת FX אישרה לסדרה את הפרויקט Y:The Last Man. הסדרה מתרחשת בעולם פוסט אפוקליפטי לאחר שאירוע קטסטרופלי גרם לכך שרק גבר אחד נשאר על פני כדור הארץ, יוריק. במסעותיו, יוריק נתקל בסדר עולמי חדש שבו נשים חוקרות מין, גזע, מעמד והירשדות. בארי קיגן יככב כיוריק. שחקנים נוספים: דיאן ליין, אמבר טמבלין, אימוג'ין לינץ, ג'וליאנה קאנפילד ומרין אירלנד. 

אין תגובות: